Hey New Moon
Wat een leuke snelle reactie.
Met een circus heb ik helemaal niets. Ik vind het zielig voor de dieren net als een dierentuin.
Ik heb jou reading symbolisch bekeken
:
@..Circus is in het latijn het woord voor Cirkel.
Het staat voor oneindigheid, verbondenheid, het ongemanifesteerde, eeuwigheid, het "AL" , enz.
@..De oude hamer staat symbool voor de kracht van de schepping.
@..Olifanten heb ik zeker iets mee. Zij staan voor mij symbool voor verbintenis met moeder Aarde, telepatisch vermogen, wijsheid, kracht, maar wel gevoelig, elegant en zeer sociaal.
@..Hout staat voor mij voor bomen. Zij zijn de bewakers van de Aarde en zij staan in verbinding met de hemel (als ik het zo mag noemen) en de Aarde. De woorden heilig, verlichting, bescherming, telepatie en wijsheid worden mij doorgegeven.
@..Een hoed word meestal geassocieerd met kracht en bescherming.
Andere mensen kijken graag naar je, ze voelen zich vermaakt en je hebt een magische/mysterieuze uitstraling.
@..Ja, dat hoor ik vaak en ben mij daar van bewust .
Ik zie nu een grote vinger wijzen naar die houten paaltjes van de circustent.
@..Het "met de vinger wijzen" (dan ga ik ervan uit dat dat met de wijsvinger gedaan word), word ook wel symbolisch omschreven als het licht van een individu dat naar de wereld schijnt.
Die zijn versleten.
De circustent zelf ziet er ook viezig uit.
Denk je misschien na over een vernieuwing die je uitstraling ten goede komt?
@..Dit klopt helemaal. Ik heb mij de laatste maanden teruggetrokken.
Ik was door de vele veranderingen (voornamelijk op spiritueel gebied) verrast, waardoor ik het gevoel kreeg dat ik mijzelf moest verankeren.
Gelukkig gaat het loslaten mij makkelijk af.
Nu ga ik mij weer meer open stellen voor de mooie nieuwe dingen waar ik dankbeer voor ben
Als laatste hoor ik je roepen:
"Ladies and gentlemen, it's showtime"!
@..Ik begrijp wat hier mee word bedoeld. YEEAH !!!
Ik hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt.
Ik kan nog veel meer uitweiden, maar ik laat het hier maar bij
Jou reading is voor mij ook een bevestiging van wat ik al weet en ik herken mij er zeker in.
Heel goed gedaan New Moon
Dank je wel.
Liefs, Enigma