Je vragen krijgen we vast nog wel. Dan lees ik je foto gewoon nog een keer
Misschien krijg je nu al wat informatie. Ik heb het nog nooit op deze manier gedaan, want de tv staat hier hard aan (kan me niet afzonderen) maar ik wil echt heel graag je foto lezen en hoop dat het gelukt is.
Nogmaals, als je je vragen stelt doe ik het gewoon weer
Je staat helemaal open, wil dus heel graag gelezen worden en ik krijg makkelijk contact.
Dit heb ik heel lang niet gehad maar je hebt aardig wat leventjes erop zitten dame want ik zie jouw gezicht steeds veranderen. Aardig wat lessen geleerd en gehad dus. Heel veel wijsheid!
In jouw linkeroog, rechts op de foto, zie ik een pittige jonge vrouw die het kaas niet van haar brood laat eten en heel goed weet wat ze wil en genoeg pit heeft om te krijgen wat ze wil.
Je glimlacht maar hebt je lippen op elkaar geklemd. Een soort vriendelijke berusting. Je hebt je erbij neergelegd en het leven geaccepteerd zoals het is, mensen geaccepteerd zoals ze zijn met al hun fratsen en kuren en blijft je beleefde, glimlachende zelf. JIJ weet hoe het zit. Het is moeilijk, zelfs voor jou soms terwijl je al zover bent … maar je leert en je bent zo goed bezig!
Ik zie dat je oogwit wel een beetje bloeddoorlopen is dus dat kan betekenen dat je erg moe bent of veel huilt (of gisteren contactlenzen hebt gedragen … ik denk moe en er even doorheen zitten) Moet gelijk aan die reclame denken “komt goed schatje!” Je hebt al zoveel voor elkaar gekregen en kijk hoe je eruit gekomen bent! Je bent zo sterk, je kan het aan en krijgt niet meer op je bordje dan je aankan … en jij kan blijkbaar veel aan! Sterke dame, ijzersterk maar zoveel warmte en humor.
Je rechteroog, links op de foto is een ander verhaal. Zoveel verdriet en wacht op de volgende tegenslag. Want die komt er heb je inmiddels ervaren. Je bent er bang voor, niet nog een keer want dat overleef je niet. Denk je! Je bent zo sterk lieverd! Het leven is vol ups en downs. JIJ kan het aan, je bent een vechter, een doorzetter en hebt veel bescherming.
Vis, hebt jij iets met vissen of met het sterrenbeeld vis?
Ik voel mijn keel, onder mijn hoofd/kin. Leun jij vaak met je arm onder je hoofd aan de linkerkant of ken je iemand die jou af en toe links steunt, het wordt nu ook warm links.
Mijn hele linkerkant wordt trouwens warm. Je begeleiding, je steun. Probeer te praten met ze, meer te praten want dat schiet er de laatste tijd bij in. Tijd voor maken, ook als je denkt dat je geen tijd hebt want dan heb je het helemaal nodig. Heb jij een beest (gehad) dat vaak op je schoot ligt? Ik krijg een warme schoot.
Jij hebt echt heel veel liefde om je heen, heel veel steun. Je weet het, je hoeft het allemaal niet alleen te dragen en we zijn heel trots op je. Kijk eens achterom wat je allemaal bereikt hebt. Helemaal alleen! En met ons
Zo is het kind, zo is het. Nu even lastig, dadelijk weer gezellig. Komt vanzelf. Je wordt absoluut niet vergeten. Niet door ons en er wordt niets vergeten wat je allemaal voor elkaar gekregen hebt en wat je voor anderen doet. Waar blijf jij? Vergeet je niet iemand? Probeer ook even wat rust in jouw leventje te creëren, als er eentje jouw aandacht verdient bent je het zelf. Op de eretribune, bovenaan! Kindje kindje, het leven is geen makkie maar jij doet het allemaal maar. We zijn apetrots op je! Wees dat ook maar op jezelf!
Dit kreeg ik. Hopelijk heb je er iets aan!
Lieve groet, Sarah