Loading...
nl

ik ben benieuwd wat de toekomst me brengt

Ellepel
Ellepel sep 22 '13
Hallo

Ik wil graag me foto laten lezen ben benieuwd wat de toekomst me brengt.
En wat jullie binnen krijgen bij me foto.

Groetjes Ellepel
Delen:
Ellepel
Ellepel sep 28 '13
Hallo allemaal,

Is er niemand die me foto wil of kan lezen?
Ben benieuwd wat jullie binnen krijgen...

Liefs Ellepel
abcde
abcde okt 15 '13
Wat ik zie is dat je heel sterk bent en een vechter bent, dat je jezelf goed kan voorzien van de basis behoeftes (huis, werk etc etc). Onafhankelijk vrijgestreden vrouw, die dit geworden is door een hard leven wat ze in de jeugd heeft gehad (zelde zo'n vrouw als jij gezien)en door jezelf wat harder naar buiten op te stellen, doe je dit uit bescherming van jezelf zodat je niet over je heen kan laten lopen, maar ook tegelijkertijd zie ik een pure liefdesenergie in jou aanwezig waardoor je steeds verder kan komen in het spirituele. De toekomst zal daardoor ook goed zijn. De gezondheidspunten waar je op moet letten is je onderrug en een gezonde levenstyle.
Je zit spiritueel op de goede weg, al heel lang zit je goed en hoe ouder je wordt, hoe wijzer je wordt en begin je nog meer te snappen hoe je meer open kan stellen en de weg naar binnen in jezelf te vinden voor de goddelijke wereld waar alle antwoorden liggen van het spirituele en dat gaat steeds meer als een puzzel in elkaar vallen. Zou mooi zijn als je daar mensen van dienst kan zijn om hun te helpen met hun juiste pad in het leven te helpen.
Ik vind het ook leuk om te zien dat je altijd heel direct bent geweest naar andere toe, dat is heel eerlijk maar vaak kunnen mensen niet tegen die directheid, daar ben je de laatste tijd ook steeds behoudender in geworden en weet je dat er nog meer manieren zijn om iemand de waarheid te vertellen zonder dat iemand anders dat te hard in zijn of haar gezicht dat ontvangt. Die hardheid komt vanuit je jeugd en zoals ik al in de eerste zin hebt aangegeven je al heel snel dus vroeg in het leven op jezelf bent aangewezen. Door een stukje rust wat je nu in je leven hebt gevonden door jouw verkregen basis door jouw vechtersmentaliteit ga je mensen met meer liefde benaderen. Kortom je zit op de hele goede weg.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki