Loading...
nl

ervaring reis thailand april 2012

bart
bart jun 21 '13
Na mijn boeiende thailand-reis, hier een korte beschrijving van mijn onvergetelijke ervaring. Het was voor mij de 1ste keer, zowel het vliegen, als Thailand. Ik ben aangenaam verrast geweest,ik ben tot in het diepst van mijn hart en ziel geraakt!Nooit vergeet ik deze 10 dagen! De 1ste dagen waren al zeer speciaal,zeker het gebeuren rond boeddhistisch Nieuwjaar,de Thaise cooking school met zeer charmante en vakbekwame lerares, de prachtige natuur,de altijd glimlachende Thaise bevolking, de prachtige tempels,het zeer lekkere eten,mijn ritje op de olifant,dit alles heeft een diepe indruk op mij gemaakt! Het ritueel bij de monnik aan de tempel van Big Buddha Pattaya was een zeer aangename gebeurtenis en heeft me enorm goed gedaan. En dan had ik de klapper op de vuurpijl nog niet gekregen. Dit zal ik nooit vergeten,de ontmoeting met Phra Kongsak ! Wat een wijs man! Het was een enorm boeiend gesprek en heeft me echt diep ontroerd en geraakt, bijzonder emotioneel, spiritueel, ik heb hier echt geen woorden voor! Dan ons gezamenlijk gebed met de hoofdmonnik van thamkrabok, onvergetelijk! De energie en spiritualiteit die op deze plaats aanwezig is, is gewoonweg onvoorstelbaar, hier ben ik een ander mens geworden!Ik apprecieer je enorm!De reis die ik heb mogen meemaken,heeft me van de 1ste tot de laatste minuut geboeid!Echt, nooit vergeet ik dit! Ik ben herboren terug gekomen.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 21 '13
Welkom terug, bij jezelf smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki