Loading...
nl

liedje

BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 25 '07
http://www.sendspace.com/file/wplumb

ik weet niet of ik dit goed doet zoiets zetten file is mijn eerste x.Voor alles moet een eerste x zijn

op deze site kan je een liedje downloaden die ik ongeveer heb geproduceert.Dit is mijn eerste liedje die ik een paar rappers heb laten rappen.Ik rap zelf niet want ik ben liever de organisator regiseur en producer.Ik hoop dat het vanaf nu alles gemakkelijk zal zijn want ik wil over 1 jaar zeker mijn eigen raplabel beginnen.Ik heb deze rappers een beat gegeven en plannen met hun gemaakt.Ze komen uit feyenoord en je weet wat bij mij hoort.Tuigcommissie heet de groep van deze 2 rappers.we moeten alleen nog binnenkort een clip van deze lied maken en campagne voeren.

ik hoop dat ik een goeie link heb gegeven dat je uiteindelijk mijn muziek kan horen want ik ben benieuwd naar reacties

ok vrede alvast aan ieder mens en elk geloof
Delen:
Acheliah
Acheliah apr 25 '07
Mooi nummer Brainscan heel mooi wie weet wordt je wel beroemd willen wij als eerste een handtekening hé hahahaha nee je hebt een mooie stem.

Liefs Dieneke
Debiorah
Debiorah apr 25 '07
Strak Nummer Brainscan!
Nu snap ik jou teksten ook veel beter!
Ben benieuwd hoe alles voor je gaat lopen en hou je ons op de hoogte?
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 26 '07
ja ik ben aan het uitbreiden.Ik wil heel rotterdam overnemen met de muziekwereld dus jullie zullen zeker nog van mij horen.ben bezig met verschillende rapgroepen.1 rapper met wie ik ook ga samen werken heeft van kimo gewonnen in finale battle live op tv.kimo is die rapper die in bolletjes blues speelt en ruzie met lange frans en baas b heeft.Zijn naam is excellent en zijn groep heet tuigcommissie.
In ieder geval deze lied zijn niet mijn teksten bij mijn volgende geproduceerde liedje zullen mijn teksten erin horen.Ik wil echt een boodschap overbrengen in mijn muziek .Ik maak niet alleen maar met muziek bezig omdat ik het leuk vindt.puur om geld ermee te verdienen.maar dat is moeilijk .
Ik ben echt aan het uitbreiden mijn doel is om aandeel te hebben in 5 raplabels want met elk leider van een rapgroep ga ik overleggen om gezamelijk samen te werken.pas met samenwerking zal muziek in rotterdam officieel erkend worden.En met de juiste presentatie en script en scenario zal het zeker lukken.
ik wil ook voetbal weddenschappen houden van maximaal 5 spelers.Minmaal inleg per groep is 250
van die geld of winst wil ik investeren in video clips maken en organiseren.we zullen ook binnekort een clip van deze lied uitbrengen .Rapper excellent heeft al naam dus als hij vertegenwoordigd moet het bekend en erkend worden.

i will keep in touch
peace
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 26 '07
Kan je die rappers ook een paar keer merudi laten roepen ;).
Acheliah
Acheliah apr 26 '07
Ja zo maak je hun en merudi bekent haha slim NiMS heel slim en kun jij hun weer bekent maken
LPChip
LPChip apr 26 '07
Ik zal je opbouwende kritiek geven, zodat je nog beter kan worden. :)

Het liedje heeft een goede backing, alleen is deze zelfde backing door het hele liedje te horen. Ergens halverwege heb je een moment rust en dan gaat het weer verder.

Dit kun je veel mooier maken door afwisseling te creeren. Luister maar eens naar andere rappers zoals eminem. Hun backings veranderen continue, ook al is het heel weinig, en gaat het terug naar eerder gespeelde stukjes.

Daarnaast kunnen een paar basnoten in je backing een extra dimensie geven. Bovendien kan bass zorgen voor extra afwisseling.

Zoals ik naar je nummer luister zou ik zeggen dat je 1 loop hebt gebruikt met daar vocals overheen. Als dat zo is, kun je proberen een vergelijkbare loop te zoeken en deze met elkaar af te wisselen. Zeg maar een couplet met loop 1, en het refrein met loop 2.

Let maar op, dat maakt het een stuk mooier.

Ik kan je wel een voorbeeldje geven van een backing die ik ooit heb gemaakt als rap nummer, alleen was het te snel om op te rappen, dus is er nooit van gekomen. Kep alleen wat backing :)
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 26 '07
Dank jullie wel voor jullie tips en ja nims ik zat gister toevallig ook om merudi erin laten horen omdat we met muziek boodschappen kunnen overbrengen,Informatie aan elkaar uitwisselen.Want in muziek welreld draait alles erom dat je aan iedereen je boodschap moet overbrengen omdat mensen dan begrijpen dat je gebruik maakt en dat je serieus en geloofwaardig overkomt.Bv iedereen kan zeggen dat tie muziek produceert.Om dat te bewijzen zou je bv bepaalde namen erin laten voorkomen zodat mensen vantevoren al weet van >ja hij moet wel geproduceert hebben want hij heeft van te voren al gezegt het naam of andere code naam.
Als ik bv iemand zijn tekst op deze site een klein beetje ervan in een lied zou zeggen dat kan ik bv 100 procent jullie overtuigen dat ik erachter zit.Zonder dat ik bv in de clip zelf erin voor komt.
Aangezien dat ik best wel vaak hier een bericht hebt gemaakt zal ik zeker gebruik willen maken van mijn boodschap.Want ik kan er ook voordeel vanuit halen want reclame en promotie is het beste denk ik via sites organisaties vriendkring moet uitgebreid worden.Door zoveel mogelijk verschillende mensen en geloven.
Soort zoekt soort.mensen bij elkaar brengen die hetzelfde denken of het zelfde idealoog en visie heeft.
teksten moeten over dingen gaan waar je dagelijks mee te maken hebt of wat je werkelijk meemaakt.
Dan pas zullen mensen geloven dat ik werkelijk met een grote project bezig ben en zal mijn populariteid in meerderheid stijgen.Hoe meer fans hoe beter natuurlijk.

Over die tips van backing enzo dit was eigenlijk gewoon een testertje een beginfase.Ik wil als amateur klein en laag beginnen.Ik wil goed voorbereid zijn dus ik doe alles rustig aan en ik zal zeker steeds professioneler te werk gaan .met de juiste rappers bij elkaaar moeten we meesterwerken afleveren .

Dus murudi zal zeker een titel worden .Ik wil daarbei wel zeggen dat ik murudi zal verglijken met jericho
Dat is een plaats in Israel.het rijmt of heeft wel een verband metelkaar denk ik.Soort dubbelbetekenis.

Merudi Jericho

Huidige locatie

De tegenwoordige stad werd door Israël ingenomen na de Zesdaagse Oorlog in 1967. Het was de eerste stad die door Israël aan de Palestijnse Autoriteit werd overgedragen in 1994, overeenkomstig de Oslo Akkoorden.
Anne
Anne apr 26 '07
Hej brainscan...ik heb je nummer al gehoord en vond hem goed..maar goed dat je hem hier op merudi ook heb gezet;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 26 '07
Cool brainscan! Na een website nu ook het Merudi Rap Label ;).
<-------- Heb je meteen een mooi logo voor de CD-hoes :p .
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 27 '07
Logo zal ik wel moeten ontwerpen
Zelfs met mijn titel zal moeilijk worden
want ik heb zeker al 10
Maar ben er nog niet uit.
Als ik gastvrij mag zijn wil ik jullie best wel een paar van mijn titels zijn die ik voor mijn label wil beginnen.Ik probeer niemand me gewoon interpreteren en gewoon mij visie is .Ik neem niet alles letterlijk maar figuurlijk of allebei.

Een nieuw logo zal mijn reclame handelsmerk worden.
Maar ik probeer niet te gevaarlijk en bedreigend overkomen.Ik ben niet aggressief ik ben meer vredig en vromig.
Maar het zijn titels waarbij ik in het echt geen gevaar voor de maatschappij vorm.
Dus daarom ben ik eigenlijk bang om mijn teksten en titels achterwege te laten.
Maar het bedoeling van schrijven is tog werkelijk schrijven wat in je opkom.

Nou ik zal eff alvast een paar titels opnoemen die ik misschien later zal gebruiken als Logo en vertegenwoordiger.

Return of the Jedi
kkk
Frontline deadline
The infamous untouchebles
Schaakmat
Delegatie ambassadeur

dit is nog niet extreem

ik heb nog meet titels maar die hou ik nog eff geheim.

haha Het belangrijkste wat ik wil bereiken is een Overeenkomst contract .
Contrackt als projectontwikkelaar
als architect
als tekenkunstenaar schilder.
Mijn grootste hoop om te bereiken is ontroerentgoed,landgoed.
Huizen hotels bouwen.dierentuin openen
Eigen bedrijf opzetten

Zulke dingen kan ik bereiken met de juiste project ontwikkelaars sponsor.geldvoorschieter.

Ook wil ik scriptschrijver worden bv film regiseren.Ik wil dat zeg maar bereiken puur voormyzelf als amateur.
Ik hoop dat er iemand is via deze site die bv iets in mijn tekeningen ziet.
want mijn tekeningen zijn erg mystirieus.
Geheimzinnig sluw stiekem en geniepig.
Ik heb heel veel geschreven en ik wil alvast 1 of 2 dingen van mij hier op deze site kan zetten .
Ik wil weten of ik gave ervoor hebt of niet ok

http://www.sendspace.com/file/2k3l4a
Acheliah
Acheliah apr 27 '07
Mooi Brainscan
Anne
Anne apr 27 '07
Hej Fariz vette tekening heb je nog meer?? let me see :p
ik hoef niet voor je te tekenen denk je kan zelf ook als je zelfhebt gemaakt :p
jo
jo apr 27 '07
mooi nummer alleen de achtergrond kan beter zoals Lpchip al zei..
ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki