Loading...
nl

waarom lukt het niet, dit is nu al de derde keer

candise
candise mrt 8 '13
dat ik probeer om foto te plaatsen, gek word ik gewoon frown
Delen:
candise
candise mrt 9 '13
kan er aub iemand mijn foto lezen , ik sta nl op een heel moeilijk punt in mijn leven , heb echt raad nodig, de foto is mss jaar oud, nog nie frown
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '13
Beste Candise,

Ik heb het gevoel dat je zeer ongeduldig bent voor je fotolezing. Laat ik je vragen om eens goed de regels door te lezen:

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Hoe lang moet ik wachten voordat mijn foto gelezen wordt?
Fotolezers zijn net mensen. Dat betekend ook dat wij moeten werken voor ons geld. Soms moeten eten en af en toe slapen. We staan dus niet 24 uur per dag klaar om direct je foto te lezen. Heb dus geduld. Er zijn meer lezers, maar ook voor het lezen moet je het juiste gevoel hebben. Niet iedereen, kan ieder moment van de dag lezen. Heb dus gewoon wat geduld. We doen ons best. We doen het vrijwillig, dus als je daar ook rekening mee wilt houden, heel graag.
candise
candise mrt 10 '13
sorry, er werd me gewoon een tweede foto gevraagd waar mijn ogen beter te zien waren, en ik kreeg hem niet bij de vorige topic, het lukte me gewoon niet, ik heb drie keer moeten proberen voor ik de foto erop kreeg, bij deze, sorru
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '13
Ok duidelijk. Ik zal dan je vorige onderwerp verwijderen om verwarring te voorkomen.
admin
admin mrt 11 '13
Ik lees geen foto’s maar wel kan ik zeggen wat ik denk. Hopelijk kan je er iets mee
.
Je kijkt waakzaam, op je hoede, klaar om van je af te bijten, niet op je mondje gevallen. Heel moe ook. Mooie eigenschappen zie ik bij je. Jammer alleen dat je waakzaam en op je hoede denkt te moeten zijn. Waarom ben je zo angstig geworden? Is je leven niet makkelijk geweest? Dat is nu voorbij en je hebt je lesje geleerd. Doorgaan, wonden likken en doorgaan. Iedereen heeft wondjes. Als je er goed mee omgaat worden het nette littekens. Dat is stoer en niets om je voor te schamen.

Je hebt je lesjes geleerd, je hebt geleefd dus heb je lessen gekregen.
Zo gaat dat nou eenmaal.

Je had ook achter de blokken kunnen blijven zitten. Verschuilen achter de blokken zie ik zo voor me. Jij je heel klein maken en de blokken hoog gestapeld. Dat had je kunnen doen. Heb je ook even gedaan. Maar toen was je klein. Klein en kwetsbaar. Nu weet je beter. Groter gegroeid, zeggen ze dan. Letterlijk en figuurlijk gegroeid. Blokken heb je weg gegooid en je ging ervoor. Natuurlijk, fouten maken mag. Graag zelfs, als je ervan leert. En dat heb je gedaan. Zie het ook als een leerproces waar je door ging. Niet iedereen is slecht en aanvallend. Dat kan je nog leren. Is ook goed voor je zoontje.

Over je zoontje (leuk jochie!). Je zegt dat hij heel gevoelig is en paranormaal begaafd. Kijk eens in de spiegel. Jij ook toch? Niks mis mee. Hoef je hem niet tegen te beschermen. Althans, niet af te schermen. Hij mag het ook meemaken. Vooral met zo’n moeder als jij bent. Je kunt hem helpen. Jij hebt het al meegemaakt. Het pad gelopen, op je gezichtje gegaan, je weet waar de keien liggen en kan ze aanwijzen. Hij heeft het nu eenmaal. Kan je kort over zijn. Kan je niet weg poetsen. Hoeft ook niet. Hij moet ermee om leren gaan. Jij kan hem helpen. Jij kan zeggen hoe hij kan aarden, zich af kan sluiten, de baas kan blijven! Heel belangrijk. Dan voelt hij zich sterk. Hij is ook sterk! Als hij geen contact met de andere wereld wil heeft hij genoeg bescherming om zich heen om te vragen hem te helpen hiermee. “gewoon” zeggen dat hij ”het” niet wil, dat hij “het” nu niet wil, of ze hem willen helpen. Zo simpel is het en dat weet jij ook. Help hem daarmee. Dat kan je!

Weg die angst. Heden, verleden, toekomst. We leven NU. Verleden is geweest en toekomst komt nog.

Succes, je kan het echt! Jullie komen er wel.
candise
candise mrt 12 '13
dank u wel smile
en aan degene die mijn foto las, je zegt geen foto 's te lezen maar je zit er echt wel bots op hoor, ik heb een heel zwaar leven achter de rug, lessen geleerd, en idd zoontje ziet ook dingen, maar hij is er niet bang voor, ik soms , weet niet hoe ermee om te gaan ... echt, bedankt om foto te lezen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki