Loading...
nl

Medische Blunder.MEI 2013.MCL.

irm20
irm20 jun 28 '13
Hallo beste mensen, goede morgen. uit Leeuwarden
even laten weten, EEN MEDISCHE BLUNDER MCL /UROLOOG.
even een Katheter laten verwisselen ,tussen blaas en Nier, en je komt thuis met een lek gestoken Gal blaas.
de Uroloog had dit niet vermeld in dossier van Huisarts en vertrouwd gynaecoloog, van mij.
dus deze 2 mensen en dokterswacht zijn op een verkeerd been gezet, en hadden daardoor een verkeerde diagnose ,over mij.
dus andere medicatie, en 14 dagen door een hel,Fixe extreme pijn onnodig geleden.THUIS/
Er werd een drain geplaats /de 1ste, was ervaring een horror film, alles heb ik bijmekaar geschreeuwd. had de drain verkeerd geplaatst.
de drain viel er na 1 week eruit. .3 dage te zonder gelopen, daarna begon de irritatie opnieuw. weer terug naar de 1ste hulp. MCL. 3uurtjes gewacht en maakten ze echo.
de gehele buik was weer gevuld met Gal.weer opnieuw een drsin.dze zit er nu nog in, inmiddels 1 maand heb ik de drain de 2e. moet erin bljven tot 3 maanden voorbij zijn,We zijn bezig met klachten indienen, Ombudsman MCL en TUCHTCOLLEGE. dit verhaal wou ik even aan jullie kwijt. dank je wel.
Delen:
Sarah_
Sarah_ jun 28 '13
Wat vreselijk voor je! Een nachtmerrie waar je in terecht gekomen bent. Gelukkig weten ze nu ècht hoe ze je kunnen behandelen. Hopelijk kan je nu herstellen. Heel veel sterkte!

Lieve groet, Sarah
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 28 '13
Wat naar irm20. Ik hoop dat je snel herstelt en dit achter je kunt laten..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki