Loading...
nl

even voorstellen

bart
bart apr 19 '13
hoi,
ik ben Bart geboren 29/01/1974 en woonachtig in vosselaar(belgie).ben 15 jaar gehuwd met Els en we hebben 1 zoontje Thor van 5j.mijn leven heeft vele donkere periodes gekend!maar sinds een jaar gaat het steeds beter.ik ben al vele jaren geinterresseerd in spiritualiteit en boeddhisme.
in 2012 ben ik op spirituele reis geweest naar thailand en heb daar uitvoerig gesproken met phra Kongsak,een heel wijze monnik.
ik vind het een boeiende website en boeiende forums.
graag zou ik ook mijn foto eens laten lezen en een kaartlegging laten doen via de site.
groetjes
bart
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 19 '13
Welkom Bart. Wil je iets delen over Thailand in een nieuw topic? Ben wel benieuwd wat je daar hebt meegemaakt en wat voor wijze kennis je hebt opgedaan:D
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 19 '13
welkom op merudi, Bart wink
bart
bart apr 20 '13
goedemorgen,
dit zal ik zeker doen!als ik uitgezocht heb hoe ik een nieuwe topic moet plaatsen.
groetjes
bart.
pleiaden
pleiaden apr 24 '13
Hoi bart,
Welkom smile
Ik las dat je ff moest uitzoeken hoe het werkt...
(even mijn verhaal of ervaringen aan klikken, dan nieuw onderwerp...en dan versturen met je ervaring's verhaal) zelf ben ik ook nieuw...maar voel me hier welkom
Groeten van roelof (pleiaden)
bart
bart apr 25 '13
hoi roelof,
bedankt voor de tip!zal het 1 van de volgende dagen zeker posten!in het weekend hoop ik er tijd voor te hebben.
ja ik voel me ook welkom en vind het een zeer leerzaam forum!
groetjes
bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 26 '13
Hoi Bart,

Ook ik wil je welkom heten op Merudi.
Beschermengel
Beschermengel apr 26 '13

Welkom Bart!
bart
bart jun 14 '13
Eindelijk terug online! 1 van de dagen, ga ik men thailand reis beschrijven op de site
groetjes
bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki