Loading...
nl

even een vraag

pleiaden
pleiaden apr 20 '13
Hoi allemaal,
Ik heb donderdag iemand ontmoet die per "toeval" aura's leest..nu kon ze mijn aura beschrijven maar zag daarnaast ook nog kringetjes onder mijn ogen (nee geen ouderdom:p) maar kon mij niet vertellen wat dat was Hmm heb van alles nagezocht maar niets kunnen vinden, weet iemand wat dit kan zijn?
Groeten van roelof (pleiaden)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '13
Zoek even op je horus oog wink.
pleiaden
pleiaden apr 21 '13
Hoi julien,
Ik had je tip gelezen en vast begonnen met zoeken.....het geeft voor mij een duidelijk beeld denk dat ik op de goede weg zit smile
Dank je voor je tip smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '13
Graag gedaan. En onderzoek eens in jezelf waar jij je horus oog bent kwijtgeraakt.
pleiaden
pleiaden apr 25 '13
Nou het heeft even geduurd voordat ik kon verwoorden van wat er gebeurd is....na een aantal pijnlijke herinneringen, ben ik erachtergekomen dat hij er nog was maar ik had hem toen ik bijna achttien was in mezelf"verstopt"......het had te maken met mijn overleden oma (best heftig) daarnaast kwamen dingen maar boven uit een vorig leven (dat is wat ik nu weet)ik ga na de zomer regressie therapie volgen ...kreeg een boodschap mee, spreek en kijk vanuit je hart...de rest is persoonlijk...afgelopen dinsdag was ik bezig mijn zoon zijn pijn te verlichten , last van zijn spieren....ineens verscheen het oog voor me...ik mocht het gebruiken...heb ik gedaan..het is een warme volle energie.....wat mijn zoon voelde het zijn drie staafjes/bollen ze maken een roterende beweging, ze zetten alles op de plek dit van spier tot bot. Zo mooi smile.....het voelde zo goed......het oog zit midden op het voorhoofd maakt een driehoek verbinding met mijn andere ogen.....ik wou dit delen met jullie...mijn reis is begonnen smile
Dank je voor jouw hulp en vraag julien......
Groeten van roelof
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 26 '13
Graag gedaan en welkom bij jezelf smile.
pleiaden
pleiaden apr 26 '13
smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 28 '13
wouw... dit heb ik ook al een paar x mogen ervaren
pas na 10 jaar had ik door dat het het oog van Horus was
:a
Horus de Egyptische God (zoon van Osiris en Isis)

Horus wordt vaak afgebeeld als valk, door zijn alziend oog
(scherpe blik)


pleiaden
pleiaden apr 29 '13
Hoi moonflowertje,
smileJaaa echt een mooie ervaring smile:), sinds die tijd zijn er al mooie dingen gebeurd, smile
Hoe heeft het oog zich bij jouw laten zien?
Wat betekende het voor jouw?
Groeten van roelof
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '13


http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/3511/25.html

hier schreef ik er al over...
en het lijkt steeds vaker terug te komen...
Toeval bestaat niet
nu komt het bij jou ter sprake, en dit gebeurd veel vaker
alsof ik er dan weer even stil bij moet staan

Ik lag vorig jaar lekker te slapen in het zonnetje en toen ik langzaam mijn ogen open deed, zag ik zoals gewoonlijk de drie donkere vlekjes die ik altijd zie, alleen (waarschijnlijk doordat ik mijn ogen nog niet helemaal recht had staan) zag ik daarin het oog van Horus! Precies zoals het symbool is...
misschien verbeelding, maar ik stond er wel even bij stil wink

groetjes Mooonflowertje wink
pleiaden
pleiaden apr 29 '13
smilegeweldig....mooie ervaring ....voelde je ook die warmte?
Hmm ,wat wil het oog van jouw?
Moest het even vragen....

Groeten van roelof
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 1 '13
nee... ik voelde alleen de warmte van de zon smile


Ik ben er van overtuigd dat ik in de tijd van Osiris Isis en Horus ook leefde, misschien?
Het zou best kunnen dat Horus de God was die ik heb aanbeden...
Eigenlijk zou ik daar eens een regressie-sessie voor moeten doen, want het komt steeds vaker om de hoek kijken...
Ik zie een muurtekening uit de Egyptische tijd, daarop staan Osiris en Isis, en spontaan zeg ik: Mijn vader en moeder, haha
misschien was ik Horus zelf wel, of zijn vrouw
Of de broer van Horus
(zou ik wel stoer vinden tongue)
Mijn herinneringen gaan niet zo ver terug, maar in mijn onderbewuste is alles terug te halen!

groetjes Moonflowertje smile
Spud
Spud mei 4 '13
Leuk om je ontwikkelingen en je nieuwsgierheid te lezen, Roelof. grin
pleiaden
pleiaden mei 4 '13
smileHaha ja de zon.....heerlijk

Regressie is dan inderdaad een goed idee smile
Denk dat als het oog verschijnt het dan iets wil zeggen tegen je........het verschijnt niet voor niets......klinkt raar maar probeer is door zijn pupil te kruipen als je hem weer ziet....dat is wat mijn gevoel me zegt
Groetjes van roelof
pleiaden
pleiaden mei 4 '13
Hoi spud smile,
Dank je......voel me er goed bij
Ben nu bezig om ook mijn gevoel te laten spreken krijg.....al klinkt het bizar....dingen door en spreek ze uit..... smilevoel me ook zekerder

Groeten van roelof
pleiaden
pleiaden mei 4 '13
smileHaha ja de zon.....heerlijk

Regressie is dan inderdaad een goed idee smile
Denk dat als het oog verschijnt het dan iets wil zeggen tegen je........het verschijnt niet voor niets......klinkt raar maar probeer is door zijn pupil te kruipen als je hem weer ziet....dat is wat mijn gevoel me zegt
Groetjes van roelof
pleiaden
pleiaden mei 4 '13
Hoi spud smile,
Dank je......voel me er goed bij
Ben nu bezig om ook mijn gevoel te laten spreken krijg.....al klinkt het bizar....dingen door en spreek ze uit..... smilevoel me ook zekerder

Groeten van roelof
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 4 '13
winkik hoop dat ik er aan denk, als ik het zie wink

Ik denk dat ik er ook wel mee kan mediteren, eigenlijk!

groetjes wink
pleiaden
pleiaden mei 4 '13
smileHaha ja de zon.....heerlijk

Regressie is dan inderdaad een goed idee smile
Denk dat als het oog verschijnt het dan iets wil zeggen tegen je........het verschijnt niet voor niets......klinkt raar maar probeer is door zijn pupil te kruipen als je hem weer ziet....dat is wat mijn gevoel me zegt
Groetjes van roelof
Spud
Spud mei 5 '13
Geniet en ervaar Roelof! En tof dat je het deelt! Niks is bizar in de wereld van spiritualiteit, in mijn wereld iig niet. Ik geniet ervan om jou zo te lezen.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki