Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen ?

Gesina
Gesina jun 6 '13
Hallo,

ik vroeg me af of iemand mijn foto wilt lezen gewoon benieuwd wat er bij jullie uit komt over mij smile

Liefs

Partyflock
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 6 '13
Hoi Gesina,

Wat een mooie buik:D! Wat gaat dat snel he.

Wat me aan je opvalt, is dat je een beetje bezorgd aan voelt; heb het gevoel dat je alles wat je voelt heel nauwgezet volgt en wat snel overbezorgd bent/gestrest raakt. Ik snap dat ook goed hoor, kan me heel goed voorstellen als je dit nog niet eerder hebt meegemaakt; elk gevoel, elke ervaring is natuurlijk nieuw.
De vraag die bij mij naar boven kwam, is: kun je er ook echt intens van genieten, van het zwanger zijn (ook bij de wat mindere momenten)?

Resoneert het woord 'bedding'? Ik vertaal dat in de zin van: voel je je gesteund in je zwangerschap/dat je een fijne bedding hebt, waarin je de ruimte hebt voor jezelf? Of moet je teveel ten koste van jezelf (bijvoorbeeld door je werk, of door andere dingen)?

Ik heb verder het gevoel dat je nog ff door mag, en dat je als je kindje eenmaal geboren is, echt zo'n leuke tijd te gemoed gaat:D

hihi, als ik me afstem op jouw buik, voel ik me een heel blij, vrolijk, en luidruchtig (actief kindje). Een kindje met power en vollop zin in het leven:D

Lfs
L'arbre de vie
Gesina
Gesina jun 7 '13
Hoi L'arbre de vie ,

dank je wel smileja gaat heel hard idd!

wat je zegt klopt helemaal ben idd erg overbezorgd als ik maar iets voel wat ik bijvoorbeeld niet ken dan hang ik al gelijk aan de telefoon bij de verloskundige !! soms ook een beetje teveel misschien maar ja je wilt natuurlijk dat alles goed is en gaat met de kleine!

Ik kan er niet heel erg goed van genieten niet zoals ik had gehoopt helaas ik had het mij anders voorgesteld natuurlijk is dit met de dag verschillend!

ik voel me soms niet echt gesteund nee in mn zwangerschap heb vaak het gevoel dat ik het echt allemaal alleen moet doen dat is ook wel zo maar goed beetje steun van anderen zou soms best fijn zijn!!.. mijn man probeert ook zoveel mogelijk me te steunen maar soms is dat bij mij nog niet voldoende haha

ik ben te veel nog bezig in de huishouding en mn hond die ik 4x per dag uitlaat beweging is natuurlijk goed voor me maar zou het ook zo lekker vinden om een dag niks te doen!

Ik hoop dat je gelijk hebt smileen ik idd mag genieten als die er is !! lijkt me heerlijk... jaaaa ik heb zelf het gevoel dat ik begin september ga bevallen ik ben de 21e uitgerekend van september!

hahah oooh wat leuk om te horen van mn kindje in mn buik dat je dat zo opvangt hij is idd erg actief winksuper leuk om dit te lezen! doet me goed

dankje wel voor je tijd en moeite !!

Liefs
Gesina
Gesina aug 23 '13
Wie kan mij vertellen of het nog lang duurt voordat k ga bevallen?
Gesina
Gesina sep 1 '13
Of welke datum? Ik hoop iig niet de 18e of de 19e want dan is mn schoonmoeder jarig haha
Sarah_
Sarah_ sep 1 '13
Dat wordt nog een hele klus voor je dan ... ALLES is een verrassing ... Het kindje komt wanneer het er klaar voor is ... Trouwens, leuk toch op de verjaardag van oma smile
Gesina
Gesina sep 1 '13
Ehm dus het gaat nog wel even duren als ik het zo begrijp wink
jaaa ben een controlfreak dus beetje lastig voor mij haha

nou nee lijkt me niet zo leuk om op dezelfde dag jarig te zijn !!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 1 '13
shockedvoor oma is het een prachtig kado...

^^ Gesina krijg je zo erg de kriebels? < ik voel dat!
vandaag 1 September 2013, de 21ste ben je uitgerekend....
waarschijnlijk, door jou energie komt het wel iets eerder!
(lijkt wel hyper) haha...
ligt het kind al met z'n koppie naar beneden?
Dat is erg belangrijk!

nog 20 daagjes winkkop op!

Gesina
Gesina sep 1 '13
Ja voor oma wel ma lijkt me voor het kind niet zo leuk!

Jaa als het goed is ligt die met zn koppie beneden!

Jaa mn man en k kunnen allebij nie meer w8 hij zegt ook steeds vind het veel te lang duren! Maja we hebben het niet in de hand k hoop echt elke dag dat die komt nu geduld wordt aardig op de proef gezet!! Voor ons.

K hoop dat die gewoon niet meer zo lang opzich laat w8!!
Ilona83
Ilona83 sep 1 '13
Wat ik ''lees'' is dat je op de foto 8 maanden zwanger bent.

Je bent vegentarisch of veganistisch...en als je dat niet bent, ben je een persoon die wel bewust voor biologisch vlees gaat.

Je hebt een bruine hond..ik weet niet of ik het ras goedheb, maar ik krijg een beeld door van een york terrier.
Maar je hondje is wel erg beschermend naar jou toe.
(Jou beschermen)

En nog een snel advies....ga minder roken.
Veel roken staat gelijk aan veel stress.
Doe er wat aan.
Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kleine.

Ow...en jou vader is ERG BLIJ en dan ook ERG BLIJ dat die opa word.

Als ik er ergens mis zit, laat het me weten want voor mij is het ook nogal alleen giswerk.
Ilona83
Ilona83 sep 1 '13
Wat ik ''lees'' is dat je op de foto 8 maanden zwanger bent.

Je bent vegentarisch of veganistisch...en als je dat niet bent, ben je een persoon die wel bewust voor biologisch vlees gaat.

Je hebt een bruine hond..ik weet niet of ik het ras goedheb, maar ik krijg een beeld door van een york terrier.
Maar je hondje is wel erg beschermend naar jou toe.
(Jou beschermen)

En zelf hoopte je op een meisje???
Al maakt het verder niet uit wat het word, want je kleine word door jou en je man met liefdevolle armen ontvangen.

En nog een snel advies....ga minder roken.
Veel roken staat gelijk aan veel stress.
Doe er wat aan.
Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kleine.

Ow...en jou vader is ERG BLIJ en dan ook ERG BLIJ dat die opa word.

Als ik er ergens mis zit, laat het me weten want voor mij is het ook nogal alleen giswerk.
Gesina
Gesina sep 1 '13
Hee klopt alleen van dat vlees niet helemaal ik eet alle vlees eigenlijks wel!

Mijn hondje is bruin met zwart en kruising van chihuahua en dwergpincher en is idd beschermend smile

En minder roken klopt! Moet k idd gaan doen!

Ben nu 37 weken zwanger en 1 dag!

Dankje
Gesina
Gesina sep 3 '13
Net terug van controle en de kleine man ligt niet ingedaald ze weet ook niet helemaal zker of het goed ligt dus vrijdag mag k weer langs komen dan gaat iemand anders ff kijken als nu mn vliezen zouden breken moet k plat op bed gaan liggen en hun bellen! Denk dat het dus nog wel even gaat duren !!
Ilona83
Ilona83 sep 3 '13
Wat ik zo opmerk is dat de kleine man nog niet zeker is of die eruit wilt.
Het is nogal allemaal spannend...en een hele stap om geboren te worden als je 9 maanden lang lekker in een warme hol zit.
(Jou baarmoerder)

Volgens de laatste onderzoeken luisteren babys al naar woorden als ze in de baarmoeder zitten.
Praat gewoon tegen je buik aan...gericht naar de kleine man in je buik dat het okee is om eruit te komen.
Dat hij terecht komt in een warm en veilig thuis waar mama en papa van hem van hem zullen houden.
Je kleine zal niet letterlijk al je woorden verstaan, maar wel de emotie in je stem en de gevoelens hiermee in je lichaam.

Verder....stress niet zo jo!!
Als jij het nodig vind om te bellen omdat je iets voelt wat niet normaal is...gewoon bellen.
Voel je niet schuldig en pak de telefoon op om te bellen.
Dan weet je wat je voelt, en daarna voel je jezelf direct opgelucht omdat je dan antwoord krijgt op wat je voelt.

En mannen die vader worden??? Dat is een appart verhaal.
Mischien voelt die zich nog niet echt een vader.
Jij als vrouw kan er niet omheen omdat je de baby voelt in je buik.
Bij bijna alle mannen gaat zodra jij gaat bevallen er een knop omgaat in hun hersens.
Tijdens de bevalling is hij bezorgt om jou.
En zodra de kleine geboren is, gaat de knop helemaal om.
Dit is een hormonaal iets bij mannen.

Pas dan voelen ze zich echt een vader en zullen ze alles voor hun kroost doen zodat die veilig en in een warme omgeving kan opgroeien.
Mischien is je man nog niet helemaal steunend..maar zodra je de bevalling krijgt is je man niet meer bij jullie baby weg te houden.

Geef je kleine de tijd die het nodig heeft..het komt uiteindelijk allemaal wel goed.
Je krijgt een pientere jongeman..of een echte lachbekkie
Gesina
Gesina sep 3 '13
Hoe doenje dat toch ? Je hebt het allemaal goed !! Klopt allemaal wat je zegt enbedankt voor de tips ik ga er zeker wat mee doen
En de stress? Ja ik weet het kan behoorlijk stressen en druk zijn zit in mijn aardvan het beestje zeg maar winkbedankt voor de reacties xx
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 5 '13
Nog 16 dagen...
wist je dat maar 5% van de zwangere vrouwen, daadwerkelijk op de uitgerekende datum bevalt ?
Waarschijnlijk zal hij iets later komen...
"de schepper" ik wil het geen god noemen tongue
wil je gewoon laten zien dat je geduld moet hebben
"Als" hij echt te laat komt, dan is dat omdat je niet alles onder controle kan hebben...

( komt goed) vorig jaar kon je niet wachten om zwanger te worden
nu ben je zwanger...en dan (...)
Weet je dat ik het eigenlijk nog snel gegaan vind?
naja de laatste loodjes wegen het zwaarst wink
Deze periode zijn de laatste loodjes...

winkgroetjes
Gesina
Gesina sep 5 '13
Ja moet nog even volhouden ben vandaag weer bij de vk geweest en hij is bezig met indalen hij ligt dus gelukkig goed smilehad heel veel harde buiken ennkrampen dus d8 dat het begonnen was maar waren/zijn indalingsweeen !!

Ik praat ook tegen de kleine nu en blijkbaar helpt het smile!! We w8 af wanneer die komt!!
Gesina
Gesina sep 5 '13
Het gaat zker snel maar als je ergens op w8 duurt het altijd lang wink
Gesina
Gesina sep 10 '13
Net weer controle gehad en alles was goed smilehij is volledig ingedaald jippie hihidat praten heeft geholpen winknu afw8 wwanneer die wilt komen!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 11 '13
Oke dan!
het zal wel spannend zijn laugh

ik vind het al spannend namelijk, haha
ik bedenk me net, hoe dat voor jou moet zijn...

groetjes wink

ps probeer te relaxen, de energie die je daarmee bespaard heb je misschien hard nodig straks!
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki