Loading...
nl

Wie zou deze foto willen lezen?bevesteging vragend

vlinder23
vlinder23 mei 24 '13


Mijn volgende vraag is:

Wat voelen jullie bij deze foto en dan vooral de band tussen partner en mij? en mij in persoon.

Van de week is mijn schoonmoeder bij iemand geweest en die heeft toen foto laten zien en die kreeg toen dingen door .( met name over mij karakter )
Ben benieuwd hoe mensen hier het lezen.

Volgende vraag is denken jullie dat er ooit nog een kindje komt uit deze relatie ( geen moeten nog een kindje)
En zullen wij onze leven in nederland blijven of gaan we uit nederland en zo ja wat krijg je door ?

BEn heel erg benieuwd wat jullie zien in deze foto

( mischien een bepaalde bevesteging voor mezelf dat het nu wel goed is tussen mij en deze partner na een leven vol terleurstellingen
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 25 '13
Helaas is het niet toegestaan om foto's waarop je partner ook opstaat te plaatsen,
(ivm zijn privacy)

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

je mag wel een foto van jezelf plaatsen met deze vraag...
Banden worden ook gevoeld...
ook al staat die persoon waarmee je een band hebt, niet op de foto!

groetjes Moonflowertje wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 25 '13
Nou ik vind het onzuiver en privacy gezien niet okay om een foto te lezen waar iemand zelf niet om vraagt..om antwoord te geven op je eerste vraag.

Vraag aan jou: waarom wil je bevestigt worden of het goed zit met jouw relatie? Geeft het stellen van die vraag eigenlijk al niet het antwoord 'nee'? Je zit waarschijnlijk niet zomaar zonder reden met een twijfel.. Lijkt mij..
Sarah_
Sarah_ mei 25 '13
Hoi Vlindertje,

Als je een goeie foto van jou neer wilt zetten dan zal ik proberen het te lezen. Heel graag een foto van jou alleen, anders moet ik bijsnijden omdat ik jouw vriendje niet mag lezen wink

De band invoelen tussen jullie kan via jouw foto, als jouw gids het wil. Nog geen dag geleden heb ik dat ook gedaan op een ander forum, dus dat moet kunnen smile

Lieve groet, Sarah
vlinder23
vlinder23 mei 25 '13


Zie hier nieuwe foto .
Sarah_
Sarah_ mei 25 '13


De vorige foto vind ik te wazig. Ook voor de andere lezers heb ik jouw profielfoto vergroot. (ik neem aan dat je dat zelf bent?)

Is die kleur ogen ook van jou of heb je lenzen?

Never mind, hopelijk kan iemand je foto nu lezen.
(zelf pas ik even; niets persoonlijks maar ik krijg niets smile)
vlinder23
vlinder23 mei 26 '13
geen probleem heb van mezelf groene ogen zijn op foto alleen iets geacentueerd
Sarah_
Sarah_ mei 26 '13
Net las ik ergens dat mensen bevestiging zoeken, vragen stellen en advies vragen over hun leven als ze heel onzeker of kwetsbaar zijn. (logisch als je nare ervaringen hebt). Hoeven ze niet altijd te zijn en in alles bevestiging te vragen, maar het is één punt in hun leven, één pijnpunt (trigger) waar ze mee aan de slag zouden moeten om zekerder te worden. Dan hebben ze ook geen advies nodig. Dan kunnen alle kaartleggers, mediums, paragnosten wat betreft adviezen geven over het leven van een ander hun koffer pakken. Natuurlijk, soms krijg je wel een eye-opener. Daar kan je dan wel iets mee om verder te komen.

Eigenlijk heb jij natuurlijk ook geen advies nodig over je eigen leventje. Werd hierboven al geschreven. Als het goed voelt dan is het goed. Op dit moment. Wat er in de toekomst gebeuren zal dat zie je wel.

Herlees eens wat je schrijft. Je schoonmoeder ging naar een paragnost, liet de foto zien en kreeg allerlei dingen door, ook over jou.

Wat leuk!!!!! Je hebt dus een schoonmoeder die met dezelfde dingen bezig is als jij, ze liet jouw foto zien dus ze neemt de relatie tussen haar zoon en jou heel serieus EN ze is er eerlijk over tegen jou. Tel uit je winst winkKan niet iedereen op terug vallen zo’n schoonmoeder. Warm nest dus waar je vriend uit komt en dat wordt meestal ook doorgegeven. Weer een winstpunt smile

Dit kwam gewoon gelijk in me op. Zonder je foto gelezen te hebben. Nu ga ik het proberen.

Mooie foto, mooi meisje, prachtige ogen maar strakke lippen. Komt pruilerig over. Nergens voor nodig. Je hebt een lieve achterban en kan gewoon krijgen wat je wilt. Wat je hebt meegemaakt is gebeurd en nu verder …. Koester wat je hebt. Geluksvogel. Niet sippen maar doorgaan. Er wordt hier met handen gewuifd alsof ze een marathonloper aanmoedigen. Doorgaan, niet omkijken.

Je bent vrij moeilijk te lezen en hebt je behoorlijk afgesloten. Is dat in het dagelijkse leven ook zo dat je je uit bescherming afsluit? Ga eens bij jezelf na waarom je dat doet.

Je linkeroog, rechts op de foto, lijkt niet van deze wereld. Een soort waternimf die schippers lokt en ze te pletter laat varen door haar gezang. Gauw weer onder water duikt als zij ze aan ziet komen maar het is al te laat. (dit is allemaal gezegd met een bedoeling, zo hard ben je niet maar ik moet even uitzoeken wat ze bedoelen) Je moet goed aarden! Je bent te vaak met de andere wereld bezig! Als er een jongen/man komt met interesse dan schrik je, duikt weg om jezelf en om de jongen/man niet te bezeren. Ze zien dan niet meer waar JIJ, waar ze voor gingen, bent. Kruip jij in je schulp, als een soort zelfbescherming, als er iemand interesse in jou heeft? Om hem te beschermen (tegen jou?) of om jezelf te beschermen tegen pijn? Niet doen joh! Ook door dit gedrag stoot je mensen af. Een soort selffulfilling prophecy (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zichzelf_waarmakende_voorspelling) krijg je dan. Nu je het weet kan je eraan werken doordat je het herkent.

Dus, om op jouw vraag terug te komen, die band is er tussen jullie. Het is aan jou om deze keer niet zo bang te zijn voor afwijzing en jezelf te blijven in deze relatie. Dan blijft hij zien waar hij op viel. En hij viel op JOU!

Je andere oog. Hier links op de foto maar jouw rechteroog. Een felle tante. Laat het kaas niet van haar brood eten …. lijkt het …. Zelfbescherming, allemaal zelfbescherming. Los laten meisje. Met jouw blik kan je mensen doden maar ook doorzien. Gebruik dat laatste. Je hebt heel veel mensenkennis, gebruik dat voor jezelf. Dan zie je wie te vertrouwen is en wie niet.

Je vroeg of jullie in het buitenland gaan wonen. Waarom die vraag? Als jullie in het buitenland willen wonen dan moet je er alles aan doen om daar te gaan wonen. Een vriendin van mij zei altijd dat ze zulke vragen niet beantwoordt. Ze had een jongeman bij zich die vroeg of hij zijn opleiding zou afmaken met goeie cijfers. Ze kreeg door dat dit natuurlijk zou gebeuren. Hij werkte ook keihard. Toen hij dit had gehoord ging hij achterover leunen, want hij zou het toch wel halen ….. surprise … hij haalde het niet. Jongen boos, want er was toch gezegd …. Hier komt eigen wil en keuze om de hoek. Ze kunnen tegen jullie zeggen dat je in het buitenland gaat wonen en succesvol zal zijn. Maar als jullie er dan vanuit gaan dat je gewoon een bedrijfje daar koopt (ik zeg maar iets) en dat het goed zal lopen dan kan je behoorlijk bedrogen uitkomen als je niet goed kijkt of het bedrijf bij jullie past en of het rendabel kan zijn op de langere termijn en blablabla. Moraal van dit verhaal … Deze vraag beantwoord ik niet omdat het niet slim is. Een kindje zie ik niet maar dat wil niets zeggen. Soms krijgen mensen niet alles te zien.

Ik hoop dat je het herkent en er iets aan hebt. En nu het woord aan de volgende lezers wink

Lieve groet, Sarah
vlinder23
vlinder23 mei 27 '13
Dank je wel voor je lezing !
( heb ik veel aan)

Nog iemand anders ( buiten de lezing hierboven) die het wilt proberen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki