Loading...
nl

Om Mij Heen

Anne
Anne mei 15 '07
Op school heb ik vroeger dit liedjes geleerd ik vind het altijd mooi liedje..
Eigelijk is het ook een soort piramide om je heen want jij zit er midden in. De juf zei toen ook als je er midden in zit kan niks je meer raken.

Om mij heen heeft God gezegd zijn de engelen van israel.
Rechts van mij is micheal en links is gabriel.
Voor mij is uriel en achter mij rafael...
Boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Wat grappig. Zouden ze hiermee de pyramide van licht bedoelen?
Anne
Anne mei 16 '07
Ja nims ik denk het wel..
Als je dit liedje leest dan zit je midden in omringt door engelen aan de zijkant en god boven je en onder liefde maakt de verbintenis tussen de zijkanten dus je krijgt een soort zeshoek denk ik
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 18 '07
hoe mooi een liedje ook klinkt in werkelijkheid is alles anders.
was het leven op deze wereld maar zon en manenschijn.Engelen van god red mij
Debiorah
Debiorah mei 18 '07
Lieve brainscan volgens mij (wil je niet verbeteren hoor!) is dit juist niet de werkelijkheid. In werkelijkheid is juist alles zo mooi. De wereld en mens van vandaag leeft juist in een illusie dat alles niet mooi is. Dit geloof is er door de eeuwen heen ingeslopen. Op deze wereld is het eigenlijk zon en manenschijn en iedere dag of nacht dat ik dit licht ervaar is voor mij een om dankbaar voor te zijn. Mensen nemen al deze dingen voor lief, alsof zon en maan vanzelfsprekend zijn. Mensen denken er niet over na, ik vind het jammer dat veel mensen niet meer dankbaar zijn voor al dat moois wat toch wel degelijk op aarde aanwezig is. In de hemel of waar je maar in geloofd is het niet mooier. Zo boven, zo beneden.
Anne
Anne mei 18 '07
Brainscan...je moet je gedachtens omzetten in positiviteit je kan alles wel zwart zien maar dan zul jezelf ook nooit veranderen.
Jij moet er zelf het beste van maken voor jezelf..om hier op aarde te kunnen leven..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki