Loading...
nl

Voorstellen

Tien
Tien mrt 1 '13
Hallo allemaal,
Ik ben een vrouw die intresse heeft in het spirituele. De nodige zelfontwikkeling (NEI, reiki Tera Mai, Quantum Touch) en opleidingen (aura en chakra healing) gedaan en momenteel bezig met life coach opleiding. Eigenlijk altijd in ontwikkeling en aan het ontdekken. Nu in fase aanbeland dat ik het geheel aan kennis wil delen met een grotere groep dan vrienden, familie en collega's.

Ik ben op dit forum om nieuwe inzichten op te doen, nieuwe energieen te ervaren en mensen te ontmoeten.

Momenteel ben ik het energetische tekenen aan het ontdekken en zou hier graag feedback over willen hebben van anderen. Is er een mogelijkheid om een tekening te laten lezen/bekijken? Zo ja hoe kan ik dat hier doen en bij welk onderwerp moet ik zijn? Het is voor het eerst dat ik mij aanmeld bij een forum en heb geen idee hoe het werkt...


Lieve groet,
Tien
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 1 '13
Hoi Tien,

Leuk dat je er bent op Merudi!

Ben wel benieuwd: Wat is Reiki Tera Mai? heb daar nog niet eerder van gehoord.

Leuk dat je energetisch tekent. Zou graag eens ernaar kijken! Ben zelf ook creatief, maar dat eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd. Waar je het onderwerp kan plaatsen; onder De Site en hun leden: topic 'creatieve uitingen'. Onder dat kopje kun je een topic starten en bijlages toevoegen.

grtjs,
L'arbe de vie
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '13
Welkom Tien!

Als je het leuk vind, kun je inderdaad zoals L'arbe het zegt, onder creatieve uitingen een topic aanmaken waarin je voor anderen kunt tekenen. Ik zou me in ieder geval alvast graag aanmelden voor een tekening.

Groetjes Julien.
Tien
Tien mrt 1 '13
Hallo Julien,

Bedankt voor je aanmelding. Ik vond het een leuke uitdaging. Ik ga de tekening plaatsen onder een topic bij creatieve uitingen.

Lieve groet,
Tien
Tien
Tien mrt 1 '13
Hallo l'arbe de vie,

Bedankt voor je welkom en uitleg waar tekeningen te plaatsen.
Ik ga dit zo gelijk doen bij de creatieve uitingen en hoor graag je reactie.

Tera Mai reiki is een andere vorm dan de usui systeem. Het is van Kathleen Milner. Is voor mij uitgebreider dan usui en er zijn meer symbolen en openheid. Dit vind ik erg prettig.

Lieve groet,
Tien
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 2 '13
Hey Tien...

Wat een mooie energie draag je met je mee wink
...ik heb eventjes gegoogled bij de term "energetisch tekenen"
(ik had er wel van gehoord, maar had er niet echt een beeld bij)
nu wel wink

Volgens mij hoort encaustic-art of was-tekenen daar ook wel ergens thuis, gewoon kleuren smelten en gaan... toch?

^^ dat is bij was-tekeningen tenminste wel zo
ik ben zelf ook kunstenares, en heb best leuke tekeningen gemaakt
Ook mandala tekenen vind ik ontzettend leuk om te doen...

kunst en spiritualiteit het matched geweldig samen, behalve als je je brood ermee moet verdienen, haha
(maar dat is met alles wink)
zolang er geen druk op komt, gaat het goed..
(merk ik aan mezelf)
Inspiratie is oneindig, grenzeloos en niet aan tijdgebonden
het is mijn manier van ontladen (mediteren)
Niet alleen in tekenen, maar alles wat bewerkbaar is...

Op de paraview-beurs afgelopen keer, zei een vrouwtje dat ze me wilde inwijden, (of dat ik het me bij iemand anders inwijdt ) het zou goed zijn voor mijn inzichten en bewustzijn ...
Toen ik laten die dag in de trein zat naar huis dacht ik
inwijden... betekend toch de zonnevlecht en het kruinchakra openen en met elkaar in verbinding zetten?
Kan dat ook uit? vroeg ik me toen af...

Wat zou het heerlijk zijn als je ff niet alles weet, en vooral voelt wat een ander voelt...
maarja... ik ben in mijn jeugd al afgesloten geweest, en ben tot conclusie gekomen dat misschien daardoor wel een heleboel dingen zijn blijven liggen, waar ik nu over struikel...
(emoties)

oja... welkom op merudi, natuurlijk tongue

groetjes Moonflowertje smile
Tien
Tien mrt 2 '13
Hoi Moonflowertje,

Dank je voor je compliment en wat fijn om te horen.

Ik ben namelijk druk doende mijzelf neer te zetten. Heb mijzelf ook altijd afgesloten van het voelen/ervaren en net als een ieder de nodige ervaringen opgedaan. Nu bezig om mijn weg te vinden met alles wat ik voel en ervaar. Waarschijnlijk was jij degene die ik gisteren ervaarde, heel zacht, respect- en liefdevol. Mooi!

Dat energetisch tekenen is een term die ik er zelf aan geef. Het is iets wat tot mij komt en erom vraagt om op papier gezet te worden. Of je bewust ergens mee verbinden en dat vertalen naar een tekening op papier. Vandaar voor mij de term energetisch tekenen.
Wat goed dat jij daar op gegoogeld heb, denk ik zelf niet aan...... blushHeb dan ook geen idee over de techniek waarover jij het hebt. Ga zelf dan ook maar kijken.

Ik ben geen kunstenares zoals jij maar iemand die net het tekenen heeft ontdekt.
Hoe wonderlijk dat kan zijn. Ook als je op tekening gaat staan en dan verbinding maakt met en je het nodige verteld.

Het mandela tekenen is fijn zo heb ik het tekenen ontdekt. Ik merk dat ik me nu nog even vasthoud aan dat kader. Ik vind het nog niet prettig als papier niet groot genoeg is omdat het oneindig is wat je wilt tekenen.

Lieve groet,
Tien
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 3 '13
Hier een paar voorbeelden:

http://cindyart.webs.com/encausticart.htm

http://cindyart.webs.com/encaustica3formaat.htm

Maar het liefste maak ik natuur-getrouwe muurschilderingen

groetjes Moonflowertje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '13
Ja ik ben een fan van de Art van Moonflower! Ik heb een aantal hele mooie exemplaren van haar smile.
Tien
Tien mrt 3 '13
Wat een prachtige voorbeelden.

Die kleuren fantastisch.
Het gaat gelijk kriebelen, dat zou ik ook wel eens willen proberen.

Lieve groet,
Tineke
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 4 '13
gewoon doen wink

succes tongue
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 4 '13
Wat een mooie site Moonflowertje :-D :-D
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 4 '13
dank jullie wel wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki