Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Valeriie6
Valeriie6 apr 9 '13
Hoi,
ik ben erg benieuwd wat jullie over mij kunnen zeggen.

Groetjes Valerie.
Delen:
inge1983
inge1983 apr 9 '13
Hoi Valerie,

Wat ik zie/ voel is veel onzekerheid en angst.

Je lacht naar de buitenwereld maar of de lach echt is betwijfel ik.
( zo voel ik het)

Het lijkt alsof er ergens in jou een knoop zit die jij los wil maken maar dit nog niet lukt.

Ook lijkt het alsof je bang bent om meer open te staan voor wat jij allemaal kan.
Je houdt jezelf tegen met het meer ontplooien.

Vraag je zelf eens af waar ben ik bang voor?

lieve groet
Inge
( hoor graag of het een beetje klopt of niet smile)
Valeriie6
Valeriie6 apr 9 '13
Hoi Inge,

Klopt, mijn lach is niet echt. Ik doe me eigen heel vrolijk en gezellig voor terwijl ik me van binnen echt niet fijn voel.
De laatste weken zijn niet makkelijk geweest en dat zal die knoop zijn, bepaalde dingen moet ik los gaan laten maar dat is nog niet zo makkelijk.

Geen idee waar ik bang voor ben, misschien om heel hard op mn gezicht te gaan.

Het klopt dus allemaal wel smile

Groetjes valerie.
inge1983
inge1983 apr 9 '13
Misschien helpt het om te praten met mensen die dichtbij je staan.

Dingen los laten is ook niet makkelijk en dit heeft zijn tijd nodig om het daarna ook te laten helen.

Als je de dingen wat meer los hebt gelaten kom je er waarschijnlijk achter wat je echte angst is.
En misschien dat die angst door het loslaten ook wat minder wordt.

Groetjes
Inge
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 9 '13
Hoi Valerie,

In aanvulling op wat al aangegeven is,
komt bij mij ook het woordje 'zorgeloos in het leven staan' op. Het leven geeft altijd precies wat je nodig hebt. Je mag leren vertrouwen dat je altijd krijgt wat je aankunt en dat je altijd datgene krijgt wat nodig is ;-)

Beeld wat ik zie; ik zie je staan en je draait rondjes, om je heen zijn verschillende 'wegwijzerborden', zoveel keus. Je weet niet waar je heen wilt. Herkenbaar? Het voelt onrustig en een beetje draaierig.

Ik voel verder een blauwe energie over je heen, een soort van bescherming volgens mij en 'guidance'. Doet mij denken aan de Engelen energie. Heb jij daar iets mee? Of herken je jezelf daarin?

Tot slot, is het belangrijk dat je goed naar jezelf luistert op dit moment, dat je de stapjes zet die goed zijn voor jou. Blijf dicht bij jezelf ;-) Dat is de weg naar huis ;-)

Grtjs,
L'arbre de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki