Loading...
nl

bijzondere gave??? graag hulp!

Thomasvk
Thomasvk mei 22 '13
Lieve mensen,

Op dit gebied ben ik echt een nieuweling en eigenlijk heeft nieuwsgierigheid mij hier gebracht. Ik zal mezelf kort voorstellen mijn naam is Thomas en 27 jaar oud.

Wat brengt mij nu hier en wienkan mij helpen, antwoorden of advies geven?

Ik heb eigenlijk het volgende "probleem"...

Sinds enkele maanden heb ik een nieuwe vriendin allemaal leuk en aardig alleen wees zij mij op het volgende waar ik nu eens over na ging denken.

In de winter hadden wij het ijs en ijskoud we kwamen binnen binnen allebei met een paar ijshanden en binnen een halve minuut stond zij mij stom verbaasd aan te kijken dat mijn handen enorm "heet" aanvoelden op dat moment. Mijn antwoord was: Tja dit is voor mij heel normaal al vanaf kind zijnde kan ik met mijn gedachte mn handen opwarmen... wat voor mij eigenlijk een heel vanzelfsprekend iets leek bleek voor haar heel vreemd en toen ging ik eens nadenken wat is dit nu eigenlijk en wat voelt een ander aan mijn handen?

Ik ging eens op onderzoek uit voor mezelf en keek of ik deze energie kon verplaatsen ik lag in bed met een paar ijsvoeten en deed nu het zelfde bij mn voeten en wat bleek binnen een minuut bloedheet.... als ik het bij mijn handen doe voelen ze "bruisend" aan weet niet precies hoe ik het uit moet leggen alsof het vol energie zit... toch ging ik is kijken of iemand anders het ook voelde wat ik voel in mijn handen en zonder dat mijn vriendin het wist oefende ik het op haar uit ze kroop bij me in bed en ze had het enorm koud. Ik plaatste mijn hand op haar buik en begon die "energie" op te wekken zonder dat zij wist wat ik deed. Binnen enkele minuten zegt ze schat ik weet niet wat je doet maar het zweet loopt van mn hoofd en het lijkt net alsof je hand met touwtjes vast zit aan me. Ze vond het geen vervelend gevoel maar wel "vreemd"

Toen dit gebeurde schrok ik eigenlijk we en had zoiets van dis best wel freaky... ik had nooit verwacht dat ik dat over kon brengen naar anderen zonder maar iets te zeggen...

Wie kan mij helpen dit te verklaren en zit ik hier wel goed?
Alvast bedankt voor de moeite om dit te lezen...

Groetjes Thomas
Delen:
Sarah_
Sarah_ mei 22 '13
Interessant wat jij doet. Het lijkt op gedachtekracht waar je mee bezig bent.
Misschien kan je ook healen maar dat stuur je niet is mijn ervaring. Dan stel je jezelf op als kanaal tussen de Kosmos en degene die geheald wil worden en laat je gewoon de energie door je handen stromen zodat er komt wat nodig is. Dan worden je handen ook heel heet (althans bij mij).

Bewust de energie door je handen sturen is ook niet iets wat je zomaar bij iedereen ongevraagd mag doen. Natuurlijk, jouw vriendin vond het goed, en misschien is dit ook perfect om te oefenen. Ik zou het alleen niet ongevraagd meer doen. Nu ze het weet, en het niet vervelend vindt, mag je misschien oefenen.

Wat je er verder mee kan en op welke manier weet ik niet. Ongetwijfeld zijn er op dit forum mensen die je verder kunnen helpen.


Groet, Sarah
Thomasvk
Thomasvk mei 22 '13
Beste Sarah

Bedankt voor je reactie.
Inderdaad het is niet slim om het "zomaar" te doen gezien haar reactie. Het was voor mij eigenlijk niet eens de bedoeling dat ze daadwerkelijk iets zou voelen.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die mij kunnen helpen of advies kunnen geven.

Nogmaals bedankt voor de reactie :-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '13
Wat je hier hebt gedaan, wordt ook wel eens magnetiseren genoemd. Waar het op neer komt, is dat je een electromagnetisch veld opwekt, met je handen, waarop anderen kunnen gaan resoneren en dit voelen. Je kunt het vergelijken met infrarood straal kacheltjes. Je ziet niet dat er iets is, maar wordt wel warm.
Thomasvk
Thomasvk mei 22 '13
Kijk ik word steeds al een stukje wijzer haha zo voelt het ook als een straalkachel.... kan ik hier ook wat mee of is het puur en alleen warmte uitstralen????
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 22 '13
Je zou er mee kunnen helen door op bijvoorbeeld pijnlijke plekken te stralen. Je lost de oorzaak er verder niet mee op, maar zorgt wel voor symptoon bestrijding.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 22 '13
welkom op merudi Thomas wink

het is inderdaad een gave!
Meestal leer je er mee om gaan
"aldoende leert men"
maar natuurlijk zijn er mensen die er over hebben geschreven
Misschien heeft het te maken met Reiki?
Het is ontzettend leerzaam om daar eens iets van te lezen
Ook gedachtekracht is een mooi onderwerp (vind ik)
groetjes Moonflowertje wink
Thomasvk
Thomasvk mei 22 '13
Dank jullie wel als jullie nog meer tips hebben zijn ze uiteraard welkom voor mij was het eigenlijk net zo normaal als adem halen omdat ik het mn hele leven al heb maar mn interesse is gewekt en ik ga eens kijken wat het "precies" inhoud... moonflower ik ga even googlen ben erg benieuwd!
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 23 '13
Welkom thomas!
Heb er geen ervaring mee, maar wat vet! Ik heb altijd koude handen ( Renaud) en dit zou wel een uitkomst zijn. Ben wel benieuwd of iedereen dit zich kan aanleren of dat het een specifieke gave is. Interessant in ieder geval:D
Thomasvk
Thomasvk mei 23 '13
Bedankt! Ik heb werkelijk geen flauw idee of het aan te leren is haha ik weet in ieder geval dat ik het al heb sinds ik kan lopen :-) ik weet nog heel goed dat mensen het wel vreemd vonden dat ik ijs handen had en binnen een minuut gloeiend hete en ze dan ook weer kon laten afkoelen tot "normale" tempratuur.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki