Loading...
nl

Hatsjie Hatsjie seizoen

L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 15 '13
Hoi allemaal,

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die allergieen of hooikoorst hebben gehad en daarvan zijn genezen; door bijvoorbeeld andere voeding te eten, of door een bepaalde therapie, of door optie:....

Ik geloof er nog steeds in dat zo'n allergie of hooikoorts door iets komt in jezelf, dus dat het een uiting is van iets... en dat je dat echt wel kan beinvloeden zelf. Ik heb alleen die oplossing nog niet gevonden.

Heeft iemand tips/suggesties :-D?

grtjs,
L'arbre de vie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 15 '13
Ja ik ben ervan genezen doordat ik meer ruimte voor mezelf ben gaan nemen. Adem staat voor ruimte voor jezelf en als je tekort hebt aan adem, heb je dus eigenlijk een tekort aan ruimte voor jezelf.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 17 '13
Je groeit er overheen wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 18 '13
Thnx allebei voor jullie feedback.

@Julien, Ruimte innemen herken ik inderdaad wel.

@Moonflowertje, ik hoop het. Zou erg fijn zijn.

Lfs
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 3 '13
Hoi allemaal,

ik dacht ik blaas dit topic nieuw leven in.

Ik vroeg me af of er nog aanvullende tips zijn van mensen die op dit moment last hebben van hooikoorts of bezig zijn met een behandeling om er vanaf te komen. Ben wel benieuwd!

Grtjs
Beschermengel
Beschermengel mei 3 '13



Ik heb er nog geen last van, hopen maar dat het wegblijft...ik heb er niets voor gedaan geen behandeling ofzo. Vorig jaar ook geen last ervan gehad terwijl ik toch heel veel jaren er wel last van had. Tranende ogen en niesbuien en zogenaamd verkouden wat ik dus niet was maar wel de sympthomen.

Dus misschien ben ik ook genezen ervan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki