Loading...
nl

droom/ visioen ??

inge1983
inge1983 apr 10 '13
Ik weet niet hoe ik het onderwerp moet benoemen.

Maar ik zit met een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen smile
Ik heb dagelijks een ekster die bij mij op mijn balkon rand komt zitten en 5 a 10 minuten naar binnen staart.
Als ik niet in de woonkamer ben dan krijst die en zodra ik er weer ben dan is die stil.
Als ik een dag gewerkt heb dan komt ie kijken wanneer ik thuis ben.
Dus ook zo straks weer
Ik zie hem bijna als mijn vriendje die weer even komt kijken.
Nog geen uur later zit er ineens een hele mooie bijna wit ( zo licht van kleur) bij mij op de balkon rand op de zelfde plek als waar de ekster zat.
Ook deze duif keek zo;n 5 a 10 minuten naar binnen.

Gister avond kreeg ik thuis weer even "visite"
Er werd gezegd dat ik me moet gaan voorbereiden op wat er gaat gebeuren.
En dat het niet lang zal gaan duren voordat het gebeurt
( wat er zal gebeuren werd niet gezegd)

Nadat het bezoek weg was begon ik erg te dromen.
Maar diep dromen was het nog niet lag op het randje van slapen/ wakker zijn.
Ik hoorde steeds sterk de naam van mijn ex naar voren komen en er kwamen diverse beelden tevoorschijn die ik een 4 maanden ook had voordat ik mijn ex leerde kennen.
ik trek dagelijks voor mezelf een tarot kaart en een engelenkaart en in beide kaarten kwam naar voren dat er wat gaat gebeuren op gebied van de liefde en dat ik klaar ben voor de grote verandering en dat de verandering gaat gebeuren.

Lieve groet

Inge
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 11 '13
Doet me een beetje denken aan mijn oma, zij vertelde mij dat zij vroeger een 'gekke vogel' (ekster) had, die echt dagen lang op de zelfde plek in de tuin zat en in de woonkamer keek. Werd ze toen erg nerveus van. Ze noemde het de 'crazy bird'. Op een gegeven moment kwam die niet meer. Ik heb dit verhaal van 'starende eksters' wel eens vaker gehoord van mensen bij ons vroeger in het dorp. Ik kan het niet verklaren waarom..

Op internet lees ik dat de Ekster symbool staat voor 'ontevredenheid en het juiste gebruik van intelligentie'. In China heeft de ekster een positieve boodschap, daar wordt de ekster gezien als aankondiger van goed nieuws.

De duif staat symbool voor meerdere onderwerpen; als symbool voor de 'boodschap'; liefde; onschuld, dan wel zittend afgebeeld in een paartje; vrede en verzoening.

Zou dus idd over 'liefde' kunnen gaan wat je zegt. Je geeft dat zelf ook al aan d.m.v. je tarotkaarten. Liefde kun je ook zien in de bredere context, het kan ook over Eigenliefde gaan ;-)
inge1983
inge1983 apr 11 '13
Hoi L'arbe,

Ik had dat inderdaad ook terug gelezen over wat die vogels in houden.
Ik vind het wel grappig dat de ekster elke dag even komt kijken
Op mijn vorige woonplek kwam die al en is gewoon mee verhuisd haha smile

de duif zat vanochtend echter voor mijn balkon deur en reageerde niet bang/ angstig op moment dat ik gordijnen open deed en de deur half open deed.
Nee hij/ zij keek naar binnen met een soort tevreden blik..
Heel apart...

Wat ook heel apart is eer gisternacht toen ik visite had zeiden ze dat een bepaalde persoon waar ik contact mee heb dat hun dat over zouden nemen dat ik over eindigen met dat contact geen zorgen hoef te maken ( heb echter geen negatief contact maar gezellig contact)
En gisteravond begon die persoon vanuit het niets zich anders te gedragen.
Kortaf, nauwelijks nog wat terug zeggen en uiteindelijk ineens gestopt met contact houden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki