Loading...
nl

zit volledig vast

ikkeyouknow
ikkeyouknow apr 9 '13
relatiegericht
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 9 '13
Hoi ikkeyouknow,

Als ik naar je foto kijk dan voel ik me gelijk helemaal uitgeput, alsof al de energie eruit is. Alsof er weinig dingen in je leven zijn op dit moment die jou 'voeden', die je energie opleveren in plaats dat je moet inboeten voor..
Ik krijg er ook een verdrietig gevoel bij.

Als ik naar je kijk, zie ik donker, het lijkt erop dat je innerlijk licht/ vuurtje uit staat. Zo zonde, want het is er wel degelijk! Alleen ben je stukje bij beetje van je eigen afgeraakt. Om de weg weer terug te vinden naar jezelf, is de uitnodiging om heel eerlijk te zijn naar jezelf,; wat zijn jouw werkelijke behoeftes en heb je die ook gemanifesteerd voor jezelf, zo nee, waarom niet?

Vechten brandt op. Kun je uit het gevecht stappen? Kun je zien wat bij jou ligt en wat bij jou partner?. Daarmee stap je uit het gevecht en uit de details en dan kun je communiceren vanuit respect en gelijkwaardigheid voor elkaar.
Blijf vooral dicht bij jezelf, je eigen behoeftes en sta daarvoor, er wordt niet van je gevraagd om in te leveren;) wat vind jij jezelf waard.

Dit komt zo in me op. Ben benieuwd wat je herkend,

Groetjes!
ikkeyouknow
ikkeyouknow apr 9 '13
idd ben altijd een sterk persoontje geweest maar op moment zonder kracht niets loop goed hoe hard ik ook vecht om mijn doel te bereiken stuit telkens op een muur dus u beschrijving klopt volledig
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 9 '13
Als er steeds een muur komt, is het dan niet een heel duidelijk signaal, dat je een andere weg mag kiezen? Een andere keuze mag maken? Energie hoort te stromen, als je leven stroef gaat lopen, is dat altijd een signaal Dat verandering nodig is.

Stap uit het vechten;) en bekijk jouw situatie vanaf een afstand, zonder oordeel.
ikkeyouknow
ikkeyouknow apr 9 '13
ja ben ik volop mee bezig met dingen los te laten en vooral een persoon dus wil wel een andere weg in slaan maar gevoel van liefde houdt me te gen gevoel zegt niet laten gaan verstand zegt afstand nemen ja heel moeilijk dus en dat geeft verdriet
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 10 '13

Natuurlijk, geeft dit verdriet!!
Dat is heel menselijk...
het is een moeilijke beslissing, die alleen jij kan nemen...
Als je iets dreigt kwijt te raken, moet je het niet steviger gaan vasthouden... want dan knijp je het kapot, zegmaar...

En de angst om alleen te blijven is onzin...
je raakt misschien iemand kwijt, maar je krijgt er zoveel voor terug...

Of als je bang bent om hem te kwetsen, dat je daarom bij hem blijft is ook niet goed...
Jij staat stil, en waarschijnlijk heeft hij het niet eens in de gaten...
zo creëer je je eigen gevangenis, als het ware

als het echte liefde is, zal het terug komen op je pad...

waar ben je bang voor?
wat heb je te verliezen?

je weet dat het zo niet kan doorgaan...
waardoor weet je dat? ...je twijfelt
Bij echte liefde heb je geen ruimte voor twijfel

Je zal open kaart moeten spelen, anders wordt je dood-ongelukkig...
Ik weet er alles van!
Het is misschien de moeilijkste stap in je leven, maar tegelijk ook de eerste stap naar de rest van je leven... smile
zolang je geen stap zet, sta je stil...

Maar je moet het zelf weten natuurlijk wink

groetjes Moonflowertje smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 10 '13
oja...

veel sterkte toegewenst met deze moeilijke beslissing wink

groetjes smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki