Loading...
nl

[mus] Seperated

LPChip
LPChip apr 23 '07
Ik heb weer eens op m'n piano gespeeld.

http://files.lpchip.nl/lpchip/LPChip-Seperated.mp3 (8,3 mb)

Lengte: 6:55
--------------------------------

Ik ben erg tevreden over dit liedje! Het is meer een liedje dan het normaal bij mij is en heeft zelfs een thema. :)Het gaat over hoe het is om gescheiden te zijn. Je ervaart het gevoel van hoe het is, maar ook hoe het is ontstaan en zelfs een stukje vreugde als het weer herenigd.

Ik ben erg trots op het geluid. Mijn piano heeft normaal een erg metaal achtig geluid. Ik hem em nu zo weten te stemmen dat het veel warmer en natuurlijker klinkt. :)

Veel luister plezier, en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. :)
Delen:
Debiorah
Debiorah apr 24 '07
Heb hem nu 2 keer achter elkaar geluisterd chip!
Vind dat je veel gevoel legt in je muziek. Dit muziekstuk is erg mooi! Ik heb hem ook een keer afgespeeld met een visualisatie en dat was erg levend!
Vind het erg knap trouwens dat je zo'n muziekstuk speelt en maakt!
LPChip
LPChip apr 24 '07
Bedankt :D

Dit is pure improvisatie. Je kan haast zeggen dat ik mijn hart laat spreken in mijn muziek.

Maar ikzelf ben ook erg tevreden over het stuk. Ik kan het letterlijk uren achter elkaar luisteren. :)

Ik zal zeker door blijven gaan met spelen, want ik vind het gewoon veel te leuk om te doen. Betekend dat ik hier af en toe een liedje zal spammen. :)
Debiorah
Debiorah apr 24 '07
Nou ik vind het een gave chip, het komt bij mij in ieder geval intens over! Ik vind het altijd leuk om weer een nummer van je te horen. Dus wat mij betreft, Leef je uit! :D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki