Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen? Ben erg benieuwd!

Daniëlle94
Daniëlle94 mei 29 '13
Dag allemaal smile
Ik ben heel nieuwsgierig naar wat jullie doorkrijgen! Tips en verbeterpunten zijn welkom, ik probeer mezelf namelijk zo veel mogelijk te ontwikkelen smile

Mensen die het fotolezen nog nooit geprobeerd hebben, nodig ik ook uit om het te proberen ik zal feedback geven over wat klopt en wat niet smile

Lieve groetjes,

Daniëlle
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 1 '13
Hoi!

Ik voel gelijk een ijslaag om me heen vormen, een ijskoud laagje over m'n huid zegmaar, alsof je gedeeltes van jezelf hebt 'bevroren' die weer mogen 'ontdooien'.

Ik word misselijk in mijn buik en ik voel heel sterk m'n keel die blokkeert. De combinatie buik en keel, leg ik uit als het 'niet uitspreken van je gevoel'. Volgens mij mag je dus veel meer je stem gaan gebruiken; uit wat je voelt en ervaart (ook al denk je dat het niet leuk is om tegen de ander te zeggen), houd geen dingen in, want dat slaat naar binnen.

Ik zie als het ware een cocon, die nog dicht zit. Er zit een prachtig wezen binnen-in, maar het heeft nog geen licht gezien, heeft nog niet de vleugels gestrekt om uit te kunnen vliegen. Denk dus dat je langzaam bezig bent met het ontwaken, en dat je aan het begin staat van jouw ontwikkeling om te worden wie je werkelijk van binnen bent:D

Wat ik aan je mag doorgeven, is dat je meer 'al' je zintuigen mag gaan gebruiken (dus ook je reuk, derde oog, oren etc). ik zie het beeld dat er vaak informatie aan je wordt doorgegeven vanuit je begeleiders, maar dat je die informatie niet ontvangt, omdat je het simpelweg niet 'hoort'. Zit daar nog een blokkade?

groetjes,
L'arbre de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki