Loading...
nl

Ik ben een spiegel plus zwaar gevoel in buik.

Ilona83
Ilona83 jul 13 '13
Hoi allemaal.
Ik zit al 20 jaar met een ''steen'' in mijn buik
In het verleden ben ik verkracht...en sins dien heb ik het gevoel alsof er een steen in mijn baarmoeder zit.
(Ben medisch al gecontroleerd...niks aan de hand)

Het voelt alsof er een baby zit..maar gelukkig niet.

Weet iemand wat dit betekend??

Verder heb ik ook een probleem in mijn persoonlijkheid.
Ik ben letterlijk een spiegel van andermans emotie's.
Ik kopieer de emotie's van andere als ik hiermee lang omgaat.
Daarbij hoort ook dat ik dus op die manier ook makkelijk over me heen laat lopen...te makkelijk te manipuleren.
(Ik ga echt mee in de emotie's en gedrag van andere op een onbewust niveau)

En...als deze persoon ook echt negatief is, draag ik deze energie mee en uit dit naar andere mensen.
Op dat moment ben ik mezelf niet, maar ben ik iemand anders zijn energie...(gekopieerd in mijn eigen ikke)
(Ik kopieer zowel mannen, vrouwen als kinderen)

Op het moment dat ik me er bewust van word..ARG!!! Stress.
Ik heb nu nog de negatieve energie in me hangen van diverse
mensen (voornamelijk mannen)...die zichzelf nu nog manifesteren in mijn persoonlijkheid.

Weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan.

((Shit..nu ik het mezelf afvraag komt er een stemmetje in mijn hoofd dat ''als ik geen energie hebt, ik deze probeer aan te vullen met de energie van andere sterke mensen met veel negatieve emotie's))

Eu.....tja...stomme post en heb de keuze om deze weg te halen, maar ik kies er toch voor om deze hier neer te zetten en hoop dat iemand me goed advies kan geven.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '13
Hoi Ilona,

Dank je voor je openheid. Dat is nogal wat, dat je hier neerzet en ik kan me voorstellen dat het een diepe impact maakt. Het voelt alsof je hier een belangrijke levensles krijgt om uit te werken, die heel diep van binnen bij je aanwezig is.

Ik wil je aanraden om hier met een regressietherapeut mee aan de slag te gaan die ervaring heeft met onverwerkte stervens. Daarbij is het handig om eens je reptielen en lemurië leven onder de loep te nemen, met een regressie therapeut.

Groetjes Julien.
Ilona83
Ilona83 jul 13 '13
Origineel bericht van: JulienMoorrees


Ik wil je aanraden om hier met een regressietherapeut mee aan de slag te gaan die ervaring heeft met onverwerkte stervens. Daarbij is het handig om eens je reptielen en lemurië leven onder de loep te nemen, met een regressie therapeut.

Groetjes Julien.


Hoi.
Ik snap hier geen sapperflap van.
Zou je dit wat duidelijker kunnen uitlegge?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '13
Regressie betekend letterlijk "teruggaan naar" en dat is precies wat je doet. Je gaat door middel van trance, terug naar de oorzaak van een blokkade. Je kunt trance het beste vergelijken met een geleide meditatie, waarin je zeer ontspannen bent. Je maakt echter wel alles mee en kan daardoor ook gewoon reageren en alles beleven. Je maakt een diep contact met je onderbewustzijn, waarmee je in staat bent op een andere manier naar je eigen patronen en gevoelens te kijken.

Met behulp van algemene regressie, zonder kosmische stralen, kan je zaken uitwerken zoals: een onverwerkt sterven, vervloeking of een zielencontract.

Met een kosmische regressie, ga je terug in de geschiedenis van de aarde, tot één van je eerste incarnaties met als doel oertrauma's uit te werken en los te laten. Als je de volgende thema's herkent is een kosmische regressie een goede manier om dit definitief uit te werken:

De wereld op de schouders dragen
Symbiotische relaties aangaan
Het uiteenvallen van de wereld
Angst voor inslag door een meteoriet
Moeite met liefde
Macht en overheersing
De duivel
Afhankelijkheid van geld en materie
Gokverslaving
Schaamte
Super ego
Slecht gevoelscontact
Misbruik
Slavernij
Seksualiteit
Teveel karma voor anderen moeten uitwerken
De IJstijd
Ondergang van Atlantis
Het uiteenvallen van Lemurië
De oorlog tussen de Engelen en Duivels
Je nergens veilig voelen
Geen eigen inkomen en werk kunnen vasthouden
Niet op aarde willen leven
Niet weten wie ik in essentie ben
Overgevoeligheid
Genetische manipulatie
Beoordeeld worden door anderen
Niet gezien willen worden
Afhankelijkheid
Angst voor het licht
Moeite met regels
Eenzaamheid
Tunnelvisie
Diepe angst om vernietigd te worden
Vergeten dat je perfect bent

http://merudi-praktijk.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/kosmische_stralen/regressie.htm
Ilona83
Ilona83 jul 17 '13
[Bericht verwijderd op verzoek]

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki