Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Troplinake
Troplinake aug 5 '13
Hey hey

Ik vroeg me af of er iemand mijn foto kon lezen.
Ik zit met wat vragen en misschien zien jullie er wel iets in.

Alvast bedankt
Troplinake
Delen:
Sarah_
Sarah_ aug 8 '13
Hoi Troplinake,

Wat een mooie duidelijke foto. Graag wil ik proberen je foto te lezen. Om te voorkomen dat je een algemeen verhaal krijgt is het misschien is het handig je vragen alvast te stellen. Dus: wat zijn je vragen? (ook wel leuk als ik die Engelenkaarten weer eens uit de kast trek, kan ik een gerichtere legging doen)

Lieve groet, Sarah
Sarah_
Sarah_ aug 8 '13
Je vragen krijgen we vast nog wel. Dan lees ik je foto gewoon nog een keer smileMisschien krijg je nu al wat informatie. Ik heb het nog nooit op deze manier gedaan, want de tv staat hier hard aan (kan me niet afzonderen) maar ik wil echt heel graag je foto lezen en hoop dat het gelukt is.
Nogmaals, als je je vragen stelt doe ik het gewoon weer wink

Je staat helemaal open, wil dus heel graag gelezen worden en ik krijg makkelijk contact.

Dit heb ik heel lang niet gehad maar je hebt aardig wat leventjes erop zitten dame want ik zie jouw gezicht steeds veranderen. Aardig wat lessen geleerd en gehad dus. Heel veel wijsheid!

In jouw linkeroog, rechts op de foto, zie ik een pittige jonge vrouw die het kaas niet van haar brood laat eten en heel goed weet wat ze wil en genoeg pit heeft om te krijgen wat ze wil.

Je glimlacht maar hebt je lippen op elkaar geklemd. Een soort vriendelijke berusting. Je hebt je erbij neergelegd en het leven geaccepteerd zoals het is, mensen geaccepteerd zoals ze zijn met al hun fratsen en kuren en blijft je beleefde, glimlachende zelf. JIJ weet hoe het zit. Het is moeilijk, zelfs voor jou soms terwijl je al zover bent … maar je leert en je bent zo goed bezig!

Ik zie dat je oogwit wel een beetje bloeddoorlopen is dus dat kan betekenen dat je erg moe bent of veel huilt (of gisteren contactlenzen hebt gedragen … ik denk moe en er even doorheen zitten) Moet gelijk aan die reclame denken “komt goed schatje!” Je hebt al zoveel voor elkaar gekregen en kijk hoe je eruit gekomen bent! Je bent zo sterk, je kan het aan en krijgt niet meer op je bordje dan je aankan … en jij kan blijkbaar veel aan! Sterke dame, ijzersterk maar zoveel warmte en humor.

Je rechteroog, links op de foto is een ander verhaal. Zoveel verdriet en wacht op de volgende tegenslag. Want die komt er heb je inmiddels ervaren. Je bent er bang voor, niet nog een keer want dat overleef je niet. Denk je! Je bent zo sterk lieverd! Het leven is vol ups en downs. JIJ kan het aan, je bent een vechter, een doorzetter en hebt veel bescherming.

Vis, hebt jij iets met vissen of met het sterrenbeeld vis?

Ik voel mijn keel, onder mijn hoofd/kin. Leun jij vaak met je arm onder je hoofd aan de linkerkant of ken je iemand die jou af en toe links steunt, het wordt nu ook warm links.

Mijn hele linkerkant wordt trouwens warm. Je begeleiding, je steun. Probeer te praten met ze, meer te praten want dat schiet er de laatste tijd bij in. Tijd voor maken, ook als je denkt dat je geen tijd hebt want dan heb je het helemaal nodig. Heb jij een beest (gehad) dat vaak op je schoot ligt? Ik krijg een warme schoot.

Jij hebt echt heel veel liefde om je heen, heel veel steun. Je weet het, je hoeft het allemaal niet alleen te dragen en we zijn heel trots op je. Kijk eens achterom wat je allemaal bereikt hebt. Helemaal alleen! En met ons smileZo is het kind, zo is het. Nu even lastig, dadelijk weer gezellig. Komt vanzelf. Je wordt absoluut niet vergeten. Niet door ons en er wordt niets vergeten wat je allemaal voor elkaar gekregen hebt en wat je voor anderen doet. Waar blijf jij? Vergeet je niet iemand? Probeer ook even wat rust in jouw leventje te creëren, als er eentje jouw aandacht verdient bent je het zelf. Op de eretribune, bovenaan! Kindje kindje, het leven is geen makkie maar jij doet het allemaal maar. We zijn apetrots op je! Wees dat ook maar op jezelf!


Dit kreeg ik. Hopelijk heb je er iets aan!

Lieve groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 9 '13
wat een prachtige lezing Sarah!

Persoonlijk vind ik het een beetje flauw om je foto te lezen, Mieke...
omdat ik je dagelijks op facebook voorbij zie komen tongue

groetjes Cindy wink
Troplinake
Troplinake aug 9 '13
hey Sarah,


sorry dat even duurde voor ik antwoorde op je foto lezing maar ik moest dit typen met een hand en normaal typ ik met 10 vingers wat dus wel wat trager gaat tot mijn ergernis :-)
ik heb enkele dagen geleden een port a cath laten zetten, ik weet niet of je dat kent maar dat is zo een onderhuidse prik plaats die aan een dikkere ader is verbonden.

Maar ik ga je wat antwoord geven op je lezing.

dat ik helemaal open sta of stond kan ik inderdaad geloven, ik ben op zoek naar antwoorden en dus stel ik mij open voor antwoorden :-) :-) :-)

over heel wat leventjes, daar heb ik zelf helaas geen idee van maar het intresseerd me wel om meer te weten er over om zo ook misschien bepaalde denkwijze van mezelf te snappen of bvb dingen die me aanspreken wat dan misschien met andere levens te maken kan hebben. Kan je daar meer van herinneren? over mijn vorige levens?

Ooit zei iemand me dat dit mijn laatste "menselijke" leven is en dat mijn doel is veel mensen te bereiken en dingen te leren, vandaar ik blijkbaar koos voor mijn lichaam met deze botziekte.....

ik ben inderdaad iemand die weet wat ze wil en daar ook dan 100% voor gaat, alleen zoals je zegt op dit moment zit het wat tegen, het gaat niet zoals gehoopt en dan sukkel ik nog wat met mijn gezondheid wat me dan een bang gevoel geeft.
Vandaar kwam ik ook met de vraag voor een legging, mijn eigen gevoel zegt iets dat niet goed zit en echt ontdenkt moet worden. Alleen door bepaalde dingen is dit nog niet gebeurd en misschien komt dit ook niet aangezien ik weinig respons van dokters krijg.
ze duwen me als het waren een beetje weg aangezien ik een type van mijn ziekte heb die zeer uitzonderlijk is.

enigste en oudste overlevende zijn op de wereld met dit type heeft een afstotende reactie op dokters, ze durven eigenlijk niets doen en dus krijg ik vaak een deur tegen m'n neus en zoek ik steeds opnieuw naar een ander...
vandaar mijn iets minder "happy en positieve" kant de laatste tijd....

en inderdaad ik heb het gevoel dat de volgende tegenslag om de hoek gluurd maar ik kan op dit moment nog niet plaatsen wat of wie, ik vermoed iemand dicht bij me die wegvalt en mijn vrees is dan Rufus mijn hulphond.

ivm vis, kan ik maar een gok doen, de moeder van mn beste vriend die overleden is van horoscoop vis en beide zijn we zo wat een steunpilaar voor elkaar :-)

en ik merk vooral op dat er "mensen" rond me heen zijn welliswaar bedoel ik er die er niet meer zijn op menselijk vlak, alleen kan ik niet plaatsen wie.
ze laten zich vaak merken, ik weet dat het boodschappen zijn maar ik begrijp ze niet op dit moment.
En vooral dat ik ze niet begrijp en niet weet wie ze zijn maakt me een beetje geirriteerd naar mezelf toe :-) ik wil zo graag de dingen weten.

Je mag gerust me nog vragen stellen, moest je dat willen.
Verder vond ik je lezing SUPER en ik wil je enorm bedanken.

Vele vele groetjes
Mieke
Troplinake
Troplinake aug 9 '13
Ik snap je reactie MoonFlowertje :-)
hoewel ik misschien niet 100% Mieke ben op mijn facebook :-)

Groetjes
Mieke :-) :-) :-)
Sarah_
Sarah_ aug 9 '13
Originally Posted By: Troplinake
hey Sarah,


sorry dat even duurde voor ik antwoorde op je foto lezing maar ik moest dit typen met een hand en normaal typ ik met 10 vingers wat dus wel wat trager gaat tot mijn ergernis :-)
ik heb enkele dagen geleden een port a cath laten zetten, ik weet niet of je dat kent maar dat is zo een onderhuidse prik plaats die aan een dikkere ader is verbonden.


Vreselijk .... ik ben hier echt stil van .... Doet dat pijn? Waar is het voor of tegen? Helpt het? Heel veel sterkte!!!

Quote:
Maar ik ga je wat antwoord geven op je lezing.

dat ik helemaal open sta of stond kan ik inderdaad geloven, ik ben op zoek naar antwoorden en dus stel ik mij open voor antwoorden :-) :-) :-)


grindat merkte ik duidelijk! Jammer dat ik je vragen nog niet wist .. Verderop in deze mail zal ik hier meer over zeggen. Ik vraag me trouwens af, als ik de vragen zou hebben geweten, of ik antwoord had gekregen.

Quote:

over heel wat leventjes, daar heb ik zelf helaas geen idee van maar het intresseerd me wel om meer te weten er over om zo ook misschien bepaalde denkwijze van mezelf te snappen of bvb dingen die me aanspreken wat dan misschien met andere levens te maken kan hebben. Kan je daar meer van herinneren? over mijn vorige levens?


Helaas kan ik dat (nog) niet. Maar jij kan dat zelf proberen, je bent al zover! Zie mijn pm!
100% zekerdat jij dat ook kan!


Quote:
Ooit zei iemand me dat dit mijn laatste "menselijke" leven is en dat mijn doel is veel mensen te bereiken en dingen te leren, vandaar ik blijkbaar koos voor mijn lichaam met deze botziekte.....


Waarom maken we ons onszelf zo moeilijk dingen te leren als we boven zijn vraag ik me dan af .... Wat kan je leren van jouw botziekte? .... misschien toch iets om over na te denken ... waarom deed je dat, waarom dit lichaam, dat de wetenschap versteld doet staan ... om de wetenschap dingen te leren? Om andere mensen dingen te leren? Wat kan je er zelf van leren? Hou je van schrijven, voorlichting geven aan medici, scholen? Ik zeg maar wat hoor ... Bijzonder dat je voor deze ziekte "gekozen" hebt ... Waarom zo'n zware keuze ...


Quote:

ik ben inderdaad iemand die weet wat ze wil en daar ook dan 100% voor gaat, alleen zoals je zegt op dit moment zit het wat tegen, het gaat niet zoals gehoopt en dan sukkel ik nog wat met mijn gezondheid wat me dan een bang gevoel geeft. Vandaar kwam ik ook met de vraag voor een legging, mijn eigen gevoel zegt iets dat niet goed zit en echt ontdenkt moet worden. Alleen door bepaalde dingen is dit nog niet gebeurd en misschien komt dit ook niet aangezien ik weinig respons van dokters krijg.
ze duwen me als het waren een beetje weg aangezien ik een type van mijn ziekte heb die zeer uitzonderlijk is.


Wat zou ik jou graag helpen ..... Ik ben geen medicus en waag me echt niet aan uitspraken op medisch gebied ... Het enige wat ik kan doen, en ook ga doen!!!, is vragen of ze iets weten ... misschien mag je het niet weten, misschien wel .... Ik ga het gewoon vragen ....


Quote:

enigste en oudste overlevende zijn op de wereld met dit type heeft een afstotende reactie op dokters, ze durven eigenlijk niets doen en dus krijg ik vaak een deur tegen m'n neus en zoek ik steeds opnieuw naar een ander...
vandaar mijn iets minder "happy en positieve" kant de laatste tijd....


Lees eens na wat je schrijft .... misschien kan je daar iets mee doen. Voor de mensen na jou, voor mensen die ook ineens tegen iets aanlopen waar men nog niet van gehoord heeft. Het levende bewijs dat je niet moet opgeven en nog steeds iets kan en waardevol bent en lol kan hebben ben jij!


Quote:

en inderdaad ik heb het gevoel dat de volgende tegenslag om de hoek gluurt maar ik kan op dit moment nog niet plaatsen wat of wie, ik vermoed iemand dicht bij me die wegvalt en mijn vrees is dan Rufus mijn hulphond.


Logisch dat je bang bent ... je hebt al zoveel meegemaakt. Hoe oud is Rufus? Is het reëel dat je denkt dat hij weg valt; gaat het niet goed met hem? Als je je niet lekker voelt, logisch met weer een nare medische ingreep, dan is het leven ook wat kleurlozer. Kan het niet daaraan liggen dat je het even wat somberder ziet? Kop op lieve Mieke!


Quote:

ivm vis, kan ik maar een gok doen, de moeder een vriend is van horoscoop vis en beide zijn we zo wat een steunpilaar voor elkaar :-)


Ik hou niet van gokken maar het zou zo mooi zijn als dat ook even naar voren komt. Zie verder in je pm!


Quote:

en ik merk vooral op dat er "mensen" rond me heen zijn welliswaar bedoel ik er die er niet meer zijn op menselijk vlak, alleen kan ik niet plaatsen wie.
ze laten zich vaak merken, ik weet dat het boodschappen zijn maar ik begrijp ze niet op dit moment.
En vooral dat ik ze niet begrijp en niet weet wie ze zijn maakt me een beetje geirriteerd naar mezelf toe :-) ik wil zo graag de dingen weten.


Ja, zo ben jij smileMaar je bent al giga-ver en kan vast contact maken met je gids of via meditatie met degene die bij je is. Vraag desnoods voor je gaat slapen of je de naam in een droom krijgt of op een andere manier. Aan de andere kant .... je WEET wie het zijn, alleen je twijfelt op dit moment aan alles en vooral aan jezelf. Niet doen.
Je kan ook een naam vragen. Ja of Nee krijg je dan. Zo duidelijk, direct, voor je het gedacht hebt.
Maar ach ... tegen wie heb ik het .... Je weet beter dan ik hoe het allemaal werkt winkNiet twijfelen aan jezelf lieverd! Nooit!

Quote:

Verder vond ik je lezing SUPER en ik wil je enorm bedanken.

Vele vele groetjes
Mieke


Ik heb het zo graag gedaan! Kop op hoor! Dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]
Troplinake
Troplinake aug 9 '13
Hey sarah

Het gaat wel hoor smilehet heelt wel wink
Waarvoor het dient wel sinds 2006 konden ze op een gewone geen bloed meer afnemen bij mij, in de VS krijgen de meeste met mijn ziekte een poort katheter voor het gemak qua prikken en ook voor nood situaties. Je zou het maar voor hebben dat je onmiddellijk iets ingespoten moet krijgen en nergens kan aanprikken..... wink

Aangezien ik in België woon en niet in de VS heeft het mij 2j gekost om een arts te vinden die dit met mij eens was en dat via zo een poort mijn enige manier nog was... Ik kreeg vaak de reactie oh maar dat plaatse we enkel bij mensen met kanker en voor bloed te prikken en af en toe iets zo toe te dienen vinden we niet nodig.....

Maar dus we zijn er geraakt ik lag dinsdag met een gigantische smile tijdens de operatie half in meditatie winkhet was onder plaatselijke verdoving dus ik kon alles mee volgen winkik denk dat ze me een beetje gek vonden want ze zeiden de meeste liggen hier niet zo en roepen voor het kleinste al AUW....

Er zijn vele die me zeggen dat ik een boek moet schrijven met alles wat ik meemaakte en hoe het allemaal verloopt, alleen ben ik niet goed in het beginnen er van wink

Over meditatie en zo ik ben zelf nog opzoek naar mijn gids en hoop binnenkort hem/haar te ontmoeten om dan samen dingen te onderzoeken winken ik vooral leren wink

Over Rufus : Rufus heeft twee zware revalidaties achter de rug de tweede stoppen we binnenkort hij gaat nog 2x zwemmen en dan kunnen ze weinig nog verbeterd aan zijn knieën.
Dinsdag is hij ook 10j geworden en voor een rashond golden retriever begint het dan te mindere.
Hij slaapt veel en is snel uitgeput.
Ook is er een onverklaarbare reden waarom hij ineens bang is tijdens het zwemmen, hij was er dol op echt niet van weg te houden en ineens niet meer zonder dat er iets gebeurd is...

Ach ja tijd zal raad brengen zeker? wink

Heel heel heel erg bedankt
Xxx
Mieke
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 10 '13
hoi Mieke...

als ik me intune op jou energie, dan voel ik jou onzekerheid!
klopt het dat je jezelf de schuld geeft van het feit dat Rufes ziek is?
Ik merk wel dat jullie onafscheidelijk zijn...
alsof jullie 1 ziel delen wink
als Rufes ziek is... dan voel jij je onzeker!jullie hebben zo'n sterke band... voelen elkaar precies aan...

winkhij is 10 jaar...
waarschijnlijk heeft het daarmee te maken...
dat hij zo moe is, en van de pijn...
hij wil nog zo graag... maar kan niet meer...
dat voel ik heel duidelijk...

dus stop met jezelf de schuld te geven...
geef hem de liefde die hij nodig heeft...
laat hem voelen hoe dankbaar je bent, voor alles wat hij altijd voor je gedaan heeft wink
er zijn maar weinig mensen die zo'n band hebben met hun beestje
ik vind dat anderen daar een voorbeeld aan moeten nemen laugh

groetjes Moonflowertje wink
Troplinake
Troplinake aug 10 '13
Origineel bericht van: MoonFlowertje
hoi Mieke...

als ik me intune op jou energie, dan voel ik jou onzekerheid!
klopt het dat je jezelf de schuld geeft van het feit dat Rufes ziek is?
Ik merk wel dat jullie onafscheidelijk zijn...
alsof jullie 1 ziel delen wink
als Rufes ziek is... dan voel jij je onzeker!jullie hebben zo'n sterke band... voelen elkaar precies aan...

winkhij is 10 jaar...
waarschijnlijk heeft het daarmee te maken...
dat hij zo moe is, en van de pijn...
hij wil nog zo graag... maar kan niet meer...
dat voel ik heel duidelijk...

dus stop met jezelf de schuld te geven...
geef hem de liefde die hij nodig heeft...
laat hem voelen hoe dankbaar je bent, voor alles wat hij altijd voor je gedaan heeft wink
er zijn maar weinig mensen die zo'n band hebben met hun beestje
ik vind dat anderen daar een voorbeeld aan moeten nemen laugh

groetjes Moonflowertje wink



Goh de schuld, tja ik ben zeer voorzichtig nu met hem...
Als we gaan wandelen in het veld dan keren we ongeveer na 1km en half terug op mijn verzoek :-) als ik Rufus zou laten bepalen dan zou hij een wandeling van 10km doen...
Hij is niet een die zijn grenzen kent en gaat er los over als je hem zijn gang laat gaan :-)
We zijn inderdaad zo goed als onafscheidelijk, toen hij dinsdag niet mee kon voor mn ingreep had ik geregeld dat mn oma bij hem kon blijven, toen ik thuis kwam was hij zeer uitgelaten maar bijzonder voorzichtig...

Normaal zou hij dan opspringen en me bewijze van een wasbeurt geven maar hij wist meteen dat er iets was waar hij voorzichtig mee moest zijn.
Na hij bedaard was heb ik hem laten ruiken aan de pleisters zodat hij zeker begreep waar het gevoelige deel was.

En liefde die krijgt hij zeker, wat hij voor mij deed en nog doet is onbetaalbaar
En ik heb hem ook al gewaarschuwd dat als hij er "later" niet meer is hij wel mag op bezoek komen maar niet te grote fratsen mag uithalen :-) :-) :-)

We staan inderdaad zeer gelijk af gesteld, vaak zie ik aan hem of ik ziek word zelf voor ik bepaalde dingen opmerk dan is hij al waakzamer en dichter bij me.
En andersom ook, wanneer hij iets mankeert probeert hij dit te verbergen voor mij maar omdat hij dan meer zijn best doet zie ik dan dat hij iets probeert te verbergen :-) :-)
soms heb ik echt ogen op mijn rug nodig om op te merken wat er nu echt zou zijn.

ik heb al een tijdje het gevoel dat het moment van zijn vertrek dichter komt, en misschien niet juist maar ik heb hem ook al enkele keren gezegd dat als het zo is dat hij mag gaan.
hij vecht zo ontzettend hard om nog "hulphond" te zijn maar hopelijk weet hij dat als het zo is hij voor mij niet moet blijven vechten.

Ik ben 100% zeker dat als het zo ver is er iemand hem zal opwachten en dat hij dan sowieso beter is dan nu...

samen kijken we dag per dag, als hij levendig is gaan we wandelen en soms heeft hij zo een luie week en dan laat ik hem ook lekker rusten... Dan leggen we de matras in de woonkamer en kijken we samen gezellig knus bij elkaar tv :-).

Moonflowertje heel erg bedankt voor je reactie :-) dat je hem aanvoelde op mijn foto is al speciaal ondanks er bij fotolezen dieren er ook een van hem stond :-)

Vele vele vele groetjes
Mieke
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 10 '13
Ow... dat heb ik niet eens gezien...

winkmaarja zo is het ook goed toch?
als ik naar jou kijk, zie ik automatisch Rufes

dat is inderdaad byzonder wink
Troplinake
Troplinake aug 10 '13
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Ow... dat heb ik niet eens gezien...

winkmaarja zo is het ook goed toch?
als ik naar jou kijk, zie ik automatisch Rufes

dat is inderdaad byzonder wink


een soulmaatje dus :-) :-) :-) :-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki