Loading...
nl

wie o wie leest mijn foto

rowtje
rowtje jun 11 '13
Hallo allemaal,

Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal zien of voelen bij mij..
Kort samen gevat heb ik de laatste tijd nogal wat meegemaakt misschien dat ik op deze manier wat meer duidelijkheid vind.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 13 '13
Ik voel vooral veel terleurstelling en wantrouwen. Alsos je iets is overkomen, dat je het liefste wilt vergeten. Boosheid die je niet echt een plek weet te geven en een stuk onrechtsgevoel wat hierbij hoort.

Volg je hart, is wat ik hoor en dan ook de boodschap om hierme verder te kunnen.
pleiaden
pleiaden jun 17 '13
Hoi rowtje,
Ben een beginnende foto lezer, je foto sprong er voor mij uit vandaag dat ik op je reageer smile

Wat ik voel bij jou is veel verdriet je sluit jezelf hierdoor af. Je bent een echt binnenvetter....en kan hier moeilijk over praten.
De naam Hathor en het woord kind hoor ik nu
Heb je een kinderwens of is je innerlijk kind beschadigd?

Probeer jezelf open te stellen zo kun je weer ontvangen, dit zal je weer lucht geven
Misschien kun je hier iets mee

Warme groet van roelof
rowtje
rowtje jun 17 '13
bedankt voor de reacties
inderdaad veel wantrouwen verdriet teleurstelling alles klopt. zoals ik al zei hebde laatste tijd nogal wat meegemaakt en de laatste klap was t eindigen van mn relatie. Denk dat dat t meest over is gekomen als t om verdriet gaat. Wil alles graag achter me laten maar t is moeilijj dingen blijven vaak rondspoken inmn hoofd ben idd een echte binnenvetter maar hoop dat t gauw beter word!
pleiaden
pleiaden jun 19 '13
Graag gedaan
Alles mag er zijn....
Geef het de tijd....probeer er over te praten het zal je echt lucht geven
Groeten van roelof

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki