Loading...
nl

schimmen op de muur?

vestaans
vestaans apr 4 '13
sinds een begin februari zat ik bij een nieuw iemand op de kamer om ff hallo te zeggen en koffie te drinken.
het was heel erg gezellig en ze was ook spiritueel en wicca.
maar we zaten te praten en opeens zie ik iets op de muur, het was een vrouw en een hele mooie smile
maar het was best wel spannend en ik zag haar gezicht wat ook mooi was, ik was best wel benieuwd wie of wat het was.
maar ze was zo verlegen denk ik dat ze alweer weg was.
sinds dien neem ik haar een paar keer waar, ik denk dat het mijn beschermengel is want ze lijkt als die vrouw in me dromen.
en gister zag ik een mannen figuur tegen de muur, maar ik vond hem een beetje eng. (mijn angst is ook mannen, dus mss komt het daar door)
ik vroeg aan haar voel je je zwaar? en ze zei ja en dat was een bevestiging.
ik wil tegen hun praten maar ze zijn dan meestal weg.

kennen jullie dit? want het is best wel vreemd
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 4 '13
Niet vreemd hoor ;-)

Mijn ervaring bij het zien van 'dingen, mensen,' buiten mezelf, waarin ik mezelf herken, is dat die 'dingen, mensen' vaak delen zijn van mezelf die ik buiten mezelf heb geplaatst. Dan heb ik er dus zoveel afstand van genomen dat ik het buiten mezelf heb gezet. De uitnodiging is dan om erachter te komen wat deze delen nodig hebben; Wat is het? Waarom is het buiten mezelf? En wat heeft het nodig om door mij gezien en gehoord te worden? Wat heeft het nodig om weer in mij te integreren.

Misschien is dit een technisch verhaal, maar dacht, laat ik het delen. Ik werd namelijk getrickerd door wat je zegt 'mannen, mijn angst is ook mannen'.
inge1983
inge1983 apr 4 '13
ik zie zelf vrij regelmatig schimmen, zo ook mijn eigen gids ( een mannelijke)

Concentreer je je dan ook op haar en is het dan ook rustig in die ruimte?
Als het "te"druk is kan het ook daardoor komen dat ze snel weer weg is.
Je zou dan gewoon thuis eens rustig kunnen gaan proberen contact met haar te leggen.
Zien hoe dit dan gaat.
Op zich is een beschermengel of gids nooit heel verlegen want zij kennen jou en willen graag met je communiceren.
vestaans
vestaans apr 4 '13
@L`arbe ik laat het ff tot me doordringen, nu is het nog een beetje wazig maar morgen weet ik wat het is. ik merk wel dat mijn angst voor mannen een klein beetje beter is geworden, maar een man hoeft mij niet aan te raken anders word ik helemaal gek in me hoofd.

@inge ja ik zie ook wel eens me vrouwelijke gids. ze is echt beeldschoon en lijkt op dolly parton smile
ja ze laat me zien op een andere kamer, maar op me eigen kamer nooit. ik heb gezegd dat alle zielen weg moeten maar zal zij zich dan ook verstoppen?
ik heb haar al 2 keer in me dromen gezien en ongetwijfeld wel vaker maar dat kan ik me moeilijk herinneren.
hahaha ja ze zeggen via anderen tegen mij dat ik hun moet vertrouwen, dat doe ik ook maar het vervelende is dat ik ze niet altijd kan zien.
ik ga zeker proberen contact met haar te zoeken, want ze is een ongelofelijke lieve vrouw ( gids ).
inge1983
inge1983 apr 4 '13
Kan je je dromen goed onthouden?
Want ze zal geheid via je gedroom een boodschap door geven en misschien is het dan een idee om dit op te schrijven en daarna na een paar keer dit te hebben na gelezen zal de boodschap vanzelf naar voren komen.

Ben even voor jou gaan "voelen" en ik voel dat door een bepaalde angst het nog niet lukt om ze "goed"te zien.
Dit heeft tijd nodig en wat altijd belangrijk is is dat je hart chakra en 3e oog open staat.
Ik zou zeggen laat het gewoon een keer helemaal op je af komen schrik niet en laat alles toe.
Het is goede energie en ze is er om jou te helpen!
vestaans
vestaans apr 4 '13
hey inge,

ja ik ben redelijk goed in dromen te onthouden. ik zal ze een keer opschrijven en er over nadenken.

ja er zit nog zeker een angst die ik maar al te goed weet. het is gebeurd toen ik 9 jaar was en ging staren, toen dat gebeurde ging ik waarschijnlijk in een trance en ben aangevallen door een negatieve ziel en hij wou denk ik mij probeerde te vermoorden.
hoe kan je je hart chakra en derde oog dan open houden?
want ik lees er zoveel over dat het me teveel word.
ik moet het ook op me af laten komen maar ik wil niet het zelfde meemaken als op me 9de.
ik ben ook heel blij met haar, en voor haar hoef ik me ook niet te verstoppen wie ik ben.
inge1983
inge1983 apr 4 '13

Je moet over je angst proberen te stappen van die negatieve ziel!
Dit belemmerd heel veel.
Heb zelf ook darklords enz naast mijn bed gehad en door verschillende negatieve energieën beïnvloed geweest waardoor ik een tijdje niet meer het verschil wist tussen goed en slechte.

Toen dat gebeurde heb ik even alles stil gezet om even helemaal blanco te worden.

Mediteren helpt hier wel heel erg bij en dan voel je vanzelf het goede bij je komen.

Hier een site waarin staat geschreven hoe je je chakra's kan openen.
Het is ook belangrijk dat je goed geaard bent anders komt er teveel op je af.

http://www.eclecticenergies.com/nederlands/chakras/openen.php
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 5 '13
Nou zo makkelijk is het ook niet, hoor...

Ik denk dat je chakra's openen iets is wat je niet mag forceren...
Misschien omdat ik een nare ervaring heb meegemaakt met mijn moeder, die haar kruinchakra heeft laten openen
(ze wilde beter inzicht in andermans leven)
Toen ik een jaar of 5 was, kwam ik uit school...
mijn moeder was helemaal wanhopig, stond te shaken...
Ik zag dat er een schim half in mijn moeder zat (via haar kruin)
Wat ik nog weet is dat haar ogen waren weggedraaid en dat ik haar handen vast pakte...
haar ogen draaide terug, en de schim zag ik langzaam weer uit mijn moeder gaan...
(ik handelde op een soort automatische piloot)
Het was best een enge ervaring als ik eraan terug denk

(mijn moeder is niet goed geaard, ik snap eigenlijk niet zo goed waarom iemand haar kruinchakra geopend heeft, terwijl ze niet geaard is)
het zal wel met geld verdienen te maken hebben?

Chakra's gaan langzaam open, door de dingen die je mee maakt
het inzicht in bepaalde dingen
de één heeft dit al heel snel, de ander heeft er misschien meerdere levens voor nodig...

is niet verkeerd bedoelt hoor wink
Maar het is mijn visie op dit onderwerp

Zien van schimmen, geesten, orbjes, entiteiten enz. bereidt je voor, voor iets wat nog groter is... zegmaar
Dit komt langzaam om je sterk te maken

als je van de een op de andere dag alles zou zien, wat we nu niet zien... volgens mij worden we stapelgek tongue

groetjes Moonflowertje wink
vestaans
vestaans apr 5 '13
hey moonflowertje,

ik wil het ook niet te snel laten gaan, ik ben nu vooral bezig om me te aarden en te beschermen tegen negatieve energieen.
ik ga het zeker dit leven nog zien, maar ik wil het zelf ook niet te snel.
mocht het zijn dat ik opeens veel ga zien dan heb ik geweldige gidsen die me begeleiden.
ik voel wel vaak tintelingen in me kruinchakra.

ja eerst lekker in me vel zitten en heel erg goed geaard zijn wil ik verder gaan.
inge1983
inge1983 apr 5 '13
ff mijn reactie erop

Ik bedoel ook echt niet dat het allemaal te snel moet gaan en dat het allemaal zijn tijd nodig heeft om het stuk voor stuk langzaam te laten gebeuren smile

Bij mij is alles wel vrij snel gegaan en dat heeft mij heel erg beïnvloed toen en daardoor was ik ff de draad kwijt, en met hulp van een vriend lukte het weer om alles op orde te krijgen.
inge1983
inge1983 apr 5 '13
Bij mij begon het allemaal dat ik ineens een vrouwelijke schim achter me aan zag lopen maar liep rechtdoor door een muur.
Apart gezicht dan.

En paar maanden later toen mijn oma was overleden stonden we met de hele familie in de aula om de kist.
Ik zag toen echter mijn oma niet liggen maar mijn oom die ik nooit heb gezien toen die was overleden en eigenlijk nauwelijks echt kon.
Ik was toen boos en zei zo maar dat me ouders tegen me hadden gelogen en dat ik dat soort grappen niet grappig vond.
Daarna ging het allemaal in een sneltrein vaart.
Op straat op de fiets ingehaald worden door schimmen die voorbij fietsen of lopen enz.
Ook begon ik in het latijns/ herbreeuws liedjes te zingen vraag me niet wat haha
vestaans
vestaans apr 5 '13
hahah ja dat is wel apart, maar wel mooi en bijzonder.

ik heb ook dat ik de blauwe vinvis het mooiste dier vind van de aarde, maar ik had dat dier nog nooit gezien tot me 12de, mss heeft dat iets met het vorige leven te maken.
soms is het hele bestaan een raadsel smile
inge1983
inge1983 apr 5 '13
haha ja was heel apart.
Latijns/ herbreeuws dingen eruit gooien doe ik nog steeds, blijken dan vaak teksten met bepaalde krachten te zijn...

Met dieren ben ik minder bekend heb wel zelf altijd iets met leeuwen gehad.
Die kracht die ze uitstralen enz.

En idd het is soms 1 grote raadsel / puzzel waarbij heel langzaam aan een stukje bij stukje op zijn plek valt
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 6 '13
winkdat is de juiste spirit Inge tongue

(daar heb je je hele leven de tijd voor wink)

ik weet ergens ook dat de mensen te klein zijn, om alles in zijn geheel te kunnen zien...
Ik bedoel te zeggen: Sommige mensen (best een hoop eigenlijk) geloven in wat in de bijbel staat...
en verder dan dat kijken ze niet...
Ze beperken zichzelf enorm...
In deze tijd is het de bedoeling ( voor mij iig wel) dat we ons daarvan losweken...
Niet het zelfde verhaaltje blijven herhalen... maar je eigen verhaaltje starten...

Dat vind ik dan hè?
Al vanaf het moment dat ik met de bijbel in aanraking kwam, kreeg ik het gevoel van: o nee hè, niet weer dat verhaal
(alsof het leven na leven met je mee wandelt)
Als mijn moeder er over begon werd ik gewoon kwaad!

ik bedenk me nu ineens dat ik dit stukje eigenlijk ben vergeten te onderzoeken tijdens mijn regressie sessies?!
waarom word ik zo kwaad?
Waarom voel ik zo'n tegenzin als het over de bijbel gaat smile

wat ik wel weet is: het maakt niet uit of je geloofd in de bijbel, naar de kerk gaat of niet...
het gaat erom wat ik doe, dat ik mijn leven leef, en de obstakels overwin... wat uiteindelijk leidt naar inzicht...
door schade en schande wordt je wijs,

smile
inge1983
inge1983 apr 6 '13
Idd ieder mens heeft zijn eigen geloof waar die in geloofd en dat is iets wat de mens van elkaar gewoon moet respecteren smile

Met de bijbel zelf heb ik ook niet veel.

Maar misschien komt het omdat ik ooit heb gevoeld/ gehoord dat de bijbel heel vroeger een ander soort boek was dan wat er nu op de markt is. smile
Ik zie het nu als een verhalen boek ipv waar het voor hoorde te staan.
Misschien dat daar je boosheid vandaan komt?

Vroeger was ik iemand die altijd alles wou bewijzen inmiddels weet ik beter en laat ik alles wat sommige mensen zeggen langs me heen gaan smile( over geloof enz)
Want hoeveel mensen zeggen nog wel niet dat spiritualiteit niet wetenschappelijk is onderzocht of denken dat het zweverig heid en in t uiterste denken ze dat het zwarte magie is...

Het enige dat het is en dat het geloof ook heeft is dat het allemaal met liefde te maken heeft wink
Een broer van mijn opa is pastoor en die zei ooit een keer dat god niet een persoon of iets dergelijks was maar dat het liefde en licht is, ik werd daar heel erg blij van laugh
vestaans
vestaans apr 6 '13
hahaha zijn we bij het geloof gekomen!

ik heb heel veel woede naar de bijbel zitten, altijd al.
maar weet niet waarom, op de basisschool lazen ze ook voor, maar ik luisterde toen er al niet naar.
ja ik respecteer ieders geloof, maar als ik naar mezelf moet spreken moet ik het eerst meemaken wil ik het geloven.

ja ieder heeft een eigen verhaaltje, vul het zelf in maar niet door iets.
ik ga stoppen met reageren want het borrelt bij mij.
Dolff
Dolff apr 7 '13
Shalom Inge,

Ik heb de chakra test gedaan (van je link een paar berichten terug).
Ik vind het moeilijk te begrijpen allemaal.

Wortel: open (56%)
Sacraal: onderactief (0%)
Navel: overactief (75%)
Hart: open (31%)
Keel: open (25%)
Derde Oog: open (25%)
Kruin: onderactief (-38%)

Arjan
inge1983
inge1983 apr 7 '13
hoi hoi,

Wat ik van de site begrijp is dat je op deze manier kan testen ( en neem het wel met een korrel zout denk ik)
in hoeverre je chakra's open staan en of je ze teveel of te weinig gebruikt/ stimuleert.
tenminste zo zie ik het hoor.

als je op wat betekend dit klikt krijg je wat meer uitleg per chakra smile

Groetjes Inge
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 7 '13
Het is de bedoeling dat alle chakra's in balans zijn...

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/138168/20.html

hier had ik de test ook al een keer geplaatst wink

en daar hebben we het ook over die balans wink

welke chakra's uit de toon springen, die hebben extra aandacht nodig...
Dolff
Dolff apr 7 '13
dus chakra's die onder en over actief zijn moeten open staan.
verloopt zo'n proces automatisch? of moet je er bewust aan gaan werken?

ik lees dat je je kruin chakra niet te ver moet openen, maar wat is te ver..
hoe weet je wanneer je goed geaard bent?

Arjan
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki