Loading...
nl

Uittreding

KarmaLove
KarmaLove mrt 13 '13
Hallo,

Ik ben Melissa en ik ben 29 jaar oud.
Ik ben heel spiritueel opgevoed. Heb heel wat bizare dingen meegemaakt. B.v. toen mijn zus 16 was, kon zij met mijn moeder in gedachten praten terwijl zij op school zat en mijn moeder aan het werk. Mijn moeder dacht bijvoorbeeld; Als mijn oudste van school komt, vraag ik of ze snel naar de winkel wil gaan voor een kilo rijst. Mijn zus kwam van school thuis, met de kilo rijst.. en vroeg, deze merk is goed toch ma? Dit gebeurde zo vaak, dat mijn moeder ten allertijde wist wat haar dochter uitspookte... Dit wilde mijn moeder niet meer, want haar dochter werd een jong volwassene en hoefde niet al haar geheimen te weten, zonder dat het zelf verteld werd...

Ik heb al jaren dat mijn ziel wil uittreden. In het begin heb ik dit niet doorgehad en dacht dat er iemand of iets was die me uit mijn lichaam duwde om bezit ervan te nemen. Ik heb er niks mee gedaan alleen maar tegen gevochten. Afgelopen weken gebeurd het regelmatig en dacht in eerste instantie dat er iets mis was met me lichaam. Het uittreding werd namelijk steeds sterker. Ik lig in bed en me hele lichaam trilde, maar als ik naar me arm keek lag hij doodstil naast me... Harde gezoem alsof je verdoofd word en dat tintelingen... maar wilde nooit de stap nemen om uit te treden, ik dacht immers dat ik gewoon ziek ben, en dat mijn lichaam dat aan gaf... Nu heb ik veel op deze site en meerdere informatie gehaald. Ik ben nu ervan overtuigd dat mijn ziel uit mijn lichaam wil/kan.

3 dagen geleden voelde ik alles weer opkomen. Het geruis, trillingen en gewoon echt shaken in mijn bed terwijl mijn lichaam stil is.. proberen te roepen, maar geen geluid. Ik durfde mijn ogen niet te openen, en dacht toen: Ga maar.... Ik voelde me zelf ophoog gaan ( ik durfde nog steeds niet te kijken) Ik voelde mij door het plafon heen gaan.. misschien klikt dit een beetje raar, maar voelde echt het beton.. maar ging er toch dwars doorheen... Ik schrok dat ik alleen door het denken weg kon gaan... dacht aan alles te gelijk... heel veel plaatsen en was bang dat mijn ziel in de war raakte en dacht toen alleen nog maar: Ik wil terug, alsjeblieft ik wil terug.... Ik voelde mij zelf weer omlaag gaan, ik bleef rustig ookal vond ik het eng... Ik lag weer, deed mijn ogen open en ging recht opzitten (met mijn lichaam)

Ik ben de volgende dag meteen achter de pc gekropen om meer ervaringen te lezen, en hoe zij wel rustig uittreden... Ik wil dit gaan doen! Waarom? Ik wil met andere zielen praten... als ik met mensen praat, probeer ik hen altijd te helpen met welke struggle ze ook lopen.. ik wil weten of ik als ik met hun ziel praat, hen nog beter begrijp en misschien nog wel beter kan helpen... En hoe eerlijk mijn ziel is ben ik ook in het leven, ik zal mijn vrienden, kennissen of familie eerst om toestemming vragen of ik hun ziel mag bezoeken. Maar eerst kijken of de uittreding gaat lukken, ook ik wil eerst van mijn beschermengelen steun hebben... het is toch iets onbekend als het de eerste keer lukt, waardoor het toch een beetje eng is.. Maar als mijn beschermers er zijn, ben ik veeeeeeel minder bang. Dus Kar en Ma laughIk hoop dat jullie mij willen ondersteunen.

En zijn er mensen die ervaring hebben met het praten van andere zielen hoor ik dat maar al te graag.

Groetjes en Love, Melissa
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 13 '13
Dag Melissa,

Waarom heb jij uittreden gekoppeld aan 'contact maken met andere zielen'?

Je kunt namelijk prima contact maken met andere zielen, vanuit jezelf, terwijl je zelf in je lichaam bent.

Ik zie dat spiritualiteit vaak verbonden wordt aan 'uittredingen' en dat soort ervaringen, maar spiritualiteit gaat vooral om 'aarding' en vanuit die 'aarding' de verbinding te maken met de ander/of de andere ziel.

Ik merk uit je verhaal dat je heel erg de neiging hebt om niet in je lichaam te zijn en vooral weg te gaan uit je lichaam. Heb jij al inzicht erin waarom dat zo is? Waarom mag of kan jij niet volledig hier zijn? Of waarom laat jij je uit je lijf duwen?

Melissa, je hebt er in dit leven voor gekozen om te Incarneren! Om de weg van boven naar beneden te maken, om hier helemaal te Zijn. Je bent welkom ;-)

Uittreden is echt gevaarlijk. Wat als jij je weg niet terugvindt in je lichaam? Ik heb daar al meerdere malen verhalen over gehoord, en dat moet je echt niet willen:S

Mijn advies: leer alsjeblieft wat het is om ge-aard te zijn, om volledig je lichaam te bewonen. Als je dit niet kunt, en je treedt uit, is het maar de vraag of je nog wel helemaal terugkomt.

KarmaLove
KarmaLove mrt 15 '13
Hallo L'arbe de vie,

Hartelijk dank voor je berichtje. Ik begrijp wat je bedoeld en neem je bezorgdheid serieus. Je bent niet de enige in mijn omgeving die zo reageert.

Ik heb vaak het gevoel dat als ik met mensen praat hun ziel raak. Maar ik praat niet met hun ziel. Ik zie een ziel als iets puurs en zonder schaamte. Die niets anders dan waarheid kan spreken, ookal is het niet fijn het te horen.

Het is niet zo dat ik liever uit mijn lichaam wil zijn dan erin. Maar heb zeker vragen en ik hoop gewoon dat mijn "Gardians" mij kunnen helpen. Ik weet dat ze er zijn, ik voel hun bescherming heel vaak. (moeilijk uit te leggen)

Zoals ik eerder aangaf ben ik spiritueel opgevoed. Ik weet niet of je het zo kan noemen, maar weet even geen andere benaming. Het zit in mijn familie... Mijn moeder, mijn zus, ik en nu zelf mijn zus haar dochtertje van 4 begint al. Gelukkig gaat mijn zus er goed mee om en maakt er geen Taboe van. Mijn nichtje kan haar moeder alles vertellen wat zij ziet en hoort zonder dat ze voor gek of zo verklaard wordt. Maar mijn zus "pushed"het ook niet. Ze gaat haar dochtertje dus niet talloos ondervragen. Als je wil heb ik voorbeelden van wat ik bedoel, maar misschien heb je dat niet nodig en begrijp je het wel.

Ik ben blij dat ik een lichaam heb en dat ik leef hier op aarde. Ik "denk"dat ik juist leef, en juist geef (onvoorwaardelijke liefde, zonder oordeling) Maar weet dat natuurlijk niet zeker.

Het is niet dat ik alleen maar wil uittreden omdat het me leuk/spannend/mooi en puur lijkt, maar op een manier contact te kunnen leggen met mijn beschermengelen. Ik weet ook niet of dat wel mag, maar wil het zelf heel graag vragen. Ik heb een 6e zintuig zeg ik altijd, en dat is mijn gevoel. Dus wat ik eigenlijk wil zeggen is, het gaat mij niet alleen om uittreden. uittreding is 1 ding van de vele, en wil daar meer energie in steken dan ontkennen dat het er is.

