Loading...
nl

Er staat een man in mijn schuur....

Ilona83
Ilona83 okt 17 '13
Ik zie met regelmaat een man staan..(maar ook weer niet) in een complete jeans-overal in mijn schuur.
Hij staat er alleen maar en dat is het.

Er staat een stenen gebouw waar de tractor nu instaat waar mensen in hebben gewoond.
Er is een hondenfokker op dit terein bezig geweest waarbij er diverse honden zijn begraven.
Het zijn allemaal zeer kleine honden...qua formaat ongeveer een chiwawa...tussen Jack Russel.

Ik voel veel geschiedenis hier.
En dat is het.....ik ben persoonlijk nog niet zover dat ik dit kan plaatsen.

Nu nog een meer extreem geval.....er gaat nog meer stress hier komen.

Waar ik nu woon..(ik wil expres niet de locatie noemen)...komt een nieuwe centrum waar mensen met problemen zoals autisme, adhd en ga zo maar even door....alles wat je maar kan verzinnen waar mensen dagopvang voor nodig is...
Komt hier terecht voor dagopvang.
Ik ben zelf een van de paar bewoners die er voor langere tijd mag wonen.
(Ik heb zelf ook problemen en woon hier nu om volledig tot rust te komen)

Het probleem is dat er dus dingen gebeurd hier zijn die ik opvang..
En dat er ook mensen zullen komen die met problemen in dagopvang zullen komen.

Veel emotie op een plek met een verleden.
Sterker nog...ik weet dat ik deze energie van allemaal in goede banen kan leiden zodat alle emotie's goed geleid gaan worden.

Dit dmv zelfmeditatie.
Maar dan ga ik mezelf voorbij....en raak zelf weer te diep in een depressie.

Is er een manier om de energie en alle emotie's goed te geleiden zoals een bliksemgeleider.
Ik wil er gerust veel tijd en energie insteken...ook energie dat voorbij mezelf gaat....(Ik weet dat ik hierin gesteun word vanuit een hogere macht..alles wat ik nodig heb)
Maar ook gericht naar de toekomst.
Ik zal hier niet altijd blijven wonen.
Ook ik zal uiteindelijk verder gaan met mijn leven.
En dan zal er een manier nodig zijn zodat alle zware emoties altijd goed afgeleid zullen moeten worden.

Ik weet dat dit een zware vraag is, maar zijn er mensen die me verder kunnen helpen?
Uiteindelijk zal het me lukken om alles zelfstandig in werking te kunnen stellen....maar ik heb geen idee in welke emotie ik dit moet stoppen...en waar ik moet beginnen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '13
Het eerste wat in mij opkomt, ga de ruimtes en omgeving energetisch reinigen. Probeer witte salie te gebruiken en daarmee de rook door de ruimtes en omgeving te verspreiden. Daarbij de intentie sturen dat "alles wat verder mag gaan, nu ook naar het licht mag bewegen. Het is tijd om de pijn los te laten."

Laat maar even weten of je er iets mee kunt.
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 14 '13
Er zijn verschillende manieren om je emoties te uiten...
Voor mezelf helpt huilen heel goed!
Ook kan ik me voorstellen dat je woede voelt...
Dit zou je kunnen uiten in een sportschool, fitness ofzo
hardlopen en zwemmen... gooi het eruit

volgens mij is het alleen niet de bedoeling dat je zo erg met de mensen meeleeft!
Ik bedoel... Je zou je moeten afsluiten voor de emoties van buitenaf, anders wordt je gillend gek!
(om het zo maar te zeggen)

Ik weet: het is makkelijker gezegd dan gedaan...

succes ermee wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki