Loading...
nl

wat zou mijn droom kunnen betekenen over Afrika?

rosalba
rosalba mrt 1 '13
Hallo ik heb onlangs gedroomd dat ik in afrika ronddwaalde in kleine steegjes en zag de mensen naar mij kijken natuurlijk omdat ik de enige blanke was:-) ik was verdwaald tot ik op zekere moment een koppel tegenkwam van belgie waarvan die vrouw blank is en de man zwart. Zo is mijn droom geindigd, en dat koppel ken ik alleen maar van ziens, komen soms in de winkel waar ik werk.
Delen:
tinkernel
tinkernel mrt 1 '13
Dag Rosalba,

Dromen over Afrika geeft aan dat een 'deel' van jou vraagt om ont-wikkeld te mogen worden. Afrika is in de eerste instantie een 'ont-wikkelings-continent', cultuur-rijk en liefdevol (warmte) continent. Het is ook een continent van tegen-stellingen (zwart/wit).

In je droom kom je als het ware een 'stuk' van jezelf tegen. In dat 'stuk' zit ontzettend veel 'rijkdom' aan creativiteit alleen je doet er (nog) niets mee. Waarschijnlijk weet je het wel maar durf je jezelf nog niet voldoende te laten 'zien'. Met laten zien bedoel ik: je talenten gebruiken ten bate van de ander.

Kan je hier iets mee?
Dank je wel voor het delen van je droom.

Tinkernel
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '13
Ik krijg ook nog het woord Dualiteit mee. Dat is het stukje zwart wit. Je wordt uitgenodigd om door de dualiteit heen te bewegen en eens op zoek te gaan in jezelf. Mijn gevoel zegt me, dat dit best wel eens met de splitsing van Lemurië te maken kan hebben. Wat zegt jouw gevoel?
rosalba
rosalba jun 8 '13
eigenlijk snap ik het niet julienmoorrees wat je ermee wilt bedoelen
rosalba
rosalba jun 13 '13
dank u wel, heb het gelezen en is wel interessant smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki