Loading...
nl

help

bertje
bertje apr 3 '13
hallo allemaal
sinds een jaar is mijn/onze relatie stukgelopen
nu heb ik het gevoel dat "we" nog niet klaar zijn met elkaar
laatst heeft ze mij nog gebeld .. en zonder 1 woord te zeggen opgehangen
en soms sturen we elkaar nog een sms
ook weer na dat laatste telefoontje ,met de mededeling dat ze per ongeluk mij had gebeld.
daarna nog wat smsjes over en weer
ik weet niet wat ik hier mee aan moet ...
is er nog toekomst voor haar en mij ?
wij hadden van begin af aan alle twee het idee tweelingzielen te zijn van elkaar
kan het zo zijn dat we voor elkaar bestemd zijn
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '13
Tweelingzielen krijgen steeds vaker de uitnodiging om elkaar los te laten, zodat je in jezelf kunt vinden wat je in de ander hebt gezocht. Vaak is datgenen wat je zo geweldig aan de ander vind, precies datgenen wat je ook in jezelf hebt.

Vind je eigen kracht zodat je dat niet aan die ander hoeft weg te geven.
bertje
bertje apr 3 '13
dus het is niet zo dat tweelingzielen "voorbestemd" zijn voor elkaar ?
waarom blijven we dan onbewust toch elkaar opzoeken .
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '13
Dat klopt inderdaad. In dit onderwerp kun je veel lezen over de tweelingziel:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/12983/Tweelingzielen_Zielsverwanten_.html
bertje
bertje apr 4 '13
Originally Posted By: JulienMoorrees
Dat klopt inderdaad. In dit onderwerp kun je veel lezen over de tweelingziel:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/12983/Tweelingzielen_Zielsverwanten_.html


dank je voor de link

ik heb het met verbazing doorgelezen , en veel punten van herkenning gezien .
ik noemde haar ook altijd "light of my life" want ze was/is ook het heldere lichtpuntje in m'n leven .
maar het spiegelen naar elkaar is bij ons het breekpunt geweest .
te veel confrontaties naar elkaar toe confused
maar als ik het goed heb gelezen blijft onze band voor eeuwig bestaan ?
verklaart dat m'n gevoel dat we "nog niet klaar zijn met elkaar" ?



L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 4 '13
Mijn eerste ingeving als ik jouw bericht zie, is:

'Wat is er nog niet uitgesproken?'
Weet niet waarom het in me opkomt, maar ik moet het even zeggen tegen je.

Je hebt het ook over een 'band'. Heb jij een energetische 'band' met haar? Iets waardoor jullie aan elkaar blijven 'plakken' energetisch?
Je zou kunnen onderzoeken in jezelf, hoe lang die 'band' er al is. Van waar op jou lichaam naar waar op haar lichaam, loopt die 'band'. Hoe lang is die er al? En waarom houd deze band jullie aan elkaar? Ik doe even een gooi; heeft dit met een Angst om Alleen te zijn? (aan jou om te onderzoeken).
bertje
bertje apr 7 '13
er zijn meerdere dingen nog niet uitgesproken ,maar daar heb ik vrede mee.

ikzelf ben eigenlijk helemaal niet spiritueel ingesteld, zij wel
ik kan alleen maar vertelen wat ik ervaar.
er is idd "iets" waardoor we elkaar toch weer opzoeken..(niet lichamelijk )
als ik het moet beschrijven lijkt het een soort elastiek zeg maar ,eerst ver weg dan weer kortbij
voor mij gevoel ken ik haar al heel m,n leven
en ze heeft mij verteld dat ze ook dat gevoel had

of het energetisch is weet ik ook niet. wel is het altijd zo geweest dat elke x als we elkaar aanraakte er tintelingen waren en dit was al voor we relatie kregen
en na verbreken van relatie hebben we elkaar nog een paar x ontmoet voor spullen te brengen en dat soort dingen ,en ook toen was het nog ,zo bv met hand geven ofzo

van mijn kant heeft het helemaal niks met angs om alleen te zijn te maken .
ik heb inmiddels een huis gekocht in het buitenland ,en vertrek deze zomer uit nederland .
maar ook al ben ik 1800 van nederland vandaan zijn er toch die telefoontjes /smsjes
en ja ze heeft ook m'n nummer in servië

ik zou ook graag weten waarom we aan elkaar blijven "plakken"
Kimmetje
Kimmetje apr 28 '13
Ik heb je bericht gelezen. Ik heb gezocht op youtube. je bericht lijkt hier heel veel op als je goed leest.

Ik bedoel er verder niks mee.

http://www.youtube.com/watch?v=Y0BLMp1Xbso

Dit is de link. Misschien heb je hier wat aan.
Spud
Spud apr 28 '13
Ik weet niet zo goed of je iets aan mijn reactie hebt, maar ik wil blijkbaar reageren dus laat ik mijn reactie daar maar zijn.
Mijn ervaring met tweelingzielen is, een verbintenis met iemand voelen die veel verder gaat dan een relatie. Het gevoel hebben om op dezelfde golflengte met iemand te zitten. qua voelen en denken.
En de les leren loslaten, want blijkbaar is het voorzien voor tweelingzielen om niet voor altijd bij elkaar te zijn, maar een tijdje in elkaars levenspad te mogen meelopen. Dat is mijn ervaring tenminste, en daarom vind ik het zo bijzonder om vaak te lezen dat tweelingzielen een relatie met elkaar aangaan. Daarin maak je het in mijn ogen nog een beetje moeilijker om los te komen van elkaar. Immers wie staat nu te juichen om afscheidt te nemen van zo´n verbonden gevoel met iemand?
Ik denk dus ook, dat jullie nog niet klaar zijn voor een leven zonder elkaar, en dat dat jou dat gevoel geeft dat er nog een verbinding is. Jullie hebben misschien wat meer ruimte en tijd nodig om los te komen van elkaar....
Spud
Spud apr 28 '13
Leuke link Kimmetje. grin
pleiaden
pleiaden apr 30 '13
Hoi bertje,
Ik kan alleen maar uit mijn ervaring praten...zelf ben ik net nieuw hier en me aan het ontwikkelen....moest hierop reageren, dus volg ik mijn gevoel
Jouw verhaal herken ik...
Het zogenaamde elastiekje....dat is voor mijn gevoel de lijn die le'arbre mooi omschrijft....(van jouw naar je tz) denk dat je hem wel voelt
Ik heb hem nog meer mijn tz
Mijn gevoel zegt me dat je nog gevoelens voor haar hebt klopt dat?En kan je haar nog niet los laten....ook al woon je in het buitenland die band blijf je voelen zolang je met elkaar via die lijn verbonden bent, vandaar het contact....denk dat als jullie echt uit elkaar willen je deze band/lijn denkbeeldig moeten oprollen en deze uit liefde moeten terug geven aan elkaar,
Het is aan jouw wat je ermee doet
Groeten van roelof wink
Inderdaad spud.....het is een mooie link kimmetje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki