Loading...
nl

Pakketje door helicopter bezorgt

MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 8 '13
Droom helicopter

Ik droomde dat ik een pakje bezorgd kreeg door een helicopter (ik weet niet van wie)
of wat erin zat?
Ik moet wel bij betalen (€1,00)
Ik zag de helicopter weer opstijgen... waarbij die de draai net niet haalt en raakt een boompje
de achteruitkijkspiegel (net als bij een auto, aan de buitenkant) breek daardoor af...
Maar de helicopter kan toch gewoon opstijgen...

het volgende moment sta ik bij de groente-afdeling in een supermarkt...

Ik weet nog dat ik een winkelwagen duwde, en dat ik iets wilde hebben wat in de aanbieding was
dus het personeel aansprak?

groetjes Moonflowertje smile
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 9 '13


Leuk kort droompje smile, misschien je hogere zelf die je iets wilde vertellen.?
tinkernel
tinkernel mei 9 '13
Dag MoonFlowertje,

Een pakketje in ontvangst nemen voor de prijs van € 1,00 verwijst naar
onbekende gevoelens (pakket) de waarde van het pakket: 1 euro is het symbool van het Ik.

De bezorger, de helikopter is de 'boodschapper' die tussen hemel en aarde vliegt.
Soort van hemelse bezorgdienst. Vrij vertaalt: jouw 'lijn' die je met 'boven' hebt.
Er mankeert wat aan de bezorgdienst want het (heli) kan zijn draai niet goed maken en verliest zijn achter-uit-kijk-spiegel.
En in dat laatste begrip zit de boodschap: door je aandacht op het verleden (achteruitkijken) te richten kan je het pakketje wat nog niet 'open-gemaakt' is, NU gaan openen. Bepaalde (vastzittende) gevoelens moeten nader bekeken worden en dan maak ik de link naar o.a. dat ene specifieke gevoel waardoor jij jezelf niet op juiste waarde weet in te schatten.

Probeer je 'natuurlijke' (groente/fruit) zelf terug te vinden waardoor bepaalde 'natuurlijke' krachten hun weg naar buiten weten te vinden.

Dank je wel voor het delen van je droom.
Kan je hier wat mee?

groet,
smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki