Loading...
nl

Soms.. Voel ik mij een beetje alleen

Cynthia
Cynthia sep 12 '13
Ik ben best een leuke meid om te zien (al zeg ik het zelf). Ik ben 28 jaar (bijna 29) en alweer 7 jaar single. Ik heb maar één keer in mijn leven een vriendje gehad. Eentje waarvan ik ook nog eens wist dat hij niet de ware was. Deze 'relatie' heeft 8 maanden stand gehouden.

Na dit eerste vriendje, kwam ik een man tegen die ik heel erg leuk vond. Ik was verliefd, vond hem helemaal geweldig. Maar............ Hij dacht daar toch anders over. Jarenlang heeft hij me aan het lijntje gehouden. Ik liet het toe, want ik was oohw zo verliefde en heb het zelf ook niet afgekapt. 5 jaar lang hebben we dit vol gehouden. Ik verliefd op hem en hij zag mij alleen maar als een makkelijk meisje om te gebruiken.

Gelukkig zag ik op mijn 26e het licht en heb ik alle contact met hem verbroken. Dus ik weet dat ik in die periode niet echt beschikbaar was en open stond voor een ander. Maar nadat ik dit alles had afgesloten, kwam ik nog steeds geen leuke mannen tegen! Ik ben altijd de eeuwige single geweest. En dat is niet leuk kan ik je wel vertellen, want ik wil ook eens een keer een man ontmoeten die voor mij wil gaan!

Nu al mijn vriendinnen en zus wel al voorzien zijn en zelfs al getrouwd zijn en een kindje hebben, voel ik mij af en toe toch wel eenzaam. Niet alleen omdat ik single ben, maar ook omdat ik niemand meer heb om mee op vakantie te gaan. Dus wat nu? Ben ik dan echt aangewezen op singlereisjes met een groep? Gewoon niet meer op vakantie gaan is ook geen optie.

Maar goed, misschien komt die man er wel ooit op een dag. Ondanks het feit dat ik echt wel een leuk leven heb, zie ik het echt niet zitten om mijn leven alleen door te brengen. Ik wil uiteindelijk ook trouwen en een gezinnetje! En daar heb je toch echt een man voor nodig...
Delen:
Loi
Loi sep 12 '13
Vakantie is heel eenvoudig: single reizen, of samen met iemand anders die al dan niet een relatie heeft als je niet met onbekende mensen op reis wilt gaan.
Want niet iedereen met een relatie wil enkel en alleen met zijn/haar partner op vakantie, ik ken genoeg stellen die ook apart op vakantie gaan omdat ze andere interesses hebben.

Verder ben je nog hartstikke jong en heb je nog alle tijd om een partner tegen te komen en dan uiteindelijk te trouwen en als het jullie gegeven is een gezinnetje te stichten.

Laat het voor dit moment gewoon even los, want als je krampachtig zoekt zul je het (hem) niet vinden.

Als je het niet los kunt/wilt laten dan kan je natuurlijk altijd nog via een datingsite of zo op zoek gaan naar een partner.
Daar zullen vast wel meer leuke mensen te vinden zijn, maar let dan wel heel goed op, want er zijn ook zeker minder leuke mensen die je daar tegen komt.

Zelf geloof ik dat je hem wel tegen zult komen als de tijd er rijp voor is en dat je niet hoeft te gaan zoeken.
Je kan "Hem" overal tegenkomen, waarschijnlijk juist als je je dagelijkse dingen doet en er niet eens aan denkt (boodschappen, een wandeling, werk, sport etc.)

Probeer je aandacht te richten op de leuke dingen in je leven en wees daar ook oprecht blij mee.

Hoe gelukkiger je bent in je leven, hoe meer je dat uitstraalt, hoe groter de kans dat je nog meer geluk aantrekt en hoe aantrekkelijker je bent voor andere mensen.

Schenk geen (of in ieder geval minder) aandacht aan de dingen die je mist, want dat remt je geluksgevoel.

Sterkte/succes, ik hoop dat je snel beter in je vel zit en weer kunt genieten van alles wat je wel hebt in je leven.
Cynthia
Cynthia sep 13 '13
Hoi Loi,

Bedankt voor je superlieve berichtje. Ik las het en besefte dat je gelijk hebt. Wat betreft die vakantie, ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Zojuist een 3-weekse vakantie geboekt naar Hongkong, Indonesië (Bali en Java). HongKong ga ik wel helemaal alleen doen die 4 dagen en ik ga mee met een single reis in Indonesië. Ik weet zeker dat dat hartstikke leuk gaat worden :-).

Ik vind dat het niet zoveel zin heeft om op een datingsite rond te gaan rondstruinen. Het kost me meer tijd en energie dat het oplevert. Ik moet gewoon tevreden zijn met wat ik heb en de geweldige mensen om mij heen. Dit is gewoon even een mindere periode in mijn leven. Nu de zomer weer bijna voorbij is en dagen weer kouder worden, ga ik er toch meer over nadenken. Een partner en hoe leuk het zou zijn.

Maar goed, voor nu laat ik het maar rusten. Met somber zijn schiet ik ook niks op!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 13 '13
inderdaad...
alles wat op je pad moet komen, dat komt vanzelf!

en wat je uitstraalt, dat trek je naar je toe!
dus kop op, meid!

groetjes Moonflowertje wink
Cynthia
Cynthia sep 14 '13
Haha, ja dat is ook zo Moonflowertje! Ik ga mezelf weer een beetje herpakken ;-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki