Loading...
nl

Pijn

Acheliah
Acheliah mei 4 '07
Ik voel vreselijk veel pijn,
Omdat de kinderen niet bij mij mochten zijn,
Ik ga van binnen kapot,
Ach het zal wel zijn mijn lot,
Wie zal mij missen,
Als ik ga ik zal me heus niet vergissen,
Vergeten ben je mij zo,
Het lot krijg je van mij kado,
Wil drinken wil mijzelf raken en verdoven,
Wil mijzelf niet kapot maken dat moet je geloven,
Ik wil gewoon geen pijn meer voelen, Help me aub,
Want ik zit er behoorlijk mee,
Hou me vast praat tegen mij, geen me steun,
Zo help je me zeker sorry dat ik op je leun,
Ik voel me zo eenzaam ik wil tegen je aanliggen,
Ik mis jullie zo mijn leven is aan diggelen,
Nee ik wil niks met jou,
Ik wil je gewoon vasthouden wetend dat je van me hou,
Als maat,
Please geef me je steun en goede raad,
NiMS voor mij ben je een schat,
Die ik net nodig had,
Het komt wel goed,
Dus ik hou maar moed,
Maar die pijn,
Is echt niet fijn,
NiMS stiekum vindt ik je best lief,
Al ken ik je niet in mijn hart ben je een dief,
Je hebt als maat mijn hart gejat,
Met andere woorden je bent een schat,
Bedankt voor je steun, troost en toeverlaat,
Sorry dat ik het niet meer zag zitten gelukkig dat je er was s'avonds laat,
Want stond net op punt om weg te gaan,
Met in mijn ogen zeker een traan,
Afkicken blijk je dus te hebben in verschillende vormen en maten,
Bedankt dat je ff met me wilde praten,
Mijn hele leven,
Heb ik moeten geven,
Nu moet ik leren,
Om te gaan met fatsoendelijke heren,
En dat is niet makkelijk want ik weet niet beter dan dat ik slaag en grote monden krijg toe bedeeld, Die tijd is hopelijk voorbij,
En is er eindelijk geluk voor mij,
Want mijn kl*te leven,
Ik zou er alles voor geven,
Om het over te doen wat helaas niet gaat,
Daarvoor is het helaas te laat,
Mijn verleden vergeet je niet zomaar,
Het is over voorbij het is klaar,
We geginnen vol goede moed aan een nieuw begin,
Dankzij jou heb ik weer zin,
Zin om te overleven,
Die zin heb jij NiMS mij net gegeven.

Het ga je goed. Heel veel liefs Dieneke
Delen:
Acheliah
Acheliah mei 4 '07
NiMS

Sorry dat ik je stoor. Het gaat niet goed met mij. Ik heb rare gedachten net of ik in een onwerkelijke wereld leef ik ga kapot van binnen. Zelfmoord plegen kan ik niet maar ik zou er wel toe in staat zijn de gedachtes spelen continu. Ik weet dat ik proffesionele hulp nodig heb ik moet de pijn kwijt zien te raken. Ik ben ook eerlijk datr ik niet durf. Ik heb net de tafel een flinke vuistslag gegeven. Ben in staat om mijn huis kort en klein te slaan had gehoopt dat Nick mij op dit moment kon helpen maar dat lukte niet hij heeft net medicijnen ingenomen tegen epilepsie en die maken hem moe. Ik voel zoveel pijn dat wil ik niet meer voelen. Ik wil gaan drinken ik heb gisteren zoveel geblowd dat ik niet eens stoned werd. Ik weet het niet meer heb iemand nodig die me vast houd die met me praat.

Sorry dat ik je lastig val moest het ff kwijt.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah mei 4 '07
Hoi Dinie,
Ik ben niet degene die je kan helpen. Hoe graag ik je ook zou willen helpen jij bent zelf echt degene die jezelf kan helpen! Je hebt de kracht in jezelf om door te zetten. Jouw slechte leven was ondertussen een verslaving voor je geworden. Hoe erg je het ook vond, je was er wel aan gewend geraakt. Waar je nu last van hebt, zijn puur de afkick verschijnselen van het loslaten van je slechte gewoontjes. Zie het als een ziekte waarvan je nu aan het genezen bent. Al die pijn die jij jaren niet hebt gevoeld, komt er nu uit. Weet dat het niet aan dit moment ligt, maar dat je nu eindelijk de tijd hebt om bevrijd te worden. En ja het is kut, zwaar kut. Maar weet dat je niet alleen bent, en dat de engelen voor je zorgen. Je moet gewoon nu even op de blaren zitten. Je hebt een paar opties, of je maakt het jezelf heel moeilijk door er tegenin te gaan, of je zit de tocht gewoon uit. Je zal zien dat zodra je niet meer vecht tegen het onrecht dat je nu voelt, je al snel beter zal voelen. Tenslotte ben jij degene die deze gedachtes in zich heeft. Je hebt net je levensverhaal eruit gegooid. Dat laat altijd een diepe wond achter in je geest. Geef het de tijd om te genenzen. Verstom je niet door te blowen of een pil te nemen. Als je de pijn niet voelt, kom je er ook niet vanaf. Het is niet leuk wat ik je nu zeg, dat weet ik, maar het is wel de waarheid. Daabij is het ook de waarheid dat jij sterk genoeg bent om hieruit te komen. Wees dan ook zo sterk om iemand te vinden waar je je verhaal kwijt kan. Het op het forum schrijven is ook net zo goed! Het gaat er niet om dat wij medelijden met je hebben, of dat wij je kunnen helpen, het gaat erom dat jij kwijt kan wat je al je hele leven hebt bij je gehouden. Het is nu tijd om los te laten, tijd om te huilen voor de dingen waar je nooit om mocht huilen. Het is tijd voor de nieuwe Dinie!

Succes, ik ben in gedachten bij je! Julien
Acheliah
Acheliah mei 4 '07
Dank je wel je bent lief. Misschien heb je idd gelijk en wordt het tijd voor de nieuwe Dien. Jezus wat doet het zeer man echt ik zie al de hele dag sterren. Bedankt voor je goede raad het klinkt lullig want i ken je niet maar voor mij ben je een echte maat. En idd het voelt aan alsof ik aan het afkicken ben.

Het allerbeste
Acheliah
Acheliah mei 4 '07
Ik heb net maatschappelijk werk gesproken ze gaat mee helpen hulp te zoeken. En idd nu komen er van al die jaren uit. Ik weet in ieder geval wel wat afkicken is. Ik red me wel thnx ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '07
Zo lijkt het net een gesprek met jezelf haha. Wees gerust, Dinie is niet, meer schizofreen dan de ander hier, maar ze post hier een PM dat ik aan haar had gestuurd als reactie op haar eerste. Is het niet zo dat een PM, "persoonlijk" is? ;). Mij maakt het niet uit, ik wilde je gewoon echt eventjes weer met bijde beentjes op de vloer zetten. Goed te horen dat je hulp krijgt. Pas als iemand geholpen wil worden, dan kan deze ook pas echt geholpen worden!

Graag gedaan, en weet dat je niet alleen bent. Je moet het alleen wel zelf doen!
Acheliah
Acheliah mei 5 '07
Het klinkt niet lullig, jij hebt het gewoon nodig dat iemand jouw een keer de ogen opent. Ik probeer dat zo goed als ik kan te doen. Je bent ook echt aan het afkicken, dus wees je ervan bewust dat het zo is. Voel je dus ellendig omdat je het nu eindelijk mag voelen. Al die jaren heb je deze gevoelens al in je gehad, maar je hebt ze nooit kunnen voelen. Nu is het eindelijk zover! Voel je bevrijd dat je dit nu voelt, maar daarna nooit meer! Dit is nou wat je al je hele leven bij je hebt gedragen. Veel sterkte!
Acheliah
Acheliah mei 5 '07
Dank je wel NiMS Ik weet dat drank niks oplost maar het zet de gedachte het niet meer te zien zitten wel opzij. Dikke Kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '07
Waarom wil je het niet meer zien? Wil jij terug naar de jaren van hiervoor waarin jij niets meer zag? Was je toen gelukkig? Was je toen in staat om jezelf te helpen en sterker te maken? De drankfles staat voor je verleden. Reken af met je verleden. Verdrink het niet!
Acheliah
Acheliah mei 6 '07
Ik weet dat je helemaal gelijk hebt maar sommige gedachten kun je maar beter niet hebben. En die wil ik ook niet hebben. :oMaar soms ineens krijg ik die gedachten en voel ik me behoorlijk rot en mss wel depri. Vooral omdat ik weet dat heel veel mensen mijn pijn niet voelen. Ik wil niet dood maar zo is ook geen leven ja toch ik heb zaterdag een brief binnen gekregen ze willen 1000,- euro inpikken omdat ik niet gemeld heb dat mijn dochter vast zat daar zien ze vanaf maar ik ben wel gekort dus ik krijg nu nog maar 77,56 om van te leven dan zijn de vaste lasten eraf. Tenminste bijna alle vaste lasten. Logisch dat ik het niet meer zie zitten af en toe.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 7 '07
Nee dat is niet best. Helaas niet zoveel dat wij van hier kunnen doen. Heb je eigenlijk een baan of ben je arbeidsongeschikt?
Acheliah
Acheliah mei 7 '07
Ik zit bij de sociale dienst
Sheva
Sheva mei 7 '07
Hi Dinie,

Ik heb hier een mooie tekst voor jou waar ik altijd kracht uit haal voor me zelf...
Misschien heb jij er ook wat aan???

Wanneer u zich afwendt van het licht,wendt u zich af van god..en onvermijdelijk keert u zich naar binnen,en u wordt afgesloten....en u houdt uw verdriet bij zich....en dan kan het zaad van de ziel niet groeien,want het heeft licht nodig om te groeien.
Wend uw gezicht naar het licht,want in dat licht zult u warmte vinden....zult u genezing vinden...en zult u liefde vinden.

Aanvaard dat alle dingen die op uw weg komen,een geschenk aan u zijn en deel uitmaken van uw leerproces.
Neem uw moed in handen en stap in het licht.
Wend uw gelaat naar de zon en laat gods licht op uw neerschijnen.
Want u bent kinderen van god,en als u,kinderen,uw hand uitsteekt,zal God hem aannemen en stevig vasthouden,en hij zal u sturen naar meer begrip van u zelf...en Hij zal u zijn kracht geven.

Hij zal de tranenvloed niet stuiten,ook zal hij uw pijn niet wegwassen...maar hij zal u aan zijn borst nemen en u troosten.

Liefs Sheva ;)
Acheliah
Acheliah mei 8 '07
Mooi geschreven bedankt
Sheva
Sheva mei 8 '07
Graag gedaan Dinie...

Liefs Sheva ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki