Loading...
nl

AUB HULP NODIG

nathy19
nathy19 apr 28 '13
Hallo

Zou iemand aub kaarten willen leggen? Ben voornamelijk geintresseerd op het liefdesgebied.

bedankt alvast!!
Delen:
nathy19
nathy19 mei 20 '13
Waarom wil niemand kaarten voor me leggen? Ik zit met zoveel vragen en hoopte wat duidelijkheid te krijgen hiermee.

Wie wil aub voor me kaarten leggen?
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 20 '13
Hoi nathy19,

Ik hoop dat je begrijpt dat de deelnemers aan dit forum hier Vrijwillig zijn. Niemand is verplicht iets te doen. En niet iedereen is hier elke dag!

Wellicht kan het ook zijn dat dit een signaal is, dat je het antwoord in je zelf mag vinden in plaats van via een ander. Want,

Ik heb mijn tarot erbij gepakt en wat ik opvallend vond, was dat deze twee kaarten eruit vielen; Turning- in (contact maken met jezelf door naar binnen te gaan, bv tijdens meditatie) en Awareness (het laten groeien van je bewustzijn en het ontsteken van je eigen innerlijk vuur, dit kan alleen jij ' doen'). Kort gezegd, als je contact maakt met jezelf, kom je tot antwoorden, wat jij belangrijk vind in je relatie en hoe je dat kunt neerzetten.
Als je daar aan gaat werken, leidt dit tot 'bloei en groei'D in plaats van dat het je teveel energie kost dat eindigt in 'uitputting' binnen je relatie.

Succes!
nathy19
nathy19 mei 24 '13
Tuurlijk begrijp ik dat!

Ik wil gewoon heel graag horen wat er uitkomt.

groeten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki