Loading...
nl

Voorstellen

admin
admin okt 17 '13
Mijn naam is Hans en ben via via hier terecht gekomen omdat ik met een probleem zit en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Tot snel
Delen:
Islandlady
Islandlady okt 17 '13
Hallo Hans wees welkom
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '13
Hallo Hans,

Welkom op Merudi. Ik kreeg een melding dat jij en IslandLady via dezelfde PC inloggen, dus misschien is het goed om even aan te geven wat jullie relatie is?
admin
admin okt 17 '13
Dank je wel. Klopt Islandlady heeft me deze site aangeraden en ik gebruik haar laptop omdat wij partners zijn. Het gaat even niet zo makkelijk dus vandaar de hulp die ik zoek.
Islandlady naar haar werk.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '13
Ok dank je voor de uitleg. Mag ik je vragen naar wat voor hulp je op zoek bent?
admin
admin okt 17 '13
ik wil voor mijzelf weten of ik goed bezig ben. Ik weet dat islandlady veel ziet en voelt wil nu eigenlijk voormijzelf weten of ik dat ook echt kan. Voel soms ook wel dingen maar kan er de vinger niet op leggen.
Zou graag willen dat iemand mijn foto leest. Heb nog steeds wel moeite met het overlijden van mijn vrouw.
Sarah_
Sarah_ okt 17 '13
Gecondoleerd Hans! Niemand die dit mee heeft gemaakt zal ooit zeggen dat je ooit klaar bent met rouwen en alles een plaats moet hebben gegeven. Heel mooi te lezen, maar ook heel triest natuurlijk, dat je nog steeds moeite hebt met het overlijden van je vrouw. Mooi, omdat dit voor mij een teken is dat je heel veel van haar gehouden hebt. Triest, omdat ik met je meevoel .. Sterkte!

Je schrijft dat je je afvraagt of je ook dingen kan zien en voelen. Natuurlijk kan jij dat ook! Ik ben ervan overtuigd dat bijna iedereen dit kan. Je moet er alleen voor open staan en er bewust mee bezig gaan zijn. Als je dingen voelt, heb je het dan over een windvlaagje of een warmte of over gevoelens die je oppikt van mensen?

Zo te lezen heb je goed contact met islandlady. Is het niet mogelijk samen te gaan werken, in de vorm van ontwikkelen, jij zegt dan b.v. wat je voelt en zij zegt wat het zou kunnen betekenen. Zij zal ook wel eens met dingen zitten en daar kan je dan over brainstormen ...

Welkom!
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 18 '13
Welkom op Merudi, Hans...

Allereerst wil ik mijn medeleven betuigen, want ik voel hoe je erg het gemis is...

Wat betreft het dingen "zien en voelen": Ja!
Iedereen kan het, alleen als je je erop concentreert...
Door deze periode waarin je je nu bevindt, zal het sterker worden...
ze zeggen wel eens: door schade en schande wordt men wijs!, en ik weet dat dat zo is! Juist doordat je een dierbare moet missen, concentreer je je daarop... Dus zal dit sterker worden!

Ik wil je nog even zeggen dat je alleen maar aan je vrouwtje hoeft te denken, en ze is bij je...
Dit kan je voelen, misschien zien...

en je bent wel goed bezig! omdat je het spirituele opzoekt ipv een fles whiskey...
Ook moet ik zeggen dat Islandlady een goede vrouw is...
Iemand met wie je lief en leed kan delen, dus daarom denk ik:
het komt allemaal wel goed (uiteindelijk)...

groetjes Moonflowertje wink
admin
admin okt 18 '13
Wat een aardige berichten allemaal. zit erg met mijzelf in de knoop en vlucht voor de grote liefde die ik krijg van mijn vriendin. Dat is voor haar niet leuk weet ook niet goed wat ik moet doen om heel eerlijk te zijn denk ik dat ik er een puinhoop van gemaakt heb.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 18 '13
het feit dat je dat inziet, is de eerste stap naar genezing!

Misschien ben je iets te snel van stapel gegaan!
Maar ik denk dat dat komt, omdat je vrouw dat zo geregeld heeft!
Ze ziet je niet graag rouwen, dus heeft iemand op jou pad gestuurd

dit zie ik wel vaker om mij heen gebeuren...
wink

het enige wat je hoeft te doen is het inzien, en accepteren smile
zonder die eeuwige schuldgevoelens...
Als je dat kunt, ben je weer een stap verder!

smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki