Loading...
nl

wie weet wat er in het hoofd van mijn man omgaat?

browneyedsoul
browneyedsoul jun 19 '13
mijn man is erg gesloten praat weinig en zit soms helemaal opgesloten in zijn eigen wereldje. hoe krijg ik hem hieruit? of gaat dit nooit lukken? waar is hij mee bezig in zijn hoofd? waarom hebben wij elkaar gevonden, want we verschillen heel erg?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 19 '13
Beste Browneyedsoul,

Ivm de privacy is het niet toegestaan om foto's van anderen te laten lezen. Zie ook de regels: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Ik heb dan ook de foto verwijderd.
Sarah_
Sarah_ jun 19 '13
Hoi Browneyedsoul,

Wat je zou kunnen proberen is een foto van jezelf plaatsen. Met een beetje geluk krijg je dan tips en kan je verder.( In het hoofd van je man kan je nooit kijken en moet je ook niet willen. Maar als ik het goed begrijp wil je niet alles van hem weten. Je wilt hem begrijpen; jezelf begrijpen.) Excuses als ik het verkeerd zie.

Bij jouw kinderwens had ik zelf al iets geschreven maar heb ik niet geplaatst. Nu plaats ik het omdat je er misschien iets mee kan.

Ik denk dat ieder mens/kind voordat hij/zij geboren wordt “Boven” besluit bij welke ouders hij/zij geboren wil worden en wat voor een soort leven hij/zij hierdoor kan krijgen. Als hij bij ouders geboren wil worden in een moeizame relatie dan zal dat ook gebeuren. Dit hoort bij iets wat die persoon wil oplossen. Jullie hebben ook Boven dingen besloten. Misschien hebben jullie afgesproken om zonder kinderen in deze relatie te leven. Of dat jullie er heel veel moeite voor moeten doen om een kindje te krijgen. Of dat het gewoon iets minder snel gaat en hierdoor het communicatieprobleem duidelijk wordt. Of dat jullie ? Je weet niet wat jullie besloten hebben maar wat jullie dan ook besloten hebben, dit is een les. Je stuit nu op het communicatieprobleem. Weer een les, kijk wat het je zegt en wat je ermee wilt doen.

Lieve groet, Sarah
browneyedsoul
browneyedsoul aug 4 '13
dankjewel! ik ben ook al bij een medium geweest met al mijn vragen en het is volgens hem idd mijn levensles om te leren leven met een 'moeilijk iemand'. ik moet er dingen van leren en mijn man moet er ook van leren communiceren en actiever te worden. ik moet vooral geduldig leren zijn en mijn gevoelens te durven tonen...
Sarah_
Sarah_ aug 4 '13
Dank voor je reactie en succes.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki