Loading...
nl

bang om tweelingziel te verliezen

krimpviooltje
krimpviooltje aug 27 '13
Hoi,

Ik heb iemand ontmoet waarbij nogal bijzondere gevoelens vrij kwamen. Ik vond het maar raar wat mij overkwam dus ben ik via google er achter gekomen wat er aan de hand is. Ik heb mijn tweelingziel ontmoet. Ik dacht ook letterlijk in mijzelf, hij is mij en ik ben hem, mijn spiegel. Zonder dat ik er nog ooit van gehoord had.

Ik ben vaker in mijn leven verlieft geweest en daar is dit absoluut niet mee te vergelijken. Ik ben niet verlieft, denk nog heel helder na. Maar ik voel mij als een magneet naar hem toe getrokken.

De persoon merkt ook dat er iets bijzonders aan de hand is. Ik heb hem nu drie keer gezien en heb verder niet gezegt wat ik denk dat er aan de hand is. Op dit moment lijkt het alsof hij aan aantrekken en afstoten is. We zitten beiden in een vaste relatie. Een vriendschap tussen man en vrouw wordt door partners waarschijnlijk niet geaccepteerd.

Ik heb mij nog nooit in het leven zo compleet en sereen gevoelt sinds ik hem ken. Alle puzzelstukken vallen in elkaar, angst en onrust in mijn leven valt opeens van mij af.

Maar.... daar is in de plaats gekomen een nieuwe grote angst om hem te verliezen of iig het contact te verliezen. Ik raak behoorlijk overstuur bij het idee. Hebben jullie tips hoe ik hiermee moet om gaan?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '13
Hoi krimpviooltje,

Langzaamaan kom ik tot het besef dat er iets niet in orde is met de tweelingziel in combinatie met de nieuwe tijd. Tweelingzielen zijn namelijk voorbestemd zich af te scheiden van het geheel door het feit dat ze samen willen zijn. Dit rijmt niet met de de nieuwe tijd waarin je identiteit geen rol meer speelt en de zielenkoppeling universeel en met iedereen is opgebouwd.

Voorkeur voor iemand ten opzichte van iemand anders zou in zo'n koppeling een enorm instabiel systeem opleveren dat is opgebouwd uit vele schakels.

De tweelingziel relatie is iets wat er al vele levens is geweest en er altijd voor gezorgd heeft dat je aardse ontwikkeling volgens het plan verliep.

In de nieuwe aarde is er echter helemaal geen ruimte meer voor dit diepgaande verbond en volgens mij is NU het moment om je te ontkoppelen van je tweelingziel.

Aan alle kanten zijn de spelregels voor de nieuwe tijd veranderd en worden tweelingziel relaties enorm onder druk gezet. Dit kan niet zomaar zijn en dit besef is op vele manieren voelbaar. Het doet me pijn om te moeten zien, maar ook ik besef me heel goed, dat een tweelingziel een zeer doodlopend pad naar de nieuwe tijd is.


Zie verder: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46434/Het_afscheid_van_je_tweelingzi.html#Post46434
krimpviooltje
krimpviooltje sep 9 '13
Ik begrijp je verhaal. Maar ik denk niet dat ik het daar persoonlijk helemaal mee eens ben. Vandaag werd ik weer met dingen (ongevraagd) geconfronteerd. TE toevallig, TE raar, met deze persoon. Alsof het universum hem voor mijn voeten blijft gooien. Ondanks dat ik passief ben in het nastreven van een verbond.

Lastig!!!!!! Maar ook mooi!!!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki