Loading...
nl

Ik denk dat ik nu weet, wat ik vroeger zag.

Ilona83
Ilona83 jul 27 '13
Hoi Allemaal.
Ik heb sins vandaag toegang tot dit forumgedeelte en heb al wat gelezen.
Door jullie verhalen, zit ik er over te twijfelen of ik vroeger toen ik nog 17 was....ook niet diverse keren op reis ben gegaan.

Niet als bezoeker, maar als werker.
Er was een groot project waarbij een brug gemaakt moest worden.
Het begon met een simpel houten brugje en ik moest ook telkens planken aangeven om de brug te bouwen.
Ik weet niet of ik ook de planken op de brug vast moest maken, maar weet wel dat ik veel planken heb aangegeven.

Uiteindelijk ging het van een simpel houten brugje, naar een zeer grote witte brug die helemaal van witte steen (cement??) was gemaakt.
In onze wereld zou die niet kunnen staan vanwegen de zwaartekracht omdat er geen steunpilaren zijn.

Uiteindelijk na jaren, was de brug klaar en mocht ik er overheen lopen om mijn werk te kunnen bewonderen omdat ik geholpen heb met dit project.
Ik heb nooit de hele brug afgelopen om naar de andere kant te gaan, maar kan me wel herrineren dat er aan de andere kant een zeer grote, rustgevige en belangrijke stad was/is.

Het beste herriner ik me de balustrade omdat deze zo mooi was qua simpele vormen.
Ik was er ook helemaal verliefd op.

Hierna heb ik nooit meer geholpen met een project.

Dit gebeurde altijd als ik liep te slapen, en soms heb ik ook bewust geholpen op het moment dat ik in slaap zou vallen.

Zou dit ook zo'n project geweest kunnen zijn?
Delen:
Cialara
Cialara aug 10 '13
HOI Ilona,

Ja, dat zou heel goed kunnen. Je kunt het tijdens een soort van halfslaap krijgen wel. Al gaan de meesten wel bewust naar de andere kant.

Ik heb aan veel dingen meegewerkt daar waar ik bij betrokken was. Zo zijn er ook veel poorten geopend. Het maken van een brug is heel belangrijk, en mede dankzij jouw werk kunnen de zielen nu heen en weer reizen over de prachtige brug. Mooi om te lezen, en dus dank je wel voor het delen smile

Groetjes,
Cialara
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 16 '13
wat mooi!

Bij mij komt naar boven: vanuit jou wereld, maak je het mogelijk om te kunnen naar andere 'dimensies'
dat is heel belangrijk!

Ook is brug een prachtig symbool, bedenk ik me!

Vooral de hele grote witte brug waar je over schrijft...
Ik denk dat het de brug naar het hiernamaals is, omdat die inderdaad niet kan staan op de Aarde...
Het after-life is gewoon niet iets van de aarde...
Zoals je in de bijbel (enzo) kan lezen, over de hemel en hel...
Het is gewoon te beknopt, en te Aards beschreven...
Te menselijk... te kleinschalig
Die brug is de schakel tussen de aarde en je thuishaven
ik weet niet hoe ik het moet zeggen, haha

En ik weet zeker dat er meer wezens dankbaar gebruik maken van de brug! Onderweg naar je mensen-lichaam en weer terug naar huis!

Groetjes Moonflowertje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki