Hoi L'arbre de vie ,
dank je wel
ja gaat heel hard idd!
wat je zegt klopt helemaal ben idd erg overbezorgd als ik maar iets voel wat ik bijvoorbeeld niet ken dan hang ik al gelijk aan de telefoon bij de verloskundige !! soms ook een beetje teveel misschien maar ja je wilt natuurlijk dat alles goed is en gaat met de kleine!
Ik kan er niet heel erg goed van genieten niet zoals ik had gehoopt helaas ik had het mij anders voorgesteld natuurlijk is dit met de dag verschillend!
ik voel me soms niet echt gesteund nee in mn zwangerschap heb vaak het gevoel dat ik het echt allemaal alleen moet doen dat is ook wel zo maar goed beetje steun van anderen zou soms best fijn zijn!!.. mijn man probeert ook zoveel mogelijk me te steunen maar soms is dat bij mij nog niet voldoende haha
ik ben te veel nog bezig in de huishouding en mn hond die ik 4x per dag uitlaat beweging is natuurlijk goed voor me maar zou het ook zo lekker vinden om een dag niks te doen!
Ik hoop dat je gelijk hebt
en ik idd mag genieten als die er is !! lijkt me heerlijk... jaaaa ik heb zelf het gevoel dat ik begin september ga bevallen ik ben de 21e uitgerekend van september!
hahah oooh wat leuk om te horen van mn kindje in mn buik dat je dat zo opvangt hij is idd erg actief
super leuk om dit te lezen! doet me goed
dankje wel voor je tijd en moeite !!
Liefs