Loading...
nl

onderscheid in dromen

rowtje
rowtje jun 11 '13
Hallo allemaal,

Ik droom van mezelf heel erg veel en denk ook dat ik vaak voorspellende dromen krijg. Ik krijg vooral waarschuwingen door en bepaalde inzichten in 't leven , ook weet ik van tevoren als familie leden te komen overlijden. Nu vraag ik me af of mensen die dit misschien ook hebben me wat advies zouden kunnen geven over hoe ik dit meer onder controle zou kunnen krijgen.. Het valt mij op dat wanneer ik emotionele perioden in mn leven heb ik extra veel droom. ik vraag me dan ook af hoe k onderscheid zou kunnen maken tussen me dromen . Hoe weet ik dat wat ik droom niet gewoon ik die teveel heb nagedacht over van alles maar gewoon echt een voorspellende of een droom met een boodschap is? Met andere woorden hoe kan ik hier beter mee leren omgaan of zou ik er veel meer mee kunnen
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '13
Wat je kan helpen is een dromendagboek gebruiken. Schrijf alles op en lees het op een later moment terug. Je kan dan patronen gaan herkennen en ook jezelf trainen dat je je dromen goed op je laat inwerken. Probeer dan ook je eigen dromen te gaan verklaren, door bijvoorbeeld een dromen woordenboek te gebruiken. Zo kom je er zelf achter, wat een droom van je betekent en hoe ze voor je werken.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 14 '13
^^ juist! zoals Julien al zegt: een dromen-dagboek...

En een goede verstandhouding met je gids is ook belangrijk
(tenminste ik geloof dat het zo is)
hoe beter het contact, hoe duidelijker je de boodschap binnen krijgt...

ik had een keer een droom over mijn kat shocked
zijn pootje was gebroken, zei de dierenarts

dat was het...

3 dagen later werd mijn kat overreden door een auto
ik heb 2 dagen lopen zoeken... en telkens kwam de droom dat zijn pootje gebroken was in mijn gedachten...
achteraf kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan...
pootje= de tast= het contact
het was gebroken--> het contact zou breken
het contact is sterker geworden met mijn gids
want ik was wit-heet natuurlijk!
ik had er niets aan kunnen veranderen heeft mijn gids me laten weten...
het was meer een mededeling, om me voor te bereiden

hoe meer je je gaat verdiepen in dromen, hoe beter je er mee leert omgaan...

http://www.freewebs.com/paranormaal-web/uittredenendromen.htm

Ik denk dat de periode met voorspellende dromen hoort bij het spiritueel groeien...
uiteindelijk zal het contact met de gids zo sterk zijn.... dat het niet meer gedroomd hoeft te worden...
bij mij is het zo dat ik de dingen binnen krijg door mijn eigen gedachten... ik heb hele gesprekken in mijn gedachten...
allerlei vragen stel ik, en ik geef mezelf meteen antwoord in gedachten terug...
dingen die ik echt niet kan weten, komen binnen
en met mijn helder-weten... krijg ik een soort ahaa gevoel
soort saamhorigheidsgevoel, en het gevoel in mijn keelchakra alsof ik moet huilen....
Ik weet dan: het klopt!

winksucces smile
rowtje
rowtje jun 17 '13
ten eerste beide bedankt voor t antwoorden en de tips over een dromen dagboek.. vraagje enige idee hoe ik dan me wat meer hiervoor open zou kunnen stellen of zoals jij aangaf dan beter contact met mijn gids zou kunnen krijgen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki