Loading...
nl

Verandering

MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 18 '13
mijn droom:

ik was op een akker- het viel me op dat de grond mooi schoon was
ik reed over de akker, en maakte sporen
(rechte strepen)


een jongen was naar een kliniek om te veranderen
we gingen hem ophalen...
op het momont dat we stonden te wachten, begreep ik dat hij zijn geslachtdeel
kwijt was... dit werd namelijk als een soort van tofee naar buiten gebracht...
later zag ik een vrouw naar buiten komen...
ze was zo blij, zo vrouwelijk en prachtig
Ik was ook blij, voor haar

wat zal de boodschap zijn?

groetjes Moonflowertje
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 18 '13
Wat een droom Moonflowertje!

Akker en de grond waar je over rijdt, zou ik zien als jou weg die je aflegt hier op de aarde. Netjes in een rechte lijn.

Maar volgens mij mag er iets veranderen daaraan: in je droom wordt dit volgens mij uitgelegd op het moment dat je naar die kliniek gaat.

Op jou weg naar de kliniek staan twee figuren centraal: een jongenMan en een vrouw. Ik zou dat interpreteren als het mannelijke en vrouwelijke in jezelf.

Een manfiguur wat in je droom zijn geslachtsdeel kwijtraakt, staat volgens mij voor het verlies van 'kracht en vruchtbaarheid'. De kracht en vruchtbaarheid die je in jezelf nodig hebt om dingen te kunnen bereiken/manifesteren in je leven.

De trofee gaat over 'erkenning' voor je harde werken en voor het nemen van een besluit. Het kan je aansporen om een bepaald pad door te zetten.

Ik denk dat als je oplost, wat je kwijt bent geraakt, dat dan het mannelijk en vrouwelijk in jezelf meer in balans kunnen komen.

De Vrouw staat denk ik voor het vrouwelijk in jezelf.

Vind het een lastige droom, maar ik hoop dat je er iets mee kan?

Lfs

L'arbre de vie


MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 19 '13
Bedankt wink

er was nog meer in de droom, alleen op het moment dat ik het me herinner, ben ik het ook weer kwijt, haha
typisch een droom...

ja er staat iets te veranderen, in mijn leven (spannend shocked)
ik laat het maar gewoon op me af komen, want ik weet dat vluchten of vechten geen zin heeft wink

groetjes smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 19 '13
Youre welcome!

haha, jaa dat heb ik ook altijd met dromen. Volgens mij onthoud je altijd de dingen die het meest belangrijk zijn.

Oeeiw spannend Moonflowertje! Ben benieuwd wat de verandering gaat zijn:D
tinkernel
tinkernel mrt 20 '13
Origineel bericht van: MoonFlowertje
mijn droom:

ik was op een akker- het viel me op dat de grond mooi schoon was
ik reed over de akker, en maakte sporen
(rechte strepen)


een jongen was naar een kliniek om te veranderen
we gingen hem ophalen...
op het momont dat we stonden te wachten, begreep ik dat hij zijn geslachtdeel
kwijt was... dit werd namelijk als een soort van tofee naar buiten gebracht...
later zag ik een vrouw naar buiten komen...
ze was zo blij, zo vrouwelijk en prachtig
Ik was ook blij, voor haar

wat zal de boodschap zijn?

groetjes Moonflowertje


Dag Moonflower,

Ik kon het niet nalaten om mijn visie op je droom los te laten.

Het eerste droom gedeelte over de akker die je zo mooi omschrijft, linkt naar het droomsymbool van 'vruchtbaarheid' . De rechte sporen zeggen letterlijk: je bent op het juiste spoor oftewel je bent op het juiste moment op de juiste plek.

De geslachts-verandering die jij waarnam linkt voor mijn gevoel naar het getal 3.
Een jongen heeft XY chromosomen en een meisje XX. XY is numerologisch 4 en een meisje (vrouw) 3.

Wat betekent en wat is de boodschap in je droom?

Voor je ligt een vruchtbaar jaar (de akker in je droom!). De komende maanden staan geheel in het teken van creatieve veranderingen. Vreugdevolle kansen zullen zich voortdoen zodat je kunt groeien. Benut de kansen die zich zullen aanbieden. Het is een gunstige tijd voor een nieuwe en veelbelovende start. In eerste instantie moet je jezelf profileren. Gun jezelf ook deze kans. Stel je open voor vruchtbare impulsen die je leven rijker en mooier kunnen maken. Iets waarmee jij langere tijd rondloopt, kan nu een concrete vorm krijgen en je nieuwe vervulling schenken. (geslachtsverandering in je droom!) Vertrouw op de behulpzame en helende krachten van de natuur (je rechte spoor in je eigen gecreëerde akker).

Dank je wel voor het delen.
Kan je hier wat mee MoonFlowertje?

Tinkernel
smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 20 '13
Bedankt Tinkernel

Het zou inderdaad wel goed zijn voor mij,
ik begin in een negatieve spiraal te raken
(ik begin me bewust te worden dat ik depressief ben geworden)
ik hoop dat het een winterdepressie is smile

bedankt voor deze heldere kijk wink

groetjes
tinkernel
tinkernel mrt 21 '13
Sterkte Moonflowertje.. jijzelf zal ongetwijfeld weten dat aan 'alles' een eind komt;

By the way: je droom is een zeer positieve creatieve droom dus ik 'zie' een prachtige kans voor je Zelf!

groet,
wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki