Loading...
nl

vraag

inge1983
inge1983 apr 6 '13
Ik zit met een wat vreemde/ aparte vraag.

paar maanden geleden is mijn relatie uit gegaan.
Daarna heel erg gaan dromen over hem ( levensechte dromen/ bijna lijkend visioenen)
Dit gaande over mijn ex die alles op alles zet om weer terug bij elkaar te komen.
Nu hebben we echter geen contact meer met elkaar en sinds deze week is het gedroom ook op gehouden.
Ik heb thuis altijd een ekster die even binnen kijkt en dan weer na 5 a 10 min weg vliegt.
Ben dit als normaal gaan zien.
Gister was ik in de badkamer bezig en hoorde ik het gekrijs van een ekster en bleef door gaan tot ik de woon kamer in liep ( ong 10 min) de ekster keek me even aan en vloog weg.
Na een uur kwam die terug en bleef die weer zitten en naar binnen kijken.
Ik ben erg bezig om engelen aan te voelen en binnen te laten en mediteer nu ook dagelijks om me fitter te voelen.
Nu was ik vanmiddag weer even aan het mediteren met kaarsen en wierook aan
Ineens stonden Cupido en Maria voor me.
Ik voelde heel veel liefde binnen komen.
Volgens Cupido komt er hier vanavond bezoek ( altijd gezellig) maar volgens hem moet het mijn ex zijn die dan komt.
Mij lijkt dit apart maar Cupido heeft al een keer eerder iets gezegd wat later daadwerkelijk uit kwam, dus de twijfel om het twijfelen is er..

Nu was ik gaan na zoeken wat het inhield m.b.t. de ekster en blijkt dat deze met geluk en onverwacht welkom bezoek te maken heeft.
Kan iemand van jullie mij helpen of ik nu niet een beetje aan het door draaien ben en of dat wat hier nu gebeurt echt is?
Ik ben nogal een type onzeker in dingen die met mezelf te maken hebben.
Anderen advies geven lukt me altijd wel goed smile
Delen:
inge1983
inge1983 apr 6 '13
Ook zou ik vanavond naar een feest in Amsterdam gaan maar gister kreeg ik een hele sterke drang niet te gaan en heb ik ook alles afgezegd en dit kaartje die ik er voor had hals over de kop verkocht.
Terwijl ik normaal juist iemand ben die dit helemaal niet snel doet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki