Loading...
nl

Ik heb iets raars meegemaakt..

Gabrie
Gabrie sep 27 '13
Hallo.. Ik ben Gabriella.. Ik ben voor mijn rijbewijs aan het gaan. ( dus nu nog voorlopig rijbewijs). En ik heb een afspraak gemaakt met de examencentra.. Maar ik heb dat via internet gedaan, dus ik had mijn pas en mijn voorlopig rijbewijs nodig.. Die zitten in mijn portomonnee.. maar ik heb ook altijd de foto van mijn gestorven grootmoeder in mijn portomonnee, maar ik had niet gezien dat ik die foto ook had meegepakt, want Hoe ik die afspraak met de examens centra had gemaakt, opeens zie ik de foto van mijn grootmoeder langs de laptop liggen aan de rechterkant, terwijl dat mijn pas en voorlopig rijbewijs aan de linkerkant lagen, mijn mama stond toen langs mij en ze had dat ook niet door. Daarna toen ik het afspraak bevestigde, hadden we die foto gezien.. Nu wil ik weten is dat een goed teken of een slecht teken ???
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '13
Misschien is het een teken om verder te gaan en je grootmoeder wat meer los te laten? Een rijbewijs is een stap naar volwassenheid, en zoals ik je verhaal lees, waren ze uit elkaar gegaan (links en rechts).

Hoe voelde het voor jou?
Gabrie
Gabrie okt 1 '13
Ik had het gewoon niet door, dat ik de foto van mijn oma had meegenomen... Opeens zag ik die langs de laptop liggen (rechts)...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki