Loading...
nl

vraagje

candise
candise mrt 13 '13
hallo,

Ik zit met een heel belangrijke vraag, ik zou graag nog een kindje willen maar ik zit met de angst dat ik er te oud voor ben, of het wel een goed idee is enzo ? ik ben namelijk niet meer van de jongste ... zou er mss iemand kunnen kaart leggen voor mij ? zou je heel dankbaar zijn laugh
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 13 '13
Candise,

Waarom neem je je verlangen dat je diep van binnen voelt, niet serieus?

Is het argument dat je ouder bent bent, niet een onbewuste sabotage van jezelf om niet toe te geven aan je verlangen/diepste wens?
candise
candise mrt 13 '13
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Candise,

Waarom neem je je verlangen dat je diep van binnen voelt, niet serieus?

Is het argument dat je ouder bent bent, niet een onbewuste sabotage van jezelf om niet toe te geven aan je verlangen/diepste wens?





wil echt nog een kindje, maar nader de 40 frown
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 13 '13
Wat wil je dat er tegen je gezegd wordt: okay doe dan maar niet?

Dat zeg ik even heel flauw, maar kortgezegd: het is aan jou de keus om wel of niet te kiezen voor het creeeren van een nieuw leven ;-)

Wat die keus ook is, maak uhm om de juiste redenen en zoals het goed voelt voor jou. En sta vervolgens achter je eigen keuze. Daar heeft niemand wat van te vinden ;-)
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 13 '13
Andere invalshoek:

Is het creeeren van een nieuw leven echt wat je wilt? Of zit daar een dieper liggende behoefte onder.

Is er iets in jou persoonlijk dat geboren wil worden? Daarmee bedoel ik een deel van jou dat in het leven wil staan, maar dat nu nog in de schaduw staat/ en /niet geleefd wordt?
candise
candise mrt 14 '13
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Andere invalshoek:

Is het creeeren van een nieuw leven echt wat je wilt? Of zit daar een dieper liggende behoefte onder.

Is er iets in jou persoonlijk dat geboren wil worden? Daarmee bedoel ik een deel van jou dat in het leven wil staan, maar dat nu nog in de schaduw staat/ en /niet geleefd wordt?

begrijp niet goed wat je er wil mee zeggen, dacht gewoon dat je mss in kaarten kon zien of ik nog kindje zou hebben of niet ? of is dat zo rare vraag ? of kan dat gewoon niet gezien worden in de kaarten ? ik weet echt zoveel niet over al die zaken confused
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 14 '13
Dan is het niet voor jou bedoelt wat ik schreef;-) Geeft nie, mijn ding kennelijk.

Geen gekke vraag hoor!
Uhm, nee je kan nooit een specifiek Ja of Nee zien in kaarten. Dat is mijn meningen, want mijn ervaring leert;

Er zijn verschillende paden en keuzemogelijkheden waar jij als persoon zelf de regiseur van bent. Jij bent degene die de creatiekracht in zich heeft om jouw verlangens in de materie te brengen, dus dat het 'echt wordt/echt ontstaat'.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki