Hallo,
Ik ben Melissa en ik ben 29 jaar oud.
Ik ben heel spiritueel opgevoed. Heb heel wat bizare dingen meegemaakt. B.v. toen mijn zus 16 was, kon zij met mijn moeder in gedachten praten terwijl zij op school zat en mijn moeder aan het werk. Mijn moeder dacht bijvoorbeeld; Als mijn oudste van school komt, vraag ik of ze snel naar de winkel wil gaan voor een kilo rijst. Mijn zus kwam van school thuis, met de kilo rijst.. en vroeg, deze merk is goed toch ma? Dit gebeurde zo vaak, dat mijn moeder ten allertijde wist wat haar dochter uitspookte... Dit wilde mijn moeder niet meer, want haar dochter werd een jong volwassene en hoefde niet al haar geheimen te weten, zonder dat het zelf verteld werd...
Ik heb al jaren dat mijn ziel wil uittreden. In het begin heb ik dit niet doorgehad en dacht dat er iemand of iets was die me uit mijn lichaam duwde om bezit ervan te nemen. Ik heb er niks mee gedaan alleen maar tegen gevochten. Afgelopen weken gebeurd het regelmatig en dacht in eerste instantie dat er iets mis was met me lichaam. Het uittreding werd namelijk steeds sterker. Ik lig in bed en me hele lichaam trilde, maar als ik naar me arm keek lag hij doodstil naast me... Harde gezoem alsof je verdoofd word en dat tintelingen... maar wilde nooit de stap nemen om uit te treden, ik dacht immers dat ik gewoon ziek ben, en dat mijn lichaam dat aan gaf... Nu heb ik veel op deze site en meerdere informatie gehaald. Ik ben nu ervan overtuigd dat mijn ziel uit mijn lichaam wil/kan.
3 dagen geleden voelde ik alles weer opkomen. Het geruis, trillingen en gewoon echt shaken in mijn bed terwijl mijn lichaam stil is.. proberen te roepen, maar geen geluid. Ik durfde mijn ogen niet te openen, en dacht toen: Ga maar.... Ik voelde me zelf ophoog gaan ( ik durfde nog steeds niet te kijken) Ik voelde mij door het plafon heen gaan.. misschien klikt dit een beetje raar, maar voelde echt het beton.. maar ging er toch dwars doorheen... Ik schrok dat ik alleen door het denken weg kon gaan... dacht aan alles te gelijk... heel veel plaatsen en was bang dat mijn ziel in de war raakte en dacht toen alleen nog maar: Ik wil terug, alsjeblieft ik wil terug.... Ik voelde mij zelf weer omlaag gaan, ik bleef rustig ookal vond ik het eng... Ik lag weer, deed mijn ogen open en ging recht opzitten (met mijn lichaam)
Ik ben de volgende dag meteen achter de pc gekropen om meer ervaringen te lezen, en hoe zij wel rustig uittreden... Ik wil dit gaan doen! Waarom? Ik wil met andere zielen praten... als ik met mensen praat, probeer ik hen altijd te helpen met welke struggle ze ook lopen.. ik wil weten of ik als ik met hun ziel praat, hen nog beter begrijp en misschien nog wel beter kan helpen... En hoe eerlijk mijn ziel is ben ik ook in het leven, ik zal mijn vrienden, kennissen of familie eerst om toestemming vragen of ik hun ziel mag bezoeken. Maar eerst kijken of de uittreding gaat lukken, ook ik wil eerst van mijn beschermengelen steun hebben... het is toch iets onbekend als het de eerste keer lukt, waardoor het toch een beetje eng is.. Maar als mijn beschermers er zijn, ben ik veeeeeeel minder bang. Dus Kar en Ma Ik hoop dat jullie mij willen ondersteunen.
En zijn er mensen die ervaring hebben met het praten van andere zielen hoor ik dat maar al te graag.
Groetjes en Love, Melissa