Ik begrijp echt wat je bedoeld en geloof ook wel dat het gevaarlijk is. Maar wil sowieso niks doen als mijn Engelen me niet komen steunen. (dan is mijn vraag ook meteen beantwoord of het uberhaupt wel mag wink)

Ik zal je Advies zeker opvolgen, daarom ben ik ook lid geworden van deze website. Om mijzelf hierover meer te laten informeren. Het is me trouwens nog niet gelukt, ben ook wel een beetje bangig. Ik wil eerst helemaal gerust zijn (niet meer angstig) en dan ooit proberen Met mijn Gradians anders niet.

Veel Liefs Melissa
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 15 '13
Hoi Melissa,

jij ook dank voor je berichtje grin. De 'beschermende moeder' stond even op in mij...

Wat fijn dat je bent opgegroeid in een gezin waar 'spiri dingen' als normaal gezien worden en geaccepteerd. Komt wel ten goede van je eigen ontwikkeling denk ik, daar is dan meer ruimte voor. Zou ik ook wel leuk gevonden hebben, kun je het tenminste met elkaar hebben over dingen die echt belangrijk zijn hihi!

Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is hoe het contact met jouw gardians en beschermengelen op dit moment voor jou is?

Want wat ik me namelijk zelf afvraag, is of dat contact anders is als je bent uitgetreden? Wat zou de toegevoegde waarde daar van zijn (vraag in het algemeen hoor)?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 16 '13
Hey Melissa...

Voor mijn gevoel maak je het jezelf moeilijk, wetende dat wanneer het nodig is om uit-te-treden, dit vanzelf gaat wink

Quote:
3 dagen geleden voelde ik alles weer opkomen. Het geruis, trillingen en gewoon echt shaken in mijn bed terwijl mijn lichaam stil is.. proberen te roepen, maar geen geluid. Ik durfde mijn ogen niet te openen, en dacht toen: Ga maar.... Ik voelde me zelf ophoog gaan ( ik durfde nog steeds niet te kijken) Ik voelde mij door het plafon heen gaan.. misschien klikt dit een beetje raar, maar voelde echt het beton.. maar ging er toch dwars doorheen... Ik schrok dat ik alleen door het denken weg kon gaan... dacht aan alles te gelijk... heel veel plaatsen en was bang dat mijn ziel in de war raakte en dacht toen alleen nog maar: Ik wil terug, alsjeblieft ik wil terug.... Ik voelde mij zelf weer omlaag gaan, ik bleef rustig ookal vond ik het eng... Ik lag weer, deed mijn ogen open en ging recht opzitten (met mijn lichaam)


Ik heb ongeveer hetzelfde ervaren,
Bij mij kwam het door angst/paniek
Het lichaam is zo gemaakt, dat als je zo verschrikkelijk bang bent of zo'n verschrikkelijke pijn hebt (ik weet ff geen andere voorbeelden te noemen) dat je geest even naast je lichaam gezet wordt...
Denk maar aan een ongeluk waar je zo'n klapper maakt dat je buiten bewustzijn raakt (bewusteloos)
Ook komt het vaak voor bij boksen... knock out

Bij mij gebeurde het omdat mijn hart ineens op hol sloeg toen ik op bed lag
op dat moment dacht ik dus echt dat ik een hartaanval kreeg, deze angst sloeg om in paniek
toen ik me wou omdraaien en merkte dat ik me niet meer kon bewegen...

Ik heb het al eens eerder geschreven op merudi (het is namelijk een heel verhaal, en toch duurde het niet lang)
ik zoek het ff op voor je...

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/125805/BDE_bijna_dood_ervaring.html#Post125805


Hier ook een filmpje, die ik persoonlijk heel mooi vind
(een positieve manier van eruit gaan, door het verdriet van een vrouw die haar man moest missen)
en uiteindelijk tot inzicht kwam (want dat is het belangrijkste "inzicht" )
http://www.youtube.com/watch?v=aB7ASGpFwU8&feature=related

zelf heb ik het niet bewust kunnen sturen, (ik ben blij dat ik in het leven sta wink)
En alle contacten met gene zijde komen binnen via mijn gids
Die gebruikt mijn kanalen waardoor hij mij info geeft...
Vaak door mijn gedachten, het is verwarrend soms, omdat het lijkt alsof je het zelf denkt
Maar ik vraag- en krijg antwoord in mijn eigen gedachten
Alleen de antwoorden had ik echt zelf niet kunnen bedenken!
het is vaak erg simpel... zo simpel dat je erover heen kijkt, en daardoor zie ik het dan niet

Als je goed contact met je gids hebt, dan ben je er al half uit wink
Gids zit in het onderbewuste... daar komen wij samen
Mijn gids staat met 1 been in mijn onderbewuste en en de andere been staat in/aan gene zijde
ik sta met 1 been in dit onderbewuste en met de andere been in het leven...
het is een soort van ruimte tussen de 2 belangrijkste poorten die ook wel het hart-chakra genoemt
wordt ( de poort naar buiten (leven) is groen, de andere poort is roze (welke ik vergelijk met onvoorwaardelijke liefde zoals een
moeder van haar kinderen houd, moederliefde)

Groetjes Moonflowertje wink
KarmaLove
KarmaLove mrt 16 '13
Hallo L'arbe de vie,

Graag gedaan winkGeeft niet, ik begrijp je en vindt het ook wel fijn dat je eerlijk bent en niet naar mijn mond praat.

Klopt, doordat ik op jonge leeftijd mee te maken kreeg. Al was ik het zelf niet maar mijn zus of moeder. Kon er gepraat worden wat er gebeurde met je en wat je misschien zag en wat je voelde. Het is heel fijn idd, en sta daarom ook open voor zulke dingen. Niet meteen weg drukken van "zal wel toeval zijn". Er werd ons ook geleerd als je bang werd wat je dan moest doen of zeggen tegen b.v. een overleden iemand die jou voor de laatste keer kwam bezoeken om afscheid te nemen.

Er zijn natuurlijk momenten dat je denkt "Serieus!! Is this for real?!? en je hebt af en toe twijfel en laat je het maar toeval zijn. Maar heb zoveel dingen meegemaakt dat ik zeker weet dat het er is. (spiri kant)

Mijn contact met mijn Gardians/beschermengelen: Ik voel ze, de ene keer sterker als de andere. Ik praat tegen hun, hard op en in gedachten. Maar bij dat laatste krijg ik natuurlijk geen hoorige antwoord... Misschien op een andere manier ( via het universum; iemand die langs loopt en je waarschuwt, flikkerende straatlampen, iemand die wat zegt of doet zonder dat ze zelf doorhebben wat ze zeggen of doen) maar die zie ik dan niet altijd.

Ik weet natuurlijk niet het verschil, maar ik denk dat als ik ze met uittreding hen spreek vraag en antwoord krijg. dus rechtstreeks en niet via het universum. Maar wil het wel voorzichtig doen, en ik weet niet of ik wel contact mag leggen op die manier met mijn Gardians. Ik behandel mijn wereld met respect, dus die van hun ook. Ik kom alleen maar op bezoek. De toegevoegde waarde eraan is voor mij persoonlijk denk ik. Om dat ik al zo spiritueel ben of er misschien een doel is. Ik heb vragen over mijn eigen ziel.

Ben nieuwsgierig maar ook beetje banig... Hahaha zal dat altijd blijven houden.
KarmaLove
KarmaLove mrt 16 '13
Hallo MoonFlowertje,

Bedankt voor je berichtje.

Ik kan helaas niet zeggen dat dat bij mij het geval is. Het komt niet door een ongeluk of harde klap of zo iets. Dat ik tot nu toe heb meegemaakt de dagen dat dat gebeurde waren net als anderen. Gewerkt, gekookt, gegeten, tv gekeken en gaan slapen. dus niet veel bijzonders die dag. Maar op het begin dacht ik niet aan uittreden. Ik dacht er iets was die mijn lichaam wilde overnemen. Ik maakte mij daar bang van. Niet serieus aan gedacht behalve de ene laatste keer. Het stukje van 3 dagen geleden.... is de laatste keer en bewust gedacht aan uittreding.

Misschien maak ik het mezelf moeilijk, maar misschien is er geen eens een makkelijke weg. Ik heb geduld, dus ik neem mijn tijd. En wil het pas bewust proberen als ik er echt zelf vindt dat ik er klaar voor ben.

Dank je wel dat je jou ervaring met mij hebt gedeeld. En je uitleg over het onderbewuste. Ben daar ook veel mee bezig in mijn leven. Vind het echt gaaf dat je in gedachten met je Gids kan praten. Ik praat ook veel ingedachten met mijn Gardians, maar durf niet te zeggen dat zij terug praten. Soms geef ik zelf antwoord en stel ik weer een vraag boven op. Maar kan dan niet zeggen dat het antwoord door hen word gegeven.

Groetjes, Meliss
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 17 '13
smile
Ik herken mijn gids aan de manier waarop hij dingen verteld
... vaak zo simpel, zo emotieloos, zelfs een beetje "bitchachtig"
Maar het klopt altijd, en het is ook wel wijs
Die wijsheid komen echt niet uit mijn hersenen... eerder uit mijn onderbewuste, waar hij ook gedeeltelijk in woont...

Tja, ik kan je niet helpen met uittreden shocked
Ik kan je wel vertellen dat het ook niet hoeft wink
voor de communicatie met iemand die is overleden zal je in je lichaam moeten zijn...
De overleden persoon kan alleen maar via jou kanalen iets zeggen
tegen je, net als je gids...
er bestaat wel zoiets als band-opnames van geesten, maar ik weet dat dit onzin is...
Een overledene heeft geen lichaam meer... dus kan niet praten zoals wij dat kunnen...
Wel kan hij jou iets vertellen, alleen door jou heen
Hij/zij stapt in jou energie... (ik weet niet precies hoe?)
Maar jij bedenkt het, (het komt door jou gedachten binnen)
en dat is vooral in het begin erg verwarrend....
Ik heb ervoor gekozen om alles via mijn gids te doen...
Ik zie per-ongeluk wel eens een overledene, of een auraool
die steeds groter wordt, maar mijn gids zegt dat dat bij het proces hoort waarvan ik moet leren...

Als je heel sterk aan een overleden persoon denkt, dan roep je die persoon als het ware naar je toe...
Ik schaamde me eigenlijk een beetje, toen een maatje van me ineens naast me stond om te kijken wat er aan de hand was?
bedenk goed van te voren dat het niet de bedoeling is dat de overledenen contact zoeken met een levend persoon...
Soms is het nodig, zoals het filmpje hierboven dat iemand gerustgesteld wordt...
Als je echt niet verder kan, kun je beter misschien een medium inschakelen...

een overleden persoon zal ook verder moeten gaan...
dat word heel moeilijk als je die persoon door gedachten-kracht bij je houdt wink
gedachten kracht is heel sterk!

groetjes Moonflowertje smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 17 '13
Dank voor het delen van de links moonflowertje. Legt het mooi visueel uit:D leuk!

Soms denk ik weleens dat de informatie die binnen stroomt, eigenlijk vanuit m'n hoge zelf komt. Dus dat de stem die ik hoor, de stem is vanuit mn hogere zelf en nie van mijn gids merlijn.

Hoe is dat voor jou? Heb jij dat ook weleens bewust ervaren? Contact vanuit je hogere zelf?
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 18 '13
is het hogere zelf niet het onderbewuste?

ik vind het moeilijk om het te benoemen allemaal...
het bewustzijn-onderbewuste-de ziel

Ik heb wel eens gehad dat ik zat te praten tegen een vriend met zijn vriendin...
ik hoorde mezelf wel praten, maar ik praatte niet zelf
net alsof iets erbij kwam in mijn lichaam die tegen hun praatte
toen "het" klaar was, zaten we alledrie te huilen?
het ging over een miskraam die zij had gehad, en hun pete-kind die was vermoord door zijn moeder (baby-shake)
Dit beeld zag ik ook op mijn netvlies!
het was gruwelijk

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki