Loading...
nl

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?

Twinkeltje
Twinkeltje aug 12 '13
Hallo iemand....is er iemand die mij kan helpen middels kaartleggen of een ander orakel.Ik verzuip een beetje in de dingen die in mijn prive leven gebeuren en kan daardoor niet langer op een heldere manier omgaan met wat me bezig houd.Wie oh wie wil en kan deze uitdaging aan?Ik zou er heel erg mee geholpen zijn,alvast bedankt gr.Twinkeltje[i][/i]
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '13
Ja dat kan zeker. Waarin wil je het overzicht terug?
Twinkeltje
Twinkeltje aug 13 '13
Ik zou het heerlijk vinden s'morgens weer eens wakker te worden en te denken vandaag wordt het gewoon een leuke dag met nieuwe uitdagingen maar met de nadruk op een leuke dag.Nu is elke dag weer een opgave en zo niet leuk.Dit alles duurt nu al ongeveer een jaar en ja ik zie lichtpuntjes maar ze blijven ver weg.Ik weet gewoon niet meer hoe ik die ene stap kan zetten om alles ff los te laten en het van buitenaf te bekijken.Snap je het nog een beetje?
Loi
Loi aug 13 '13
Ik ben nog niet zo goed met orakelkaarten etc. maar ik wil je wel een tip geven: stel je verwachtingen wat bij, begin met kleine stapjes.
i.p.v. meteen een hele leuke dag, focus je eens op een dag met leuke momenten. Hierdoor haal je de lichtpuntjes dichterbij.

Je zult zien dat elke dag al leuke momenten heeft, al is het alleen maar de zon die zo mooi door de wolken breekt, dat vlindertje dat voorbij vliegt, die vogel die zo mooi zingt, die onbekende die je op straat tegen kwam en die naar je glimlachte, die oude mevrouw die je kon helpen in de winkel en die daar zo blij mee was etc.

Door op de kleine leuke dingen te letten zul je zien dat er stiekem een heleboel leuke dingen gebeuren elke dag, de zware dingen verdwijnen daardoor niet, maar worden zo wel iets makkelijker te dragen.

Sterkte, ik hoop dat je snel heel veel lichtpuntjes, heel dichtbij ziet en je daardoor weer beter zult gaan voelen.

Hopelijk kan iemand anders je nog een hart onder de riem steken met een kaartlegging, zoals je vroeg.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 14 '13
Twinkeltje Tarot legging 13 Augustus 2013

Vraag: Twinkeltje raakt een beetje het overzicht kwijt in haar privé leven
Hoe kan ze haar rust terug krijgen?


Ik heb de 6-legging gedaan voor jou Twinkeltje...
Omdat ik zelf heel chaotisch aangelegd ben, leek het me wel een uitdaging
om een beetje orde in jou chaos te kunnen scheppen tongue
dmv Tarot

De 1ste kaart is de persoonskaart en verteld me, in wat voor positie je
bevindt momenteel...

De Gehangene- verteld dat je in een enorme 2-strijd verkeerd,
gevoel-verstand (er wordt aan 2 kanten getrokken) en jij voelt je in de
val zitten, of voor het blok gezet...
Dit roept de nodige angst op!
Je zal een keuze moeten maken om je te bevrijden uit deze val!
De keuze zal jij moeten maken, (wacht niet tot het lot het over neemt)
Besef dat wat je uiteindelijk zal moeten missen, je er iets beters voor terug
zal krijgen

2e- Kern van de zaak- Rad van Fortuin
zoals je zelf al aangaf is het een beetje een tombola van dingen die
er momenteel gaande zijn in jou leven!
Er gebeuren dingen die je zelf niet in de hand hebt! (Chaos)
Van binnen verlang je naar rust, maar je hele omgeving schreeuwt om aandacht!
En je wil wel, maar het wordt gewoon te veel!
Deze kaart herinnert ons eraan dat we oogsten wat we gezaait hebben...
Je kun de vruchten plukken, want dat wordt tijd...
soms is het verstandig om even een stapje terug te nemen...
Want je gaat maar door! (dat houd geen mens vol op deze manier)
Geef dat gewoon aan... Misschien is het een idee om er eens tussenuit te gaan
(hoeft niet ver weg te zijn) gewoon eens alleen zijn...
Even niets aan je hoofd hebben... want je loopt jezelf voorbij op deze manier!
Door een stapje terug te doen, zal je uiteindelijk weer vooruit kunnen ...

3de Positieve invloeden- De Keizer

De keizer zegt eigenlijk dat je een persoon bent die niet over zich heen laat
lopen, je bent standvastig en een harde werk(st)er...
Als je iets besluit sta je er 100% achter... anders gebeurt het niet!
Ook heb je de beschikking over een enorm verantwoordelijkheids- gevoel...
Dit is positief, maar kan ook tegen werken
Vooral als je even door de bomen het bos niet meer ziet!


4de Het onverwachte- De Geliefden

Deze staat voor onverwachte keuzes die je moet maken...
Alsof je voor het blok gezet wordt...
Die keuzes zijn vaak niet makkelijk...
Deze keuzes zijn niet per definitie op liefdesgebied, maar kunnen met van alles
te maken hebben...
Op de 1 of andere manier kun je de ene kant niet met de andere kant mixen
het gaat om 2 onverenigbare zaken...
Je bent je er duidelijk van bewust dat het niet allebei kan, het liefst zou je
beide dingen tegelijk willen, maar dat gaat niet!
Dus zal je 1 kant op moeten offeren
Duidelijk een kwestie van gevoel en verstand
In dit geval is het helemaal niet verkeerd om naar je gezonde verstand te luisteren
je wordt in ieder geval flink op de proef gesteld...
Aan het einde van het verhaal zal je bewuster worden van het feit, dat het lot in
jou eigen handen ligt!

5de Onbewuste verlangens-Kracht

Standvastigheid daar verlang je naar
Ik krijg het idee dat je veel te veel met de wensen van anderen bezig houd
En daarbij jezelf een beetje voorbij loopt op deze manier...
Neem op tijd rust... hierdoor zul je op krachten kunnen komen...
een stapje terug doen (weer) waardoor je de kracht weer hebt, waar je naar verlangt!
Ben je ooit wel eens alleen? zonder dat er iemand anders is die jou afhoud van
de dingen die je zo graag wil doen?
^^ is heel belangrijk!
Het is helemaal niet erg om een keertje nee te zeggen!
(het maakt je sterker)


6de mogelijke uitkomst-De Wereld

deze kaart kan duiden op verandering...
zoals aan elke cyclus een einde komt, zal er ook weer een nieuwe start zijn
De wereld is een zeer positieve kaart aangezien hij succes en bevrediging suggereert...
Ondanks de stress of chaos kom je er uiteindelijk wel!
En zal zien: you still standing
Je kan met recht trots op jezelf zijn, want je hebt het weer even geflikt wink
Je bent jezelf gebleven, alleen gaat bewuster met de dingen om!
(wijzer) laugh

ik hoop dat je hier iets mee kunt?

Groetjes Moonflowertje wink
Twinkeltje
Twinkeltje aug 15 '13
Dank je MoonFlower dat je ff de tijd wilde nemen voor het leggen van de kaarten en de toch wel duidelijke uitkomst.Hier kan ik beslist mee verder super bedankt.Fijne dag
Twinkeltje
Twinkeltje aug 15 '13
Dank je Loi ik neem je tips ter harte fijne dag
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 16 '13
Graag gedaan wink
Bedankt voor je feedback!

Wat gewoon heel belangrijk is voor jou, is luisteren naar jezelf!
Zoals Cialara schreef van de week op facebook:
Soms sta je in even stil voor je gevoel... en dan ineens lijkt het weer los te barsten... en komt alles tegelijk wink
Jij lijkt me een persoon die niets zegt, als je je ergert, of boos bent, (bij de personen die in jou directe omgeving leven)
Terwijl je van binnen teleurgesteld bent, laat je niets merken...
"iets" in jou schreeuwt om een nieuwe uitdaging...
Terwijl naar de buitenwereld toe, ben je niet iemand die over zich heen laat lopen, en ben je niet op je mondje gevallen wink

Probeer jezelf te zien als Matroejska (poppetje in een poppetje in een poppetje enz.)
Dat allerkleinste poppetje dat ben jij...
het is wie jij daadwerkelijk bent...
Dit kleine meisje heeft allerlei wensen...
Door niet te luisteren naar wat dat kleine meisje, stomp je haar als het ware af...
Stel: je wil zangeres worden (het meisje in jou)
Maar jou man kapt dat af, omdat hij niet wil dat jij van huis bent ofzo, is bang dat je iemand anders tegen het lijf loopt, onderbouwd het ook nog eens met: je bent te oud! en je kan niet zingen!... je voelt je teleurgesteld, gekwetst, en uiteindelijk laat je de droom varen...
terwijl dat meisje van binnen weet dat ze nooit te oud is, en dat ze wel degelijk goed kan zingen...
Maar omdat je je man niet wil teleurstellen, communiceer je niet meer over zingen, en propt het ver weg...
Het lijkt er zelfs op dat je het zelf ook geen goed idee meer vindt! Terwijl het meisje die nu in het grotere poppetje zit opgesloten er nog steeds zo over denkt!Het verlangen wordt alleen maar groter. Je negeert haar!
Het gevoel is er nog steeds, alleen je merkt het niet meer...

Dit kleine meisje zal je moeten bevrijden...
Goed luisteren naar wat dit meisje wil...
Dit kleine meisje ben jij!

^^ bovenstaande is maar een voorbeeld hoor wink

Als je je gevoel niet laat spreken, raak je op een gegeven moment
in een sleur, of in een stress periode (krijg je allerlei nare onverklaarbare klachten) <-- ik heb het zelf meegemaakt!
Raak je gefrustreerd, en uiteindelijk depressief

succes smile

groetjes Moonflowertje wink
Twinkeltje
Twinkeltje aug 16 '13
Jemig MoonFlower...dit is zo mooi zoals je dat omschrijft...en weet je jij hebt het dan over die matroejska en dat kleine meisje...Een jaar of 12 geleden heb ik dat kleine meisje gevonden...zat echt aan de grond en had niks meer dan mijn kids en een dak boven mijn hoofd in de crisis opvang.Daar zag ik haar staan...herkende haar eerst niet want dat kleine meisje was in mijn beleving al lang dood.Ik heb toen geleerd haar bij de hand te pakken en haar te gaan beschermen alsof mijn leven er van af hing.Nu zit ik weer in een stress volle periode...verbreken relatie van 10 jaar doordat we elkaar totaal verloren zijn door ziektes en sterfgevallen om ons heen....maar ook een hartinfarct voor mij en een burn out voor mijn partner...andere relatie die niet werkt omdat er teveel op me geleund werd en een super vervelend en verwend kind waar geen eer meer aan te behalen valt...ik weet dat klinkt heel erg maar zo voelde dat en alles ging er aan onderdoor...langzaam maar zeker kapot...En dan nu eindelijk knopen doorgehakt en komt partner weer in beeld van 10 jaar.Dit is afgelopen 1,5 jaar gebeurd....pffff zeer stress vol en ook moeilijk en ik verzuip gewoon in mijn gevoelens. De pijn en het verdriet maar ook het gewoon niet meer weten wat goed en niet goed voelt.En ja dan is daar dat kleine meisje wat alleen maar rust wil....eindelijk gewoon rust.Je omschrijft me zo goed maar weet je als je hart helemaal in een bunker zit voor je gevoel en iedere keer als je wat meer licht door de kieren laat komen wordt het afgestraft is het steeds moeilijker om het licht toe te laten.Dit is zo'n beetje mijn levensverhaal want het blijft terug komen dat stukje van mijn hart.Je weet niet half hoe graag ik wil dat dit kleine meisje nooit meer bang hoeft te zijn en dat ik haar eindelijk de garantie kan geven dat het veilig is.Dat is mijn missie denk ik voor heel mijn leven maar ook voor de rest van mijn leven.dus je ziet Moonflower ik ben nog wel ff bezig en soms heel soms weet ik het gewoon ff niet meer.Maar ben dan heel erg blij met een reactie bijvoorbeeld zoals die van jou.dank je voor die mooie lichtpuntjes.Fijne avond en pas goed op jezelf Groetjes
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 17 '13
Het is inderdaad geen kattenpis shocked
Maar ik weet dat spiritueel groeien nooit zonder de nodige shit komt...
Het zijn de moeilijkste levenslessen die ontzettend wijs maken
Het spreekwoord: door schade en schande wordt men wijs
Tenminste... als je inziet wat je beter anders had kunnen doen...
Als je je dat bewust wordt, dan wordt het opgeslagen in het onderbewuste, en hoef je het niet meer met je mee te dragen en de rugzak van onverwerkte emoties uit je leven...
Misschien moet je eens proberen waarom je elke keer weer op het zelfde punt uitkomt? (vast loopt)
Want dat heeft een reden neem ik aan...

misschien doe je er goed aan om het contact met jou gids te versterken...
Dan voel je je nooit alleen, en sta je iets sterker in je schoenen!
Als je soms nadenkt over het verleden, dan schieten er allerlei vragen in je hoofd, die eigenlijk door andere mensen of door jouzelf niet kunnen worden beantwoord...
Terwijl je je afvraagt bijv. waarom overkomt mij dat weer?
¿krijg je meteen daar achteraan antwoord...
jij denkt, dat denk ik zelf...
omdat de gids communiceert via 1 van jou kanalen (hij is aan jou geest verbonden... niet met het aardse lichaam, waardoor hij alleen maar kan communiceren met jou kanalen( (in dit geval de gedachten)
Zo heb je ook helder dromen, helder weten, helder zien, helder ruiken, enz.

ik zal een link voor je opzoeken waar het perfect word beschreven allemaal, want het is best ingewikkeld uitleggen

groetjes wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 17 '13
http://www.freewebs.com/paranormaal-web/

vooral dit stukje:
http://www.freewebs.com/paranormaal-web/overig.htm#88075471

en deze:

http://www.onzegidsen.com/mijngids.htm

gewoon een beetje om je wegwijs te maken wink
over gidsen en hoe het allemaal een beetje werkt wink

groetjes smile
Twinkeltje
Twinkeltje aug 17 '13
Dank je ook hier kan ik weer mee verder winkHele fijne dag en pas goed op jezelf winkgroetjes
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 17 '13
smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki