Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

admin
admin mrt 25 '13
smileHet is al ruim 8 jaar geleden dat iemand mijn foto las. Deze foto is van afgelopen week. Waarom ik deze foto heb gekozen, vertel ik niet. Ik wil jullie graag een 'lege' start geven qua woorden en gevoel.

Ik ben benieuwd wat jullie oppakken. smileAlles is welkom! x Maartje
Delen:
admin
admin mrt 26 '13
Hoi Maartje,

Ben jij dit of ben jij het meisje op de profielfoto?

Groet
admin
admin mrt 27 '13
Ik begrijp je vraag, maar ik ben beiden. Ik weet dat er veel verschil in zit, maar de beiden vrouwen ben ik toch echt zelf! smile
Marjanne
Marjanne mrt 27 '13
Je bent ergens klaar mee, afgerond. Een periode afgerond of van iets of iemand afscheid genomen. Ik voel een 'zacht verdriet' bij je, een emotie waar de scherpe kantjes van af zijn. Acceptatie van wat is. Ik hoor letterlijk: stap er maar in, in het ongewisse, je houdt van avontuur en nieuwe ervaringen, met hart en ziel verlang je daar naar. Het oude afgeworpen.
Voor mijn gevoel heb je veel losgelaten, vooral ook geleerd hóe je los moet laten wat jou niet meer dient. Of een persoon loslaten die niet meer past in jouw huidige ontwikkelingen.
Je spirituele bewustzijn is aan het ontwaken, je gevoeligheid breidt zich uit nu je zachter bent en jij je hart durft te openen. Een gigantische ontwikkeling heb je doorgemaakt, hard gewerkt..Na hard werken is het goed rusten smileNeem die rust bijvoorbeeld dmv meditatie. Ik hoor: 'Kom maar, pak de hand die naar jou wordt uitgereikt, je hoeft het niet alleen te doen. Samen gaat het zoveel beter.'

Een mooi oprecht mens, zuiver en oprecht. Ga ervoor, zet die twijfels opzij.
admin
admin mrt 28 '13
Hi Marjanne, laugh

Dank je wel voor je tijd. Ja, klopt helemaal. Ik heb eindelijk mijn exen achter me gelaten. 2012 begon met een gebroken hart, maar 4 dagen later kwam ik mijn huidige vriend tegen. Vanuit een paar maanden vriendschap, want ik wilde niet weer mijzelf in een relatie storten..., kregen we steeds meer. Eigenlijk was er gelijk al een boel liefde, maar daar moesten we nog even achter komen...nouja, eerlijk gezegd, moest ik nog even de moed vinden om mijn alles in de band te leggen. Nu weet ik dat hij minstens een groepsziel is... soms denk ik zelfs dat hij mijn tweeling is, maar ik durf dat eigenlijk niet te geloven. Het idee van dat hij ooit overlijd en ik alleen verder moet hier vind ik vreselijk. Wil hem voor altijd bij me houden. Ik heb hem eindelijk gevonden, deze mooie man, mijn lieve man! wink

Niels was gelijk al gek op mij. Hij heeft mij al door heel veel rottigheid heen geholpen. Ik heb geen last meer van zware depressies en wanneer ik hem nodig heb, is hij er voor me. Altijd. Gisteren zei hij nog vanuit het niets: Lief, je hoeft het niet alleen te doen. Je hebt mij toch! (wat volgde met een knipoog en een super mooie smile) ^^

Op het moment ben ik werkloos. Ik ben dol op illustreren en het liefst zou ik nonstop bezig zijn met kinderboeken schrijven en illustreren, maar ik ben niet goed genoeg...zeggen ze. Ik moet nog zoveel leren...weet ik! Laatst werd ik geweigerd bij een Nederlands forum voor illustrators. (Ik was aangenomen, maar werd toen weer afgeketst) smirkIk ben niet professioneel genoeg. confusedZoveel mensen uit mijn omgeving begrepen dat niet. smirkconfusedeekcrazyDe meesten waren zelfs boos tongueHet voelt heel fijn om daarin gesteund te worden. Ik ga gewoon door. Kan niet anders. Het zit in me. En het voelt goed om alles op papier te zetten.

Op het moment wacht ik tot ik wellicht wordt uitgenodigd voor een tweede gesprek in de zorg. Ik wil helpen, dat kan ik goed en doe ik graag.

Ik heb inderdaad een soort van rust gevonden. Heel fijn, veilig en warm. Ik heb zoveel minder last van woedeaanvallen (omdat ik de onmacht niet goed aankon dat de wereld soms zo verknipt is en ik daar helemaal niets aan kan doen)

Ja ik kan me goed vinden in hetgeen je verteld en begrijp precies hoe het wordt bedoeld. Dank je wel smilex

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki