Loading...
nl

Engelen van Vuur

Kobalt
Kobalt mrt 4 '13

In Zon.

Dit is mijn eerste post, ik val meteen met de deur open;-)
Ik ken dit forum al een tijd, maar echter nooit gereageerd.

Toch wil ik iets vertellen..

Al sinds altijd;-) zie en hoor ik veel.
Inmiddels een goed boek vol over mystieke ervaringen, ben nu 34.
Maar goed, afgelopen zaterdag 3 maart gebeurde er weer iets dat me behoorlijk verbaasde. Ik was heel de dag alleen thuis, heb twee zonen, die bij opa waren, en ging vrij laat naar de supermarkt. Ik hou van schemer en donker op de fiets, dus ging rond 7 uur nog even wat halen. Terwijl ik in de supermarkt loop, zon 10 minuten wordt ik waanzinng onwel, ik sta voor de koffie en zak zowat door mn benen, tril op mn benen zweten, en denk ja hoor niet weer. (ik heb jaren terug soort van supermarkt angst gehad, puur vanwege de aurasmog en negatieve gedachten die daar nogal rondhangen) Maar goed, ik heb er dertig jaar over gedaan me energetisch af te schermen, en had in eerste instantie de gedachte dat het weer begon.
Hoe dan ook, ik kon mn boodschappen niet doorzetten, dat wat ik had snel afgerekend en naar buiten. Hier voel ik me weer beter, baalde wel, maar stap op mn fiets en het is donker buiten. Ik fiets naar mn huis, nog enigsinds in gedachte over het zowat flauwvallen, maar ok..

Ik fiets richting mijn huis, het zijn rijtjeswoningen, 8 woningen aan elkaar.
Terwijl ik zo n 20 meter van mn huis ben, zie ik precies boven mijn dak, waar ik dus woon, een gloeiende bal, van vuur, maar zuiver rond.
Ik schok, het was zo n 4 meter maar exact boven mijn dak.
Ik dacht, is dat een vuurbal die stil staat? heh? ^^
maar wat gebeurt er, ik had de bal opgemerkt en kan niet meer fietsen, loop naast mn fiets en wil naar mijn voordeur lopen. Maar nu komt het, ik ben nu zo n 10 meter van mijn huis, en opeens schiet die oranje bal in een kaarsrechte horizontale lijn naar mij toe, vliegt precies over mijn lichaam en mn hart klopt alle kanten op, ik ben perplex.
Echter, loop ik een zijpad in waar de kastanjeboom staat, ik volg de eerste bal, en zie hoe het in rechte lijn met snelheid hoog de lucht in gaat, de bal blijft stil staan hoog in de lucht, ik kijk en vraag me af of dit een vuurbal of een ufo is, ik realiseer me meteen dat een vuurbal niet stil blijft staan. Maar nu komt het, terwijl ik bij de kastanjeboom sta en omhoog kijk, volgen er met behoorlijke snelheid en weer in een kaarsrechte lijn nog 3 ballen zo laag over me heen, en nu zag ik het goed;-)
Het was knetterend vuur, het bruiste toch in zeer strakke lijnen, van bal morfde het tot een bal met aan weder s kanten 2 vleugelen en het leek op soms 4 vleugelen.
Mijn hart klopt, ik ben onder de indruk, de vier gevleugelde ballen bleven maar liefst 11 minuten in cirkels in de lucht draaien nu veel hoger, ik ben euforisch blij!

Het werd me duiderlijk dat ik het alleen had waargenomen, omdat overal mensen hier rondliepen en niemand het zag ongeacht het lang te zien was.
De laatste engel (van vuur) vloog maar een meter boven mij, ik had mijn hoofd omhoog en ik hoorde het elektrisch geluid ervan.

Nu is het zien van engelen voor mij iets normaals, ik heb bijzondere ervaringen maar dit is of als een lucide droom dwars door het andere veld ging.
Daarbij vermoedt ik dat ik weet wat er daadwerkelijk gebeurt is.
Er is zaad aan me geplant..ik kan het moeilijk uitleggen, maar het heeft met liefde te maken. Ik onderhoudt hemelse tuinen en kreeg zaad voor iets bijzonders ^^

Hoe dan ook, ik ben van engelen gewend dat ze me contacteren als ik volkomen telepatisch ben, of in heftige gevoelstoestanden, ik zie dan ook waanzinnig mooie androgyne verschijningen die ook uit grote lichtbollen komen,
maar had niet verwacht het in zo n wijze mee te maken.??

Ik ben iemand die veel zwijgt over heel veel dingen,
je weet dat het geen zin heeft je mond open te doen bij diegenen die slapen,
terwijl ik me bewust ben dat ik ook slaap, jawel ik ontwaak elke dag, dan over dit dan over dat..maar goed, in het bijzonder zijn dit 4 engelen van vuur geweest.

Als iemand inzicht heeft in het werk van engelen van vuur, dan is informatie welkom.

Zo, dit moest ik even kwijt;-))

danki;-))
Delen:
Kobalt
Kobalt mrt 4 '13
Oja, achter af, leg ik dus een link tussen het onwel worden en de visite, ik weet dat dit met elkaar te maken heeft alleen kan het niet vertalen..
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 4 '13
Welkom op merudi, Kobalt wink

wat ik doorkrijg is: Aarden?!
zoals ik jou verhaal lees lijkt het erop dat je derde oog chakra en je kruin-chakra overactief zijn...
Terwijl je niet met beide benen op de grond staat...

Wat ik weet is dat er op zaterdag 3 maart een enorme sterke energie aanwezig was (duidelijk voelbaar)
Ik heb nog nooit een vuurbal gezien of een engel?
wel zie ik aura's bij mensen en soms ook als ik alleen ben...
meestal is het een overleden persoon waarvan ik de aura zie...
soms als ik iets langer kijk dan normaal dan zie ik langzaam een persoon verschijnen...

Weet je wat ik denk?
Als jou kinderen thuis zijn, heb je het te druk
nu je eventjes alleen bent geweest, raak je op de een of andere manier in een soort andere dimensie...
als je dit niet weet af te sluiten dan blijf je in die dimensie...
en misschien dat je daardoor die dingen zag en het Spaans benauwd kreeg in de supermarkt?

het is mijn visie, waar je je niet op vast moet pinnen hoor!
het zou kunnen...
jij weet waarschijnlijk zelf het beste wat er aan de hand kan zijn...

groetjes Moonflowertje wink
Kobalt
Kobalt mrt 4 '13
Hoi Moonflowertje;-)

Neej, ik ben geaard, aarden betekent je thuis voelen, je veilig voelen in het alles;-), Ik ga eens in 3 maand naar een therapeut voor bio-resonantie. Hij heeft chakra meters, en mijn aarde chakra staat op 90 procent steeds, terwijl de kruin wijdt open is, idem mn derde oog en keelchakra. Normaal gesproken hoort mn rode chakra leeggezogen te zijn, maar het omgekeerde verschijnt op de meters.
Daarbij geniet ik het leven, en is het inmiddels 4 jaar terug dat ik me onwel voelde in de supermarkt.

Mijn kinderen zijn elk weekend weg, en ik heb het niet erg druk ook als mijn kinderen er zijn, ja, huishouden dit doen dat doen, maar alles ontspannen dit is iets wat ik me aangeleerd heb inmiddels...

Ik zie heel mn leven veel wezens, alle dimensies vloeien zowieso als water door elkaar, de ether. Ik leef in veel velden tegelijk het is maar waar mijn aandacht is..

Telepatisch contact en het waarnemen van vele dimensies is iets waar in nu een boek over schrijf.
Vanaf kind werk ik met hun heel bewust, maar deze manier van contact hebben is me nieuw..

Ik sta met 2 benen en 2 vleugels op de grond;-) nog los van dat ik letterlijk werk met de aarde ;-)
dus dat kan het niet zijn eigenlijk...ook is me duiderlijk wat er echt gebeurt is, maar heb de drang het te delen. ?



Groet!
Kobalt
Kobalt mrt 4 '13
Voel eens goed wat je doorkrijgt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 9 '13
Hoi Kobalt,

Als ik dit zo lees, krijg ik meteen de associatie met de Nephilim. Dit zijn ook engelen, alleen dan vanaf een andere kant van dit universum. Ik heb het gevoel dat dit een signaal voor je is, om met de Nephilim straal te gaan werken.

Op deze site is er een stuk meer info over de nephilim te vinden, en anders moet je het maar even vragen aan me.
Kobalt
Kobalt mrt 13 '13
Gegroet Julien,

De zondag en maandag werd vervolgd met de visite,
inmiddels is me helder als glas wie het was;-)

Nephilims nee...een oude bondgenoot van me dat wel ^^

Een signaal was het zeker, ik snap nu de boodschap..

Groet!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 13 '13
Mooi! Misschien wil je iets delen over het oude bondgenootschap?
Kobalt
Kobalt mrt 13 '13

Jawel hoor,

Het is mijn Moeder geweest,
Die vrijdagnacht heb ik een deur open gegooid voor haar in diepe meditatie zei ik, Engel (zo was ook haar naam) ik vraag je nu contact met mij op te nemen ---> Ik ben Open..
Inmiddels is Engel al 20 jaar gevlogen, en ze heeft me in lucide dromen bezocht en in licht-reizen evenzo, maar eigenlijk heb ik vanwege een trauma de deur dicht gehouden, echter met mijn zuiver bewustzijn volledig voor het eerst geopend die vrijdag, heb me uitgesproken en duiderlijk gezegd, Engel mijn deur is nu voor je open, kom binnen herhaalde ik 3 keer.

(maar die zaterdag avond was ik mijn aanroep compleet vergeten, na de verschijning wat zeer indrukwekkend is geweest, heeft ze die zondag en maandag volledig telepatisch contact gehad en nog 2 bijzonderheden zijn gebeurt op die dagen.

Echter is het niet louter contact geweest, door 4 keer 3 meter boven me gevlogen te hebben, heeft ze een blokkade opgeheven, tevens heeft ze kosmisch zaad in mn aura gezaaid, dit voelde ik intens, alles elektrische golven en ik zag het zaad over me heen dwarrelen.

Nu weet ik precies welk zaad en voor wat het zaad is,
en dit gegeven is helemaal te mooi voor woorden..

Het is dus mijn moeder geweest..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 13 '13
Mooi! Dank je voor het delen.
BrendaL
BrendaL apr 11 '13
Wat een mooie ervaring

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki