Loading...
nl

Ik zou graag mijn foto nog een keer willen laten l

DvdH87
DvdH87 feb 26 '13
Hallo ,

Ik zou heel erg graag mijn foto nog een keer willen laten lezen , waarom? Omdat ik ontzettend nieuwschierig ben wat jullie mij kunnen vertellen ,
Ik heb namelijk heel erg het idee dat ik continue iemand bij me heb , en of jullie mij kunnen vertellen of het een man / vrouw is , de leeftijd of wat diegene mij wilt vertellen.

Groetjes Danielle en alvast heel erg bedankt voor u tijd en moeite!
Delen:
admin
admin feb 26 '13
Als ik James Belushi zou zijn (according to Jim. Mijn favoriete 18.00 uur ontspanning) zou ik zeggen "well well well" En dan bedenkelijk kijken. Jij hebt lef. Vier foto's nog wel. In de hoop dat de lezers nu wel zeggen wat je wilt en wie je wilt?
Je kan het altijd proberen. Misschien nu wel.
Doorzetter.
Onbeschaamd.
Kon altijd weg komen met je lieve gezichtje.
Hou er rekening mee dat je niet altijd een prinsesje blijft.
Jouw eisen niet altijd worden ingewilligd als je lief lacht.

Hoe vaak hebben mensen al voor je gerend.
Hoe vaak laat je nog rennen.
Wanneer doe je iets terug?

Geven en nemen.
Les voor jou.
In 1 les ben je al volleerd denk je.
Toch nog wat leren bij deze les.
Die andere moet je nog beter in worden.
Je bent jong, open je ogen, zie en leer.

Wie er bij je is had Moonflowertje al gezegd een paar weken, maanden? geleden. Veel tijd in je gestopt hier op het forum.

Ik ben er net zeg je? Ja, net aangemeld als lid maar heb wel meegekeken. Of het de moeite waard is. Dat is het. Je kan hier leren. Ik kan hier leren. Maar jij ook.

Sartorius
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 26 '13
@Sartorius. Goh wat een vraag los kan maken... Aan oordelen en gekwetste delen... Een mooie uitnodiging om die eens naar binnen te halen.. Wat is nou eigenlijk de kern ervan? Wat spiegelt het jou sartorius..

@danielle. Wat bijzonder dat je nog een keer een lezing aanvraagt. Ondanks de kritische tekst van sartorius roepen jouw veelheid aan fotos bij mij ook de vraag op, zit er bij jou en filter op wat je wel of niet wil ontvangen aan info? En moet daarvoor vooral de ander voor jou aan het werk, in plaats van dat jijzelf initiatief-verantwoordelijkheid neemt? Contact maken met entiteiten is niet zo moeilijk, gewoon doen. En als je moeilijk vind of niet weet hoe je het kan doen, kun je ook om feedback vragen, daarvoor is dit een forum;-). Succes!
DvdH87
DvdH87 okt 28 '13
Hé hallo ,

Ik lees net je berichtje , ik vind het eng om contact proberen te zoeken , daarom laat ik liever het iemand anders doen en als ik er klaar voor ben dan wil ik mezelf er in verdiepen.

Nee er is geen filter , ik wil alles graag weten wat jullie binnen krijgen ,

En ik heb al heel mijn leven voor mensen gerend , en mensen laten rennen heb ik zelden gedaan..

Bedankt alvast
Sarah_
Sarah_ okt 29 '13
In aanvulling op de vorige keer dat ik jouw foto gelezen heb:

http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/136553/Wie_o_wie_wil_mijn_foto_lezen.html#Post136553

Het valt me op dat je gegroeid bent. Wijzer geworden. Natuurlijk, op de foto nog steeds de goed geklede vrolijke jongedame. Maar anders dan jouw vorige foto's vind ik.

Je glimlach is professioneel. Zoals een stewardess of zo'n zeer jong meiske in een miss verkiezing. Maar dat is niet als ik je foto lees maar als ik je foto bekijk.

Jouw ogen zijn anders. Ik heb daarvoor deze foto gelezen http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/galleries/140391/Wie_o_wie.html

Nee, ik heb het niet gelezen, dat laat ik aan anderen over. Wat ik zie is dat jouw ogen allebei anders zijn. Het ene oog staat een muur voor terwijl je bij het andere oog in je ziel laat kijken. Deze is behoorlijk gekwetst maar ja, bij wie niet ...

Grappig is het verschil te zien tussen het linker en rechter oog. Zoals je misschien weet (en ik denk te weten maar misschien heb ik het fout) staat rechteroog in verbinding met linker hersenhelft. Kijk maar eens bij google, zo interessant. Misschien herken je dan dingen, zoals dat je jezelf voor je intuitie afgesloten hebt.

Nogmaals, het echte fotolezen laat ik aan anderen over. Wat ik zie is dat je een stuk volwassener geworden bent, steviger in je schoenen staat, rustiger. Mooi zo!

Groet, Sarah
DvdH87
DvdH87 okt 30 '13
Hé Sarah ,

Lief dat je de tijd neemt om mijn oproepje te antwoorden.
Ik zal eens gaan googelen.. , Ik ben volwassener dan de vorige keer inderdaad , Lief van je nogmaals! Gr Danielle

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki