Loading...
nl

foto lezen/dierencommunicatie vermiste kat

Anoes
Anoes okt 4 '13
Beste mensen, onze kat is sinds 4 weken vermist. We missen hem ontzettend veel en zijn elke dag naar hem op zoek en aan t flyeren. Ik heb al contact gehad met een paragnost en een dierencommunicator. Beiden zeggen iets anders, maar er komen wel punten overeen. Ik ga niet zeggen wat er overeen komt, want ik heb begrepen dat t het beste is voor een reading/contact niet te veel te zeggen om er blanco naar te kunnen kijken. Is er iemand van u die heel goed met dieren kan communiceren of een foto kan lezen? Daar zou ik graag zijn foto naar toe willen sturen. Wie weet dat hij vandaag (dierendag) weer fijn zijn plekje bij ons thuis terugvindt.
Delen:
Loi
Loi okt 5 '13
Ik hoop dat je katje snel weer thuis is.

Geef de moed niet op, na een verhuizing was 1 van mijn katten ook ontsnapt en verdwaald.
Ik was helemaal wanhopig en heb weken elke vrije minuut gezocht, maar gelukkig kreeg ik na 2 maanden een telefoontje van iemand die 1 van mijn oproepen op internet had gezien en heb ik haar weer terug gekregen.

Ik hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten.

Ik neem aan dat je al een oproep op amivedi hebt geplaatst.
Op deze site vind je ook nog veel tips: http://www.katvermist.com/
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 6 '13
Mijn eerste ingeving is: Hij is meegenomen door "vreemden"
misschien dat het per ongeluk gegaan is...

Mag ik vragen hoe oud dit beestje is? volgens mij is de kat nog niet volwassen... zou het kunnen dat hij met een boot is meegegaan?
(omdat ik een boot op de achtergrond zie... of zie ik dat verkeerd?)
Wat dieren betreft voel ik erg emotioneel betrokken...
Het zou dus kunnen zijn dat ik er compleet naast zit tongue

Ik zal een kaarsje voor je aansteken, en daarbij aan de hand van de foto, een lichtpuntje sturen naar jou katertje...

*ik weet wat het is, om een dierbare op deze manier kwijt te raken... uiteindelijk heb ik 2 katertjes terug gevonden op de site van de plaatselijke dierenambulance...
Bij overleden dieren frown
dat trok me gewoon in tweeën...

Ik weet niet in welke provincie je woont?
Maar ik neem aan dat ze daar ook een dierenambulance hebben?
Als je het moeilijk vind om te kijken op de site... dan wil ik het wel voor je doen... want je kan het dan maar beter weten...
Hoe moeilijk het ook is, Maar Als je het "weet"... dan kun je het een plekje geven...
Als je niets "weet" dan blijf je zoeken!
en misschien is hij wel gewond...

Hij lijkt wel ontzettend voor op Minky van mij hoor!
(die is nu 7 jaar)

Houd je sterk en laat me maar weten als ik iets kan doen voor je!

Groetjes Moonflowertje smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 6 '13
btw... ik weet niet of je lid bent van Facebook?
Maar daar kan je hem misschien ook vinden of een rubriekje plaatsen met vermist...

https://www.facebook.com/groups/huisdiervermistofgevonden/

succes wink
Anoes
Anoes okt 7 '13
Bedankt voor je steun. Je hoort dat wel vaker bij katten die verhuisd zijn dat ze naar hun oude huis terug willen lopen. Wij zijn niet verhuisd, dus dat zou het niet kunnen zijn. Natuurlijk houden we hoop dat het goed komt. Ik heb ondertussen best vaak gehoord dat katten een poos van huis kunnen zijn en terecht komen.

Groetjes,
Anuschka
Anoes
Anoes okt 7 '13
Moonflowertje, ook bedankt voor het kijken, je tips en het kaarsje branden. Amivedi en heel veel andere sites hou ik dagelijks in de gaten. Ook staat de vermissing gemeld bij de dierenambulance. We willen inderdaad graag weten waar hij is en blijven hoop houden dat hij weer gezond en wel thuis komt. Je hoort zo vaak dat een kat een poos weg is.

Betreft die boot, zou het ook kunnen dat hij op een woonboot zit of bij het water? Wij wonen namelijk in een waterrijk gebied met veel boten. Heb je het idee dat iemand voor hem zorgt? En heb je ook de gave dat je kan proberen met hem te praten, hem de weg naar huis te wijzen en hoop te geven?
Sorry voor al die vragen hoor, mijn katten zijn mijn kindjes en zijn me heel dierbaar.

Groetjes,
Anuschka
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 7 '13
winkik snap jou...
ik heb zo 3 zoons (7,3 en 1 jaar)
Ik kan alleen met katten praten als ik face to face ben met hem, haar... gebarentaal van de kat...
(maar dat is de taal over eten, en drinken en natuurlijk de lichaamstaal...)
sorry

Wat ik wel heb gedaan, is zoeken op internet...
Ik kwam jou advertentie tegen op markt-plaats...

Ik ben zelf in IJmuiden geboren officieel smile

Trouwens... een kat weet ten alle tijden zijn huis terug te vinden, hoor! dus daarover hoef je je geen zorgen te maken...
Maar soms is het te ver weg dus dan duurt het langer...
Een meisje die ik ken, heeft ook een keer een kat gestolen...
in een paar dorpjes verderop! ik heb tegen haar gezegd dat ik het een hele minne rotstreek vond, en dat ze zich eens moet verplaatsen in de mensen die voor haar zorgen... maar het hielp niet... De kat (poes) mocht niet naar buiten... toen werd ze krols, en is toch naar buiten gegaan...
2 dagen was ze weg, en een dag later stond ze te miauwen dat ze naar binnen wilde...( ze was dus zwanger, of hoe zeg je dat?)
ik heb daar Snorro van gekregen...
wat ik probeer te zeggen is, een kat went heel snel aan "nieuwe" mensen...
Hij zal jou nog wel herkennen hoor, winkzeker wel!
en missen doet hij je ook...
Maar als hij goed te eten krijgt en een aai over zijn bolletje een plekje om te slapen enzo...
tja... het is best hard voor een mens, maar katten "denken" niet
En hebben ook geen inlevingsvermogen...

Misschien is hij meegenomen door iemand waar hij binnen gehouden wordt!

Ik hoop echt dat je hem terug krijgt...
Ik voel jou radeloosheid, en gemis...
Moeilijk!

ik wens je succes toe met het vinden van jou kater...

groetjes Moonflowertje
Loi
Loi okt 7 '13
Hoe heet jouw kat?
Het is makkelijker om contact te krijgen als je de kat bij zijn naam aan kunt spreken.

edit:
Praat (in gedachten) ook tegen je kat, vraag of hij weer naar huis wil komen, zeg dat je hem mist. Wie weet komt de boodschap over.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 8 '13
Heb je geen dromen gehad over je kat?
iets waar je nu misschien niet meteen bij stil staat

Ik heb er zelf ook ervaring mee, helaas...

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/112177/De_droom_die_me_een_symbolisch.html

ik heb het even voor je opgezocht wink
dromen vertellen veel, alleen als je snapt dat een droom niet zomaar een hersenspinsel is, maar een symbolische boodschap, kun je er bewust mee omgaan...
Ik houd een droom-dagboek bij...
vaak komt het 3 dagen later... (bij mij dan)

groetjes Moonflowertje smile
Anoes
Anoes okt 10 '13
Loi, zijn naam is Fox. bedankt voor je tip. Ik praat de heel veel met Fox door te zeggen dat ik het fijn zou vinden als hij weer thuis is en dat we hem missen en van hem houden.

Moonflower, ik heb een droom gehad over een straat, dus daar zijn we wel vaak gaan kijken. Ik geloof ook dat dromen je veel kunnen vertellen.

Groetjes,
Anoes
Spud
Spud okt 12 '13
Hoi Anoes,

Misschien raar dat ik dit zo opper, maar probeer eens via je dromen in contact met hem te komen?
Voordat je gaat slapen hem in gedachte vragen of hij misschien tijdens je slaap contact met je wil maken.
Daar heb je je kat niet meteen 1,2,3 mee terug maar beelden zouden je wel kunnen vertellen hoe het met hem gaat en je misschien kunnen geruststellen.
En/of je misschien een richting kunnen geven waar je hem zoeken moet.
Ik hoop dat je er iets aan hebt maar meer hoop ik dat je hem vind.
Sterkte!
Loi
Loi okt 13 '13
Dat is wel een heel goed idee, zeker omdat hij al een keer via een droom contact met je heeft gezocht. Dit is blijkbaar een manier waarop hij contact kan maken.

Ik hoop dat Fox snel weer thuis is.
Anoes
Anoes okt 13 '13
Bedankt voor al jullie tips. Ik heb hem afgelopen nacht ook gevraagd in mijn droom duidelijkheid te geven, maar kan me helaas niet herinneren dat hij me een boodschap heeft gegeven.

Bedankt voor jullie steun! Ik hoop ook dat fox snel weer thuis is.

Groetjes,
Anuschka
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 15 '13
Als ik de energie van de foto voel, dan wordt ik gelijk erg benauwd en onrustig. Ik voel de neiging steeds weg te willen uit die woonkamer en ook niet meer daar te willen terugkomen. Ik weet niet of dat de energie is wat in jullie huis is, of dat dit jouw kat is. Verder heb ik het idee dat jullie kat niet zo goed om kon gaan met de verschillende energieën, bagage van de baasjes. Hij/ zij kan bepaalde pijn of andere dingen niet verzachten voor jullie, dat is een te grote verantwoordelijkheid voor hem/ haar.. Heb dus het gevoel dat hij/ zij teveel 'geslikt heeft' zegmaar. weet dat niet anders dan dat te verwoorden. Miss kun je hier wat mee?
Anoes
Anoes okt 19 '13
l'arbre, wat je zegt herken ik niet. Wel was het zo dat op het moment van de foto Fox graag naar buiten wilde dus misschien voelde je dat. Fox vindt het namelijk wel heerlijk om lekker buiten te ravotten. De katten zijn juist erg graag bij ons in de buurt als we thuis zijn en er zijn geen spanningen in huis, dus dat herken ik niet. Fox zijn broertje kan hem wel eens achterna zitten en dan zoekt hij rust boven in zijn mandje. De ene keer liggen ze lief tegen elkaar en zijn ze dikke vrienden, maar soms ging dat de laatste tijd wel eens mis en zaten ze elkaar in de haren. Zijn broertje mist Fox ook net als ons ook heel veel.
Spud
Spud nov 7 '13
Misschien heb ik een slecht bericht voor je, maar pin me er niet op vast, ben maar pas bezig met dieren verstaan, en meestal praten mijn eigen katten met me.

Ik kreeg een beeld door, dat je kat in het water gevallen was. En dat hij zijn best deedt om weer op de kade te komen.
Lukte hem niet en hij is verdronken. Denk ik, want ik zie een drijvende kat. En later een kat onder water zinken.

Hij houdt van je, dat je dat weet. Vind hij heel belangrijk.
Spud
Spud nov 7 '13
En hij bedankt voor de energie die je in hem gestoken hebt om hem te vinden.
Spud
Spud nov 7 '13
Sorry, had gehoopt op iets leukers. En hoop nog steeds dat mijn beelden verkeerd zijn. Sterkte!
Spud
Spud nov 7 '13
Hmmm, baal ervan dat ik zo voorbarig was want was geen leuk nieuws om te horen.
Moet een fout van mezelf erkennen. Waarschijnlijk zag ik jou kat niet, maar die van een vriendin van me.
Ze is hem ook al weken kwijt en die heeft hem deze ochtend dus gevonden. Verdronken.

Ook een tijger dus die beelden heb ik door de war gehaalt waarschijnlijk. Wijze les voor mij dus, pas iets zeggen wanneer je er 100% zeker van bent.
Sorry voor de onrust die ik veroorzaakt heb. Hoop dat je hem vind.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki