Loading...
nl

Kort verhaal

Debiorah
Debiorah mei 19 '07
Ja ja, ik kom eraan! Wat ben je ook een zeikstraal hì¨, je kan niet altijd alle aandacht hebben. Ik heb nog genoeg aan mijn hoof vandaag, oké? Dan gaan we nu een wandeling maken en straks ga je maar lekker op de bank Tv kijken. Ik doe nog even mijn jas aan en dan gaan we.
Doe jij de deur vast open? Goed zo!

Een kwartier later!.
Zo dat was even lekker, ga nu maar Tv kijken, hier heb je wat lekkers. Oh ja, wat wil je zien? Benji, Lassie of misschien Old Yeller? Ok, Old Yeller it shall be!
Ik ga weer aan het werk.

Anderhalf uur later!.
Wat is er, is de film afgelopen? Nou dan ga je toch even een tukje doen, of wil je dat niet?
Nou met de bal spelen dan? Ook niet? Wat dan?
Je moet niet zo veeleisend zijn hoor, je mag van geluk spreken dat je niet meer op straat woont! Ga jezelf maar even vermaken, ik ben bezig.

Vijf minuten later!.
Wat nou weer?! Je ziet toch dat ik bezig ben! Ik ben je bediende niet. Ik heb je gewoon veel te veel verwend. Moet ik je anders inruilen? Nee, dat dacht ik ook niet. Ga nu maar weer spelen!

Enkele minuten later!.
WAT!!! Nee, ik wil niet wandelen, ik wil niet met de bal spelen en ik wil ook niet met je slapen! NEE, begrepen? En nu foetsie!

Enkele seconden later!.
That's it! Nu ga je eruit!!! Ga de mensen op straat maar lekker lastig vallen met je eeuwige gezeur! Ik pik het niet langer, hou het niet langer vol, DRUIT!!! Hoor je me? DRUITTTTT!!!


“Eindelijk na al die tijd snapte ze dat ik moest plassen,
ik had het bijna over haar been heen gedaan!”
Pootjes, Frisky de Jack russel.
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki