Loading...
nl

mijn eigen huis

linkie
linkie apr 4 '13
Vannacht gedroomd over mijn eigen huis.

Ik ben in de badkamer. Mijn jongste zoon zit in bad.
Ik lees een talengids en landkaart. Eerst engels daarna franse taal. Ik kan niet goed wijs uit de franse taal en probeer de weg te vinden en dat in het frans te begrijpen. Ik let maar weinig op mijn zoon die in bad zit. Mijn zoon is dwars en gooit zich achterover in het water, hij kan niet zwemmen en het water is te diep op zelf te kunnen opstaan. Mijn moeder staat naast het bad maar kan niets doen omdat ze last heeft van haar rug. Ik probeer bij het bad te komen (2 meter bij me vandaan) maar kan met moeilijk bewegen, ik voel me geblokkeerd....
dan wordt ik wakker helaas

De droom daarna begint in mijn slaapkamer, ik wordt wakker en ik ruik een brandlucht. Mijn oudste zoon is ook wakker geworden en ruikt ook de brandlucht. We gaan samen op zoek. De lucht komt van beneden. Ik ga alleen naar beneden. Er is brand op het fornuis. Ik ga naar boven en maak mijn man wakker en vraag hem de kinderen klaar te maken voor vertrek. Ik ga weer naar beneden en schat de situatie in, zet het gas uit, haal de brandende dingen weg,blus de brand en herstel de rust in huis. Ik ga weer naar boven en naar bed.

Ik wordt wakker en ga naar beneden, de woonkamer is totaal veranderd, het is opgeruimd en er staat een nieuwe bank en een soort hokker met poefjes eromheen.
Alles ziet eruit als nieuw.

Ik ga weer naar boven en de kamer van mijn oudste zoon is ook anders. We horen stemmen buiten en hij geeft aan dat hij moet wennen aan dit ALLES.
Weer in mijn eigen kamer slaapkamer heb ik zin om te vrijen. met mijn man. Dit doen we, maar hij moet steeds lachen omdat de houding ook heel maf is.

Als we daarna in bed zitten zeg ik tegen mezelf ik droom want mijn slaapkamer is anders. Ik ben me bewust dat ik droom en kijk goed om me heen. Boven aan de trap staat de duivel. Ik vraag aan mijn man of hij hem ook ziet en hij komt kijken. Ik ga erna toe. Ik vecht met hem maar bij is snel en het is moeilijk om hem echt te raken. Toch lukt het me steeds hem te raken. Tijdens het vechten ga ik zweven boven de grond. Hij zegt dat hij op zoek is naar een soort batterij dat ik niet ken. Ik zeg dat dat niet bestaat en vecht door, hij zegt dat hij dan vast in de verkeerde dimensie is. Hij verdwijnt. Ik heb hem verslagen. ik ga daarna weer naar bed.

ik wordt wakker in de slaapkamer en zit op mijn bed. Ik ben me weer bewust dat ik droom, de kamer is groter geworden en er staat een nieuw bed naast ons gewone bed. Mijn oudste zoon is er ook hij zit op de wasmand. Er staat een klok op de plaatst waar eerst een wasmand stond. Het is een ouderwetse staartklok die helemaal niet op een slaapkamer hoort. Dit zeg ik ook en daarna wordt ik echt wakker.


Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki