Loading...
nl

TeKST zelf geschreven

Anne
Anne apr 24 '07
Elke keer zie je het verdriet in de wereld en het lijkt net of niemand het ziet.
Op elke straathoek zie je het begin van haat en kwaad
Deze maatschappij gaat met de dag achteruit. We komen niet meer vooruit
Je hoeft de tv maar aantezetten en je weet meteen hoe we ervoor staan
je schrikt wat sommige mensen moeten doorstaan.
Dit kan niet de wereld zijn waar wij in willen leven het is net of iederen heeft opgegeven
Mensen zijn het kwijt wat normaal is we leven met ze alle in de duisternis
Iedereen denkt zwart!de meeste mensen hebben geen hart
Waar is de liefde gebleven we hebben het nodig om te kunnen overleven
Maar niets is wat het lijkt en dat blijkt
Delen:
Debiorah
Debiorah apr 24 '07
Herkenning Anne! Een van de redenen dat ik mij maar heel selectief inlaat met tv, nieuwsberichten en kranten. Het is gewoon teveel om iedere dag mee geconfronteerd te worden. Ik voel sowieso al dat het speelt.
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 25 '07
bravo Anne je legt precies je verhaal zo uit alsof je mijn gedachten hebt gestolen.Ik denk precies zo maar ik heb zo een tekst als jouw nooit echt precies zo uitgedrukt zoals jij nu doet.met deze tekst vertegenwoordig je mij nouw ok.
Ik kijk ook bijna nooit tv ik heb sinds 2 maanden eigen tv maar ik doe mijn tv weken niet aan

Puur omdat alles altijd hetzelfde is.
Black eyed peace doet my erg denken aan mijn visie en jouw tekst.Where is the love van Black eyed peace.
ik kan het niet meer uitstaan op elke hoek en straat loert er haat daarom wordt ik zo kwaad.

maar Anne bravo aplaus.

afz Johny bravo
cartoon network.
Acheliah
Acheliah apr 25 '07
Ja Anne het is idd zo kijk maar naar gisteren voor een roddel een jongen van 17 vermoord omdat het ging om een meisje belachelijk gewoon.
Anne
Anne apr 26 '07
Hah..brainscan..kan ik deze tekst gebruiken als raptekst.. :p

Ja het is wel waar elke dag het nieuws kijken word je ook niet vrolijk van..daarom kijk ik dat ook bijna nooit.
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 30 '07
jazeker wel ik kijk ook bijna nooit tv .ik heb zeker 1 maand geen tv gekeken
Hoef ook niet .jehova mensen hebben mij eens een boek gegeven waarin het titel ook over tv kijken is een zonde ofzoiets.
je hebt helemaal gelijk .We kunnen samen strijden .

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki