Loading...
nl

het kriebelt aan alle kanten...

klokje13
klokje13 jun 24 '13
Hallo allemaal,
Sinds 8 mnd. Is mij bevestigd dat ik met boven kan communiceren.

In april heb ik boodschappen voor 10 mensen mogen ontvangen, dit was tijdens een kloosterweekend.
Daarna heb ik mijzelf er voor afgesloten omdat het me heeft overweldigd.
Nu wil ik graag leren mezelf open te stellen.
Nu is mijn vraag of 1 van jullie mijn blokkade ook kan zien of hoe ik hier verder mee kan.

Lieve groet
Martine.
Delen:
Sarah_
Sarah_ jun 25 '13
Hoi Martine,

Welkom op dit forum!
Logisch dat je geschrokken bent. Niet alleen van je eigen kunnen natuurlijk maar vooral dat er iets onzichtbaar gebeurt waarvan je niet wist dat het er was en ongecontroleerd.

Het is een mooie gave. Mijn advies is om de controle terug te krijgen. Dat betekent dat je best foto's mag lezen en boodschappen door mag krijgen. Leuk zelfs en heel dankbaar werk! Misschien is het een idee om af te spreken dat je b.v. alleen zondagochtend tussen 10.00 en 11.00 ervoor gaat zitten en dat er dan boodschappen mogen komen. Dan blijf JIJ de baas en weten "zij" (jouw gidsen of mensen die overleden zijn en een boodschap willen doorgeven via jou) waar ze aan toe zijn.

Ook is het zaak te leren vertrouwen op je begeleiding. Hierdoor kan je hulp vragen als het je teveel wordt (b.v. als "ze" 'snachts aan je arm gaan trekken om een boodschap door te geven en jij wilt slapen) Dan kan je gewoon aan je begeleiding (die heb je!!! ook al zou je hem/haar nog niet zien) vragen of ze willen zorgen dat iedereen die er niet hoort weg wil gaan omdat je wilt slapen/eten/rustig vrij wilt zijn blabla en eventueel zeg je dat je woensdagochtend tijd voor ze heb. Je kan het "ze" ook zelf zeggen maar in het begin zou ik (maar ach ... wie ben ik en je krijgt straks vast ook andere tips) ìk zou vooral in het begin alleen via mijn begeleiding contact willen maken met "de andere kant".

Ook is het zaak goed naar je gevoel te blijven luisteren. Ik weet niet wat je hier op het forum al gelezen hebt maar steeds komt naar voren "als het goed voelt dan is het goed". Dus blijf bij je gevoel.
Als het teveel wordt, steun vragen bij je begeleiding.
Duidelijke afspraken maken, vooral met jezelf!!!!!! (want het is in het begin allemaal zo leuk en interessant natuurlijk OF, zoals bij jou gebeurd is, je sluit je af omdat je bang bent). Weet je, "ze" (= de mensen die contact willen maken met onze kant) hebben al lang jouw lichtje zien branden en willen via jou contact met hun dierbaren. Logisch. Maar weet, JIJ bent en blijft de baas hierin!

Lieve groet, Sarah
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 26 '13
Welkom op merudi, Martine!

ik denk dat vanzelf gaat, openstellen dan...
ik weet niet hoe oud je bent?
ik hoorde pas van iemand dat het na je 40ste komt
ik dacht rond 30
(omdat je dan wat meer rust hebt, je hoeft niet meer zonodig)

Wat jij hebt ervaren dat is niet van de 1 op andere dag gekomen toch?

wat jij wil is een soort knopje waarmee je je gave in kan schakelen, wanneer het jou uitkomt wink
Ik weet niet hoe dat zou kunnen werken?

wat ik wel weet is dat je het contact met je gids zal moeten aansterken
je moet als het ware een band hebben, dat heb je al wel
maar je zal je bewust moeten worden dat je het hebt...
met hem/haar kun je afspraken maken over contact met geesten/entiteiten
want hij staat half in jou onderbewuste en half in het hiernamaals
net zoals jij half in het onderbewustzijn staat en half in het leven
hij bewaakt de poort van het hiernamaals
in 1ste instantie is het van belang dat je leeft tongue
(met beide benen op de grond) aarden dus

groetjes moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '13
Welkom op Merudi en goede tips zoals hierboven staan. Blijf dus vooral bij jezelf en respecteer je eigen grenzen. Het openstellen en aflsuiten is iets wat je mag leren. Daarnaast is het ook zo, dat je niet verplicht bent om steeds maar boodschappen voor anderen te ontvangen. Zie het niet als je taak of plicht, maar meer als iets wat je kunt. Ik heb namelijk het gevoel, dat er een gevoel van verplichting bij je op zit. Klopt dit?
klokje13
klokje13 jun 26 '13
Lieve mensen bedankt voor jullie reacties,
Het duurt even voor alles geland is . Maar ik kan er veel mee :-)

Dat gevoel van verplichting klopt zeker, dat heb ik met meer dingen, is moeilijk om daar van los te komen.


Bedankt.

Lieve groet Martine.
klokje13
klokje13 sep 6 '13
Hoi mensen,
Hier een kleine updaten.... ;-)

De afgelopen periode is niet makkelijk geweest,
Dat hoort allemaal bij het proces om te groeien maar soms verlang ik ook wel eens naar leven waarin dingen zomaar lukken! :-)

In 2 recente healings komt duidelijk naar voren dat het belangrijk is dat mezelf accepteer en van mijzelf houd..... Dit komt al jaren elke keer weer terug en elke keer is het moeilijk dit zelf op te lossen. In de laatste healing is gebleken dat ik niemand helemaal vertrouw.... En ik een dikke muur heb opgebouwd waar niks meer doorheen kan.

Ik wil graag verder groeien dus ik me aangemeld bon een haptonoom om weer in contact te komen met mijn gevoel en emoties....
Heel erg spannend en ik ben benieuwd of het gaat helpen :-)

Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte voor wie dat wil.

Lieve groet Martine
Loi
Loi sep 8 '13
Heel veel sterkte, ik hoop dat je heel binnenkort zult leren om jezelf te accepteren en van jezelf te houden.
Als je dat voor elkaar hebt dan is het vertrouwen in anderen en het houden van anderen nog maar een kleine stap.
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 8 '13
Ik ben benieuwd...

haptonomie zou ik ook gaan doen om van chronische hyperventilatie af te komen...
uiteindelijk heb ik voor hypnotherapie gekozen wink


groetjes wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 8 '13
Je zou ook kunnen nadenken over regressie, om achter te komen wanneer het gebrek aan vertrouwen is ontstaan. Je kunt dan terug naar de oorzaak en dit proberen uit te werken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki