Loading...
nl

Foto lezen

Gabrie
Gabrie sep 27 '13
Wie wilt mijn foto lezen ?
Delen:
abcde
abcde okt 9 '13
Onlangs, rond de tijd dat deze foto is gemaakt is er iemand die heel dichtbij jou stond uit je leven geraakt waar je het nu nog steeds zwaar mee hebt. Eigenlijk is de vraag die je stelt: Komt die leuke glimlach zoals op de foto weer terug in mijn leven?
Aangezien dat je het daarmee heel zwaar hebt, zeg ik je dat je op de tijd moet vertrouwen. Je bent een heel lief zorgzaam persoon en juist hele goede mensen die hebben het zwaartst om te verwerken wanneer ze dierbare kwijt raken. Dus blijf van jezelf houden om wie je bent, geef het een goed plekje in jouw goede hart en vertrouw op de tijd en dan komt de zin in het leven met alle vrolijkheid weer langzaam terug in je leven, dus ook je stralende lach. Je bent verder gezonder dan je denkt, alleen door bepaalde ongzonde voeding kan er bij jouw hoofdpijnen ontstaan, waar jij veel vaker last van hebt dan de gemiddelde mens dat heeft. Bij jou komt die hoofdpijn vanuit je nek, het is niet de stress of je rug of nek-gewrichten maar meer de ongezonde voeding die dit veroorzaakt.
Gabrie
Gabrie okt 10 '13
Euhmm onlangs heb ik eigenlijk niemand verloren. Maar i.v.m hoofdpijn dat heb ik wel vaak..
abcde
abcde okt 11 '13
Niet verloren zoals overleden maar een vriendschapsband of familieband, iemand die je heel dierbaar is, waar geen contact meer mee is. Iemand die bijzonder/speciaal voor je is. Dus niet dat diegene overleden was. Maar uit je leven is geraakt.En dat was toen die foto gemaakt was begonnen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